Naiset: kuinka paljon aikaa käytätte viikossa/kuukaudessa alapään siistimiseen?
Tuosta ikuisuusaiheesta, eli posliini/pöheikkö -keskustelusta tuli tällainen mieleen.
Mä en montaa minuuttia uhraa aikaani alapään siistimiseen, viikon tai parin välein muutama minuutti menee.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:04"]
No mutta kun jotkut puolustelee reuhkaa sillä, että pitää kelvata sellaisena kuin on, mutta tuskin olisivat tyytväisiä jos mies näyttäisi spurgulta kasvoiltaan, niinkuin minä jos annan parran kasvaa. Joten eikö se ole ihan nastaa, että miellytetään sitä kumppania, ei se luolamies look kauhean suosittu ole.
[/quote]
puolisosiko takia sinä vain olet näyttämättä spurgulta vai olisko muulla yhteiskunnalla jotain tekemistä asian kanssa myös? Naisten häpykarvojen verrokki on miesten häpykarvat, ei parta. Joten siitä vaan ajelemaan! Sänkikin on sitten ikävää joten kerran parissa päivässä vähintään kaikki pois! Toivottavasti ei sit tule mitään epäesteettisiä näppyjä, mutta jos tulee niin voithan aina vahata!
vastaus kysymykseen, siistin reunoja sokeroimalla aina välillä, ehkä kerran kuussa näin talvisin. Menee ehkä 15min kun se on sellaista säätämistä. Onneksi mies ei tykkää posliinista, koska mulle ei sheivaus sovi, kaupalliseen sokerointiin ei ole varaa ja itse sokerointi en sen verran tuskaa etten kyllä pystyisi yhtään enempää ottamaan kuin nuo reunat.
Viikossa.../kuukaudessa?
Viimeksi taisin harventaa 3 kk sitten kun menin uimaan.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:04"]No mutta kun jotkut puolustelee reuhkaa sillä, että pitää kelvata sellaisena kuin on, mutta tuskin olisivat tyytväisiä jos mies näyttäisi spurgulta kasvoiltaan, niinkuin minä jos annan parran kasvaa. Joten eikö se ole ihan nastaa, että miellytetään sitä kumppania, ei se luolamies look kauhean suosittu ole. [/quote] No jos sinä näytät spurgulta parrakkaana, niin sehän on sinun ongelmasi. Moni mies näyttää huippuseksikkäältä parrakkaana. [/quote] Hyvin kierretty, eikä vastattu kysymykseen. Ymmärrät varmasti kysymyksen pointin jos oikein yrität ;) [/quote] No sinä et edes ymmärtänyt, että kyseessä oli vastaus. Kenenkään ei tarvitse muutella ala- tai yläpään karvoituksia toisten takia. Jos ei todellakaan kelpaa sellaisena kuin on, niin sitten antaa olla.
[/quote]
Minä en ajattele noin itsekkäästi, minusta parisuhteissa tehdään aika paljon asioita jotka tehdään sen toisen takia, kyse ei ole pelkästään ulkonäköasioista. Minulle ei tuottaisi mitään ongelmia ajaa partaani, jos nainen pitäisi sitä epämielyttävänä.
Mutta ehkä tämä on sitä ihmeellistä ajattelua, että jossa kuvitellaan että toista ei tarvitse millään tavalla mielyttää ja oma napa on se tärkein.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:04"]No mutta kun jotkut puolustelee reuhkaa sillä, että pitää kelvata sellaisena kuin on, mutta tuskin olisivat tyytväisiä jos mies näyttäisi spurgulta kasvoiltaan, niinkuin minä jos annan parran kasvaa. Joten eikö se ole ihan nastaa, että miellytetään sitä kumppania, ei se luolamies look kauhean suosittu ole. [/quote] No jos sinä näytät spurgulta parrakkaana, niin sehän on sinun ongelmasi. Moni mies näyttää huippuseksikkäältä parrakkaana. [/quote] Hyvin kierretty, eikä vastattu kysymykseen. Ymmärrät varmasti kysymyksen pointin jos oikein yrität ;) [/quote] No sinä et edes ymmärtänyt, että kyseessä oli vastaus. Kenenkään ei tarvitse muutella ala- tai yläpään karvoituksia toisten takia. Jos ei todellakaan kelpaa sellaisena kuin on, niin sitten antaa olla.
[/quote]
Minä en ajattele noin itsekkäästi, minusta parisuhteissa tehdään aika paljon asioita jotka tehdään sen toisen takia, kyse ei ole pelkästään ulkonäköasioista. Minulle ei tuottaisi mitään ongelmia ajaa partaani, jos nainen pitäisi sitä epämielyttävänä.
Mutta ehkä tämä on sitä ihmeellistä ajattelua, että jossa kuvitellaan että toista ei tarvitse millään tavalla mielyttää ja oma napa on se tärkein.
[/quote]
Joillakin karvoilla ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa. Jos toisen karvoitus on deal breaker, niin kannattaa etsiä yhtä pinnallinen ja typerä ihminen kumppaniksi. Ne karvat kun tuppaavat iän myötä muuttumaan: sinäkin harmaannut, kaljuunnut, tms. Kannattaa rakentaa parisuhde jollekin pysyvämmälle arvolle kuin karvoitus.
Minä toivoisin kohtaavani raamikkaan luolamiehen. Taitaa jäädä haaveeksi. (Suomessa ainakin).
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:17"] [quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:04"]No mutta kun jotkut puolustelee reuhkaa sillä, että pitää kelvata sellaisena kuin on, mutta tuskin olisivat tyytväisiä jos mies näyttäisi spurgulta kasvoiltaan, niinkuin minä jos annan parran kasvaa. Joten eikö se ole ihan nastaa, että miellytetään sitä kumppania, ei se luolamies look kauhean suosittu ole. [/quote] No jos sinä näytät spurgulta parrakkaana, niin sehän on sinun ongelmasi. Moni mies näyttää huippuseksikkäältä parrakkaana. [/quote] Hyvin kierretty, eikä vastattu kysymykseen. Ymmärrät varmasti kysymyksen pointin jos oikein yrität ;) [/quote] No sinä et edes ymmärtänyt, että kyseessä oli vastaus. Kenenkään ei tarvitse muutella ala- tai yläpään karvoituksia toisten takia. Jos ei todellakaan kelpaa sellaisena kuin on, niin sitten antaa olla. [/quote] Minä en ajattele noin itsekkäästi, minusta parisuhteissa tehdään aika paljon asioita jotka tehdään sen toisen takia, kyse ei ole pelkästään ulkonäköasioista. Minulle ei tuottaisi mitään ongelmia ajaa partaani, jos nainen pitäisi sitä epämielyttävänä. Mutta ehkä tämä on sitä ihmeellistä ajattelua, että jossa kuvitellaan että toista ei tarvitse millään tavalla mielyttää ja oma napa on se tärkein. [/quote] Joillakin karvoilla ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa. Jos toisen karvoitus on deal breaker, niin kannattaa etsiä yhtä pinnallinen ja typerä ihminen kumppaniksi. Ne karvat kun tuppaavat iän myötä muuttumaan: sinäkin harmaannut, kaljuunnut, tms. Kannattaa rakentaa parisuhde jollekin pysyvämmälle arvolle kuin karvoitus.
[/quote]
No sinun kaltaisen ihmisen ei pidä sitten vaatia mieheltäkään yhtään mitään, jos et itse ole valmis mitään tekemään miehesi puolesta. Sellainen diili on sinunlaisten ihmisten kanssa ainostaan tasa-arvoinen eli älä vaadi mitään myöskään mieheltä.
Mä olisin onnellinen, jos tapaisin parrakkaan hyväraamisen miehen. Luolamies vetoaa itseeni.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:17"] [quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:09"] [quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:04"]No mutta kun jotkut puolustelee reuhkaa sillä, että pitää kelvata sellaisena kuin on, mutta tuskin olisivat tyytväisiä jos mies näyttäisi spurgulta kasvoiltaan, niinkuin minä jos annan parran kasvaa. Joten eikö se ole ihan nastaa, että miellytetään sitä kumppania, ei se luolamies look kauhean suosittu ole. [/quote] No jos sinä näytät spurgulta parrakkaana, niin sehän on sinun ongelmasi. Moni mies näyttää huippuseksikkäältä parrakkaana. [/quote] Hyvin kierretty, eikä vastattu kysymykseen. Ymmärrät varmasti kysymyksen pointin jos oikein yrität ;) [/quote] No sinä et edes ymmärtänyt, että kyseessä oli vastaus. Kenenkään ei tarvitse muutella ala- tai yläpään karvoituksia toisten takia. Jos ei todellakaan kelpaa sellaisena kuin on, niin sitten antaa olla. [/quote] Minä en ajattele noin itsekkäästi, minusta parisuhteissa tehdään aika paljon asioita jotka tehdään sen toisen takia, kyse ei ole pelkästään ulkonäköasioista. Minulle ei tuottaisi mitään ongelmia ajaa partaani, jos nainen pitäisi sitä epämielyttävänä. Mutta ehkä tämä on sitä ihmeellistä ajattelua, että jossa kuvitellaan että toista ei tarvitse millään tavalla mielyttää ja oma napa on se tärkein. [/quote] Joillakin karvoilla ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa. Jos toisen karvoitus on deal breaker, niin kannattaa etsiä yhtä pinnallinen ja typerä ihminen kumppaniksi. Ne karvat kun tuppaavat iän myötä muuttumaan: sinäkin harmaannut, kaljuunnut, tms. Kannattaa rakentaa parisuhde jollekin pysyvämmälle arvolle kuin karvoitus.
[/quote]
No sinun kaltaisen ihmisen ei pidä sitten vaatia mieheltäkään yhtään mitään, jos et itse ole valmis mitään tekemään miehesi puolesta. Sellainen diili on sinunlaisten ihmisten kanssa ainostaan tasa-arvoinen eli älä vaadi mitään myöskään mieheltä.
[/quote]
En minä vaadi mieheltäni alapään karvattomuutta, kun en itsekään ajele. En esitä vaatimuksia muunkaan karvoituksen suhteen, eikä mies esitä minulle. Täysin tasa-arvoista.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 21:03"]Joka toinen päivä sheiwailen ja varmaan 5-10min menee aina.. [/quote] Miksi tätäkin heti alapeukutettiin? Häpykarvoitus liittyy omaan seksuaalisuuteen. Itseäni karvattoman alapääni kosketteleminen kiihottaa paljon. En minäkään arvostele niitä joita kiihottaa väkivalta sängyssä vaikken itse siitä kiihotukkaan. Kyse on omasta seksuaalisuudesta ja valinnoista.
[/quote]Ei mua ainakaan oma alapää kiinnosta niin paljoa, että hinkkaisin sitä noin usein ja noin huolella. Ei yksinkertaisesti kiinnosta ja keksin parempaakin tekemistä helposti - eikö tuo mene jo vähän pakkomielteen puolelle...?
[/quote]
Nautin siitä tunteesta kun kaikki on sileää ja sheiwaus on vähän kuin esileikkiä itselleni. Keksin paljon huonompiakin tapoja viettää aikaani. Esimerkiksi mieluummin sheiwaan kuin katson mainoskatkon joka kestää n.5min.