Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin rakastelit viimeksi?

Vierailija
24.09.2021 |

Itse eilen. Olo on raukea.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

37 vuotta 5kk 16 pv sitten.

Miksi?

Vierailija
42/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissa päivänä ja huomenna tai sunnuntaina aamulla taas varmastikin. Normitahti on meillä pari kertaa viikossa, lomalla kuumana aikana taisi olla parhaimmillaan 7 kertaa noin kahdessa viikossa. Ollaan kuusikymppinen aviopari.

Tänä aamuna herätessä oli taas sellainen sopiva erektio, menin sängyssä vaimon taakse, aloin hyväillä, hän kääntyi  ja siitä se sitten lähti kuten niin monesti ennenkin. Värisevä penisrengas paikalleen, joka tekee molemmille hyvää, vähän päästä kun pyydettiin menin lähärissä sisään. Orgasmi kummallekin ja sitten loikoiltiin vierekkäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla meilläkin ja sitten taas uudelleen yhdeksältä. Vielä lupas mulle kerran, eii varmaan mies laukea enää.

Vierailija
44/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellu ehkä 5v sitte. Hyvää seksiä eilen

Mies olen

Vierailija
45/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä lokakuisena tiistai-iltana vuonna 1999.olin nuori ja uskoin rakkauteen.nainen oli ihana ja niiiin kuuma.kävi lopulta niin että särjin sen naisen sydämen.en usko nykyään rakkauteen.nykyinenki parisuhde enemmän kaveruutta.seksiä ei ole ollut 1,5 vuoteen kumppanin kanssa.rakastelua ei kertaakaan.yhdessä oltu 12 vuotta.

Vierailija
46/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla meilläkin ja sitten taas uudelleen yhdeksältä. Vielä lupas mulle kerran, eii varmaan mies laukea enää.

No antoihan tuo taas äsken!

Vierailija
47/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä rakastellut.

m41

Vierailija
48/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

37 vuotta 5kk 16 pv sitten.

Miksi?

Koska panetti.

Vierailija
49/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a...seksiä tässä avioliitossa on paljon, mutta rakastelua...en osaa sanoa. En ole saanut orgasmiakaan mieheni kanssa viimeiseen 2 vuoteen kun ei miestä kiinnosta sellainen seksi josta minä nautin. Rakastelusta siis aika kaukana. Mutta pihtariksi ei voi kukaan haukkua. Seksiä on vähintään 2 kertaa viikossa ja joka kerta mies laukeaa.

Vierailija
50/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a...seksiä tässä avioliitossa on paljon, mutta rakastelua...en osaa sanoa. En ole saanut orgasmiakaan mieheni kanssa viimeiseen 2 vuoteen kun ei miestä kiinnosta sellainen seksi josta minä nautin. Rakastelusta siis aika kaukana. Mutta pihtariksi ei voi kukaan haukkua. Seksiä on vähintään 2 kertaa viikossa ja joka kerta mies laukeaa.

Onko ikään ollu puhetta, saako mies orgasmin. Ainakaa ite läheskää aina saa vaikka laukean tai saan vaikken laukea, usein montakin

Vierailija
51/51 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi taas tätä. Miksi naiset alistutte.