Milloin rakastelit viimeksi?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Toissa päivänä ja huomenna tai sunnuntaina aamulla taas varmastikin. Normitahti on meillä pari kertaa viikossa, lomalla kuumana aikana taisi olla parhaimmillaan 7 kertaa noin kahdessa viikossa. Ollaan kuusikymppinen aviopari.
Tänä aamuna herätessä oli taas sellainen sopiva erektio, menin sängyssä vaimon taakse, aloin hyväillä, hän kääntyi ja siitä se sitten lähti kuten niin monesti ennenkin. Värisevä penisrengas paikalleen, joka tekee molemmille hyvää, vähän päästä kun pyydettiin menin lähärissä sisään. Orgasmi kummallekin ja sitten loikoiltiin vierekkäin.
Aamulla meilläkin ja sitten taas uudelleen yhdeksältä. Vielä lupas mulle kerran, eii varmaan mies laukea enää.
Eräänä lokakuisena tiistai-iltana vuonna 1999.olin nuori ja uskoin rakkauteen.nainen oli ihana ja niiiin kuuma.kävi lopulta niin että särjin sen naisen sydämen.en usko nykyään rakkauteen.nykyinenki parisuhde enemmän kaveruutta.seksiä ei ole ollut 1,5 vuoteen kumppanin kanssa.rakastelua ei kertaakaan.yhdessä oltu 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla meilläkin ja sitten taas uudelleen yhdeksältä. Vielä lupas mulle kerran, eii varmaan mies laukea enää.
No antoihan tuo taas äsken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
37 vuotta 5kk 16 pv sitten.
Miksi?
Koska panetti.
Jaa-a...seksiä tässä avioliitossa on paljon, mutta rakastelua...en osaa sanoa. En ole saanut orgasmiakaan mieheni kanssa viimeiseen 2 vuoteen kun ei miestä kiinnosta sellainen seksi josta minä nautin. Rakastelusta siis aika kaukana. Mutta pihtariksi ei voi kukaan haukkua. Seksiä on vähintään 2 kertaa viikossa ja joka kerta mies laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a...seksiä tässä avioliitossa on paljon, mutta rakastelua...en osaa sanoa. En ole saanut orgasmiakaan mieheni kanssa viimeiseen 2 vuoteen kun ei miestä kiinnosta sellainen seksi josta minä nautin. Rakastelusta siis aika kaukana. Mutta pihtariksi ei voi kukaan haukkua. Seksiä on vähintään 2 kertaa viikossa ja joka kerta mies laukeaa.
Onko ikään ollu puhetta, saako mies orgasmin. Ainakaa ite läheskää aina saa vaikka laukean tai saan vaikken laukea, usein montakin
Vierailija kirjoitti:
Voi voi taas tätä. Miksi naiset alistutte.
Miksi?