Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin rakastelit viimeksi?

Vierailija
24.09.2021 |

Itse eilen. Olo on raukea.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä päivää sitten, oman mieheni kanssa.

Vierailija
22/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan 

M27

Sinun tulevaisuus ei ole valoisa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksille on oma osio

Vierailija
24/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuussa 2016. Ei kyllä seisokaan enää, joten tuskin enää tulee harrastettua. M31v (huippukunnossa mutta ei vaan toimi enää). Voipahan keskittyä töihin ja urheiluun paremmin.

Vierailija
25/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla. Puolison kanssa, tällä kertaa yhdyin hänen peppuunsa.

Vierailija
26/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tunti sitten.

Vierailija
27/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä puolitoista vuotta sitten, tarkkaan en muista. Panin kyllä toissapäivänä.

Vierailija
28/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna, vaimo sai ensin yhdynnässä ja klitorista hyväilemällä. Sitten vähän taukoa ja itelle kans orkut yhdynnässä. Kivaa oli tänäänkin.

Vierailija
29/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina nuolin pillua pari tuntia. Halus toisen orkun mut jäi tulematta ni kesti pitkään ennenkuin riitti :D

Vierailija
30/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelin. Iso sana. Varmaan tälläkin on erilaisia merkityksiä itse kullakin. Minulle se tarkoittaa hetkeä jossa yhtyy sekä keho että mieli sellaiseen ihanaan rakastamisen ja halun soppaan. Tämä ei siis ole pelkkää tarpeiden tyydyttämistä, siis minun mielestä.

Ja milloin viimeksi. No, ehkä puolivuotta sitten -  luulen.

Ja tarpeet noin normisti tyydytän sormin ja tekopeniksellä, mies ei juuri minua halua. Menee aika ja tarmo muunlaisiin asioihin

Vierailija
31/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina pikaiset. Vaimo hääri keittiössä ja tulin hänen taakseen. Vedin legginsit ja pikkarit alas, sormetin ja nuolin hieman ja työnsin patukkani sinne. Muutama raju työntö ja laukesin. Nuolin enimmät mahlat pois, nostin vaimot pikkarit ja legginsit ylös ja jatkoimme arkisia askareitamme. Tänään olisi tarkoitus rakastella pitemmäm kaavan mukaan. Olen jo kiihottanut itseäni nuuhkimalla hänen eilisiä pikkuhousujaan.

Vierailija
32/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Viime viikolla. Puolison kanssa, tällä kertaa yhdyin hänen peppuunsa.

Jahas tämä perseentonkija taas mainostamassaa anaaliuskontoaan🤮

Vierailija
33/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, ehkä yli vuosi sitten. Mies ei halua koska erektio-ongelmia, viinaongelmia, uniongelmia… huono kuntoinen +50, tylsät jutut, masentuneen oloinen vaikka näyttelee iloista, ei pokka anna periksi hakea apua…

Vierailija
34/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä. Ehkä tänään tai huomenna taas?

Vierailija
35/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa päivänä ja huomenna tai sunnuntaina aamulla taas varmastikin. Normitahti on meillä pari kertaa viikossa, lomalla kuumana aikana taisi olla parhaimmillaan 7 kertaa noin kahdessa viikossa. Ollaan kuusikymppinen aviopari.

Vierailija
36/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime sunnuntaina, eli viisi päivää sitten.

Sitä ennen kunnon rakastelusta oli ennättänyt kulua noin kolme viikkoa, siinä välissä oli ollut kerran hätäinen pikapano (jossa kyllä molemmat saivat orgasmin).

Rakastelimme nautinnollisesti, ja ennen kaikkea olimme orgasmien jälkeen siinä ihanassa jälkilämmössä aivan kiinni toisissamme varmaan kolme varttia. Halailimme ja silittelimme toisiamme. Siitä jäi todella hyvä ja lämmin fiilis, ja molemmat hyrisimme tyytyväisyyttä vielä koko seuraavan päivän. Meillä on paljon hellyyttä muutenkin, mutta rakastelun aikana / jälkeen se on ihan omanlaistaan, omaa luokkaansa, siinä sulamme yhdeksi kokonaisuudeksi.

Tuntuisi ankealta, jos tämä asia jäisi elämästä kokonaan pois.

Vierailija
37/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 vuotta 5kk 16 pv sitten.

Vierailija
38/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina ja sit taas tänään olisi suunnitelmissa, kun mies kotiutuu reissusta :-)

N51M40

Vierailija
39/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me rakasteltiin taas äsken, viimeksi aamulla. Tosin mies ei lauennut nyt. Minä sain kyllä.

Vierailija
40/51 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 tuntia sitten. Kiimaista peppupanoa lounastauolla. Korona ajan etätyö mahdollisuus on siunaus.