Ruma mies voi saada kauniin naisen rahalla..
Miten ruma nainen voi saada komean miehen? Vai saako rumat naiset vain kissoja?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:08"]
Mutta ruma mies ei voi saada kauniin naisen rakkautta rahalla.
[/quote]
No ennemmin kaunis nainen ilman rakkautta, kun ruma rakkauden kanssa.
[/quote]
17 jatkaa tähän: Ajatteleeko joku oikeasti näin? Elät tylsän ja ikävän mutta kauniin ihmisen kanssa mielummin kuin sellaisen, jonka kanssa on oikeasti mukavaa ja joka on kiva ja hauska.
En todellakaan väitä, etteikö kaunis ihminen voisi olla mukava ja hauska, mutta jos on pakko valita ulkonäkö tai luonne.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:25"]
Mä en tajua näitä keskusteluja. Valitseeko ihmiset kumppaninsa oikeasti ulkonäön perusteella?
[/quote]
Varmaan kyllä jos siihen on mahdollisuus. Sama juttu kuin jos on rahaa niin valitsee mieleisensä auton, loman tai asunnon, eikä vain sitä johon rahulit riittää.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:25"]
Mä en tajua näitä keskusteluja. Valitseeko ihmiset kumppaninsa oikeasti ulkonäön perusteella? Mun lähipiirissä on ainakin kaikennäköisiä pareja ja ihmiset ihastuu toisissaan erilaisiin asioihin. Jonkun mielestä mun mies on varmaan ruma ja jonkun mielestä mä olen ruma, jonkun mielestä me taas olemme sopivan rumia/kauniita toisillemme. Kumpikaan emme ole todellakaan rikkaita.
[/quote]
Voin miehenä sanoa, että vaikka naiset aina luulee jotta pelkkä ulkonäkö merkitsee, niin tämä ei pidä alkuunsa paikkaansa. Ei kukaan mies halua olla yhdessä kusipään kanssa jos ei ole masokisti, oli hän kuinka hyvännäköinen tahansa.
Vaikea luonteisen naisen kanssa yhdessäolo käy aika raskaaksi pidemmän päälle, minä en ainakaan pystyisi olemaan yhdessä naisen kanssa jos joka toinen päivä olisi jotain draamaa ja vääntöä, oli hän kuin hyvännäköinen tahansa.
Hyvännäköisissä naisissa on paljon kivojakin naisia, mutta jotkut ovat kyllä niin rasittavaa seuraa, että ei psyyke kestä eikä jaksa.
Riittääkö miehelle pelkkä ostettu ulkokuori ilman tunteita? Nainen on pelkästään rahan takia vierellä. Halvemmaksi tulisi ostaa pumpattava nukke.
[/quote]
[/quote]
Todellako? Mitä tekisit kaikella kauneudellasi, jos rakkautta et saisi ollenkaan? Sun täytyy olla hädin tuskin joku 20-vuotias, muuten en oikein voi käsittää ajatusmaailmaasi.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:11"]Ruma nainen voi myös saada komean miehen rahalla. Esim. Madonna ei ole ilman photoshoppia enää nuoriin poikaystäviinsä verrattuna kovinkaan hehkeä.
[/quote]
Totta mutta madonnan kohdalla osuutta on myös julkisuudessa, kuten yleensäkin hollywood-tähdillä.. Useinhan madonnan toyboyt on jotain tanssijoita jotka varmaan haluaa enemmän mainetta ja näkyvyyttä..
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:36"]
[/quote]
[/quote]
Todellako? Mitä tekisit kaikella kauneudellasi, jos rakkautta et saisi ollenkaan? Sun täytyy olla hädin tuskin joku 20-vuotias, muuten en oikein voi käsittää ajatusmaailmaasi.
[/quote]
Ohis.
Onko käynyt mielessä, että kaikki ei ole vailla rakkautta eikä sitä myöskään tarvitse. Naisissa näitä ehkä vähemmän, mutta miehissä jonkun verran. Yksi tuttu mies on esim. tämmöinen ikuinen poikamies, joka ei naista kotiinsa halua. Hän on keskivertoa komeampi, eli siitä ei ole kiinni ettei saisi. Seksi kyllä kelpaa, ja mielummin kauniin kun ruman naisen kanssa. Käsitätkö nyt joidenkin ajatusmaailman?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:36"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ohis.
Onko käynyt mielessä, että kaikki ei ole vailla rakkautta eikä sitä myöskään tarvitse. Naisissa näitä ehkä vähemmän, mutta miehissä jonkun verran. Yksi tuttu mies on esim. tämmöinen ikuinen poikamies, joka ei naista kotiinsa halua. Hän on keskivertoa komeampi, eli siitä ei ole kiinni ettei saisi. Seksi kyllä kelpaa, ja mielummin kauniin kun ruman naisen kanssa. Käsitätkö nyt joidenkin ajatusmaailman?
[/quote]
Jaa, no käsitän kyllä, mutta sen verran kaukana on omastani, että saahan sitä ihmetellä.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:57"]
Jaa, no käsitän kyllä, mutta sen verran kaukana on omastani, että saahan sitä ihmetellä.
[/quote]
No onneksi kaikki emme ole samanlaisia, tämä olisi tylsä maailma jos näin olisi.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 17:05"]
Miten ruma nainen voi saada komean miehen? Vai saako rumat naiset vain kissoja?
[/quote]
Mulla on kyllä molemmat, enkä todellakaan ole mikään kaunotar ollut koskaan. Kissat olen hankkinut rahalla, ja miehen hmm.. ehkä sitten enempi niillä asioilla jotka eivät ole niin katoavaisia kuin nuoruus ja kauneus.
Ruma nainen saa komeaa miestä rahalla. Kysyntä on vain jostain syystä todella vähäistä.
Miten Mikael Jungner tai Hjallis saavat nuoria naisia? Olisiko rahalla tai yhteiskunnallisella asemalla tässä osansa? Voimmeko tästä vetää johtopäätöksen, että lähes kaikki naiset ovat lopulta rahalla ostettavissa, joka taas tekee heistä h..........
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:06"]
Ruma nainen saa komeaa miestä rahalla. Kysyntä on vain jostain syystä todella vähäistä.
[/quote]
Johtuu siitä, että miehiä ei naisen rahat tai joku status yleensä kiinnosta, muut asiat merkkaa nuo ovat vaatimuslistan lopussa kun kumppania haetaan monilla.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 18:07"]
Miten Mikael Jungner tai Hjallis saavat nuoria naisia? Olisiko rahalla tai yhteiskunnallisella asemalla tässä osansa? Voimmeko tästä vetää johtopäätöksen, että lähes kaikki naiset ovat lopulta rahalla ostettavissa, joka taas tekee heistä h..........
[/quote]
Joo, Mikael Jungner ja Hjallis ovat tosiaan seurustelleet lähes kaikkien nuorten ja hyvännäköisten naisten kanssa, joten toki voit tehdä tuon johtopäätöksen.
Ruma, rikas nainen voi tehdä diilin komean miehen kanssa ja toisin päin. :)
Tosiasiassa en usko että ulkonäöllä on kovin ratkaisevaa merkitystä kovinkaan monelle. Ensivaikutelman kannalta tietysti..eli toisen ulkonäöstä täytyy jollain tavalla pitää, jotta kiinnostus herää. Olennaista ei yleensä ole niinkään piirteet, vaan koko olemus.