Mikä sairaus se on, kun naisella on selkä tumman karvan peitossa?
Kavahdin näkyä kyllä. Ymmärrän kyllä ettei jaksa sellaista usein sheivatakaan ja surettaa nuoren naisen puolesta.
Kommentit (26)
Se sairaus on nimeltään 'hyi saatana.'
Voi tulla mm. syömishäiriön seurauksena.
Polykystiset ovariot? Löytyy myös finnejä enemmän?
Tavallista enemmän testosteronia sillä naisella ja kova seksivietti.
Kannattaa ehdottomasti vaihtaa naiseen, jolla on paljon estrogeenia, eikä juurikaan testosteronia. Sellaisella ei ole mitään halua seksinharrastamiseen.
Näin miehet aina tekevät ja valittavat sitten, että nainen on frigidi.
Kyseessä oli naistenasuihin pukeutunut mies. Näitä harrastajia on paljon ja tietyssä asennossa tosiaan näkee ne selkäkarvat oikein hyvin ;P
Evoluutio. Puuttuva lenkki on taas löytynyt.
Ei ole naista karvoihin katsominen.
-vanha suomalainen sananlasku
Mulla on!
Mun karvat ja hiukset on tummat ja iho tosi vaalea. Karvoja on ylä- ja alaselässä. Ei nyt mitään miesten paksua selkäkarvoitusta mutta jos läheltä katsoo niin kyllä sen näkee. Sellaista pitkää nukkaa.
Mulla oli syömishäiriö mutta karvat kasvoi jo ennen sitä. Joskus jaksoin niitä sheivata mutta sitten totesin, että ei maksa vaivaa. Mun miehestä ne näyttää söpöltä (??). :D
Nainen vaan päätti näyttää todellisen karvansa.
Jos ajelee pillunsa ja tekee burkhaan strategiseen paikkaa sopivan reiän mistä pystyy mulkuttamaan, niin voisihan sitä kerran kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla mm. syömishäiriön seurauksena.
Se on sellasta vaaleaa nukkaa.
Alunperin mies ja valitettavasti tämä on melkein pahin sairaus mitä on ja nykään todella yleinen.
Mun ystävän 17v tytöllä on ja hoidetaan hormoneilla
Karvaisuus tarkoittaa voimakasta seksuaaliviettiä.
Ihminen nyt vain on karvainen. Turha tuota surra.