Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä asian vuoksi olisit ollut valmis osoittamaan mieltäsi 13-vuotiaana?

Vierailija
24.09.2021 |

Eduskuntatalolla on "ilmastolakko" (mielenosoitus), jossa mm. 13-vuotiaita. Minkä asian puolesta olisit itse ollut valmis osoittamaan mieltä, kun olit 13-vuotias?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinoikeuksien ja tasa-arvon, paino eläinoikeuksilla. Edelleen samat, nyt ikää 39v.

Vierailija
2/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmaskin kalapuikko kouluruokaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reppanoita aivopestyjä. Tuon ikäisten pitäisi istua koulussa ja opiskella matematiikkaa.

Vierailija
4/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmemies-sarjan jatkamisen puolesta.

Vierailija
5/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisautoilun, lihansyönnin ja valkoisen rodun varjelemisen puolesta.

Suomen muuttaminen afrikkalaisten sosiaalitoimistoksi alkoi olla näkyvillä jo 90-luvulla.

Vierailija
6/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein minkä asian vaan, olin erittäin altis vaikutuksille. Onneksi asuin pienessä maalaiskylässä.

Vierailija
7/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minkä tahansa asian, jos kaverit olisivat pyytäneet. Olin aika vietävissä silloin.

Vierailija
8/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää nuorisotiloja!

Vierailija
9/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäraja pois alkoholista ja tupakasta.

Vierailija
10/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakin sotaa vastaan.

Vierailija
11/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vastaan osottaisin mieltä, että tänä päivänä maailmassa ihmisten tulee näyttää "terveyspassinsa" päästäkseen syömään mäkkäriin.

Tämä on täysin mielisairasta touhua:

This elderly lady did not have "her papers" and was rejected from dining in at a Toronto McDonald's. She pleaded but was given no mercy, sent out to cold rain instead.

https://twitter.com/emadguirguismd/status/1440750264189800451

Olemme menneet kehityksessä taaksepäin ja toistamme historiaa.

Vierailija
12/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan oikein minkään, paitsi ehkä sitten, jos "kaikki muutkin".

Vierailija
13/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ihastukseni olisi ollut joukossa mukana, itse asialla ei olisi ollut mitään väliä.

Vierailija
14/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin "kettutyttö" ja liimailin tarroja bussipysäkille kun olin teini. Onneksi järki voitti ja olen nyt normaali perheenäiti.

Vierailija
15/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa minkään, täytin 13v vuonna 1987.

On kyllä erittäin kyseenalaista näyttää nuorten touhuja jotenkin esimerkillisenä ja samalla pyrkiä häpäisemään ja mitätöimään aikuisten toiminta, kun tietää miten vaikutuksille alttiita ja aivopestävissä nuoret ovat. Propagandaa ja mielipidemuokkausta jonkin tahon, todennäköisesti valtion taholta käyttäen aivopesemiään nuoria agendansa välikappaleina. Tietää varmasti, että kokeneet aikuiset eivät moista paskaa nielekään noin vain...

Ennenvanhaan arvostettiin vanhojen ihmisten kokemusta, silloin ei mikä tahansa muotioikku hevonpaska-ideologia mennytkään läpi, kun vanhat ihmiset kokemuksesta tiesivät mikä on bullshittiä ja mikä oikeaa asiaa. Nyt pyritään vaikuttamaan nuoriin ja hehän uskovat sinisilmäisesti kaiken mitä heille tuputetaan, esim. koulussa ei saata paljon vaihtoehtoja olla kuin uskoa opettajan sanaa, tai saada hylätyt kokeista...

Vierailija
16/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipopakko pois koulusta!

Vierailija
17/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noi ahneet kersat mistään ilmastonmuutoksesta välitä, haluuvat vaan vapaapäivän koulusta. Kuinkahan monelta löytyy omppuluurit ja muut merkkituotteet ja lisää vaaditaan sitä mukaa kun uusia julkastaan. Ei ole ilmastoahdistusta vaan ahdistus siitä ettei saa kallista tavaraa.

Vierailija
18/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinvoimaa vastaan, ja taisin jossain mielenosoituksessa olla mukanakin, mutta ehkä olin jo 14 - 15.

Vierailija
19/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin aikoihin osoitettiin mieltä ydinaseita vastaan, ja mukana olin minäkin. Olen sitä sukupolvea, joka joutui pelkäämään ydinsotaa, ja pitkään aikuisuuteen asti näin unia että tuli sellainen.

Vierailija
20/26 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajien lakon puolesta olisin voinut lapsena vaikka mellakoida. Ihan vaan siitä syystä, ettei olisi tarvinnut mennä kouluun ja olis saanu löhötä kotona ja pelata nintendoo. Tuolla tasolla oli ajatukset silloin. Tietenkään sitä lakkoa ei sitten tullut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi