Siinä vaiheessa kun yhteiskunta avataan, niin koronavirus tulee todennäköisesti leviämään kaikkiin rokottamattomiin lähes tulkoon
Itse en uskaltaisi olla ottamatta rokotetta.
Tai tietysti jos pitää FFP2-maskia koko ajan naamalla, niin ehkä voi yrittää suojautua, mutta kuinka moni rokottamaton noin aikoo tehdä?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt joku oikeasti haluaa tietää, mikä piikistä kieltäytyjiä yhdistää, niin se on omasta terveydestä huolehtiminen ja analyyttinen ajattelu sekä riskien punnitseminen.
Onhan se mielenkiintoista, kun ns. hyvinvointialan ihmiset lähes järjestään eivät ota piikkejä.
Mitä he tietävät?
Sitten toisesta ääripäästä obeesit, tupakoivat, mitä tahansa syövät, liikkumattomat ihmiset hehkuttavat näitä piikkejä ja pakottavat näitä näille, omien sanojensa mukaan, "terveyselitisteille".
Jo tästä huomaa sen kuka on oikeassa.
Minä olen jo saanut tämän tartunnan, eikä se ollut edes niin paha kuin tavallinen flunssa. Ettekö te pelottelijat tosiaan ymmärrä katsoa statistiikkoja ja ymmärtää niistä, että 99.8% ihmisistä selviää tästä viruksesta ja valtaosa kokee tämän 100% oireettomana? Mitä sitten että kaikki saisi tämän? Ei ole mitään huolta, jos on normaalipainoinen. Jos et ole, niin ota piikki tai panosta laihduttamiseen.
On huomattavasti helpompi vain käydä ottamassa piikki parin kuukauden välein, kuin alkaa laihduttaa ja korjata elintapojaan pysyvästi. Sitten voi tuudittautua jonkinlaiseen feikkiin turvallisuudentuntoon, että on kuolematon. Harmi, ettei tajuta, että nämä elinolosuhteet tulevat viemään ennenaikaiseen hautaan joka tapauksessa oli piikkiä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt oikein yrität sanoa?
Nämä kouluttamattomat rokotevastustajat eivät ymmärrä selvää suomen kieltä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt oikein yrität sanoa?
Aloittaja on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin yhteiskunta on kiinni? En huomaa mitään eroa elämässäni. Toisekseen, kyllä se tarttuu rokotettuihinkin, jotkut saa oireet, toiset eivät. Siinä saa sitten itse kukin omalla kohdallaan jännittää, miten rokote tehoaa vai tehoaako ollenkaan. Itse olen taudin sairastanut jo.
Tilastollisesti on kyllä täysin selvä ero siinä kuinka vakava tautimuoto on rokotetuilla ja rokottamattomilla.
Vakavat tautimuodot on lähestulkoon pelkästään rokottamattomilla.
Jaa, sitten olet missannut tämän viranomaisjulkaisun:
Briteissä 74% viime aikaisista koronakuolemista on ollut tuplasti rokotettuja.
Fully vaccinated account for a huge 74% of Covid-19 deaths in the UK summer wave according to latest Public Health England report
https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uplo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain koronan rokotetulta, joka oli saanut koronan rokotetulta, joka oli saanut koronan rokotetulta. Eli millä tavoin rokotetut ovat oireettomia, eivät tartuta tai sairastu? Voin kertoa, että yhdellä rokotetulla sairaus oli pahempi kuin minulla, rokottamattomalla.
Tehohoitoa vaativaa koronaa ei juurikaan kyllä esiinny rokotetuilla.
Ja katsokaa USA:n lukuja nimenomaan rokottamattomilla.
Uskomatonta että vieläkin löytyy teitä jotka eivät ole sisäistäneet että rokotettukin voi ihan yhtälailla kantaa virusta ja tartuttaa sitä eteenpäin.
Tällöin siis teholevittää virusta passi taskussa.Rokotettu ja rokottamaton kun on täysin samalla viivalla tartunnan saamisen ja tartuttamisen kanssa. Täten näillä nykyisillä rokotteilla koronapassi ja rokottamattomien testaaminen on turha asia. Jos pitää testata niin pitää testata kaikki. Mutta itse en halua sitä vaan jatketaan normaalisti.
Rokote toimii. Joten mitä väliä tuleeko rokottamaton viereesi. Varsinkin kun te molemmat voitte olla tartuttajia. Nämä ei ole perinteisiä rokotteita jotka antaisi immuniteetin. Sitten passi kävisi järkeen jos olisi.
Niin, miten tämä vastauksesi liittyy mitenkään tähän aiheeseen?
Kysehän oli siitä ketkä voivat saada vakavan muodon koronataudista.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt joku oikeasti haluaa tietää, mikä piikistä kieltäytyjiä yhdistää, niin se on omasta terveydestä huolehtiminen ja analyyttinen ajattelu sekä riskien punnitseminen.
Onhan se mielenkiintoista, kun ns. hyvinvointialan ihmiset lähes järjestään eivät ota piikkejä.
Mitä he tietävät?
Sitten toisesta ääripäästä obeesit, tupakoivat, mitä tahansa syövät, liikkumattomat ihmiset hehkuttavat näitä piikkejä ja pakottavat näitä näille, omien sanojensa mukaan, "terveyselitisteille".
Jo tästä huomaa sen kuka on oikeassa.
Minä olen jo saanut tämän tartunnan, eikä se ollut edes niin paha kuin tavallinen flunssa. Ettekö te pelottelijat tosiaan ymmärrä katsoa statistiikkoja ja ymmärtää niistä, että 99.8% ihmisistä selviää tästä viruksesta ja valtaosa kokee tämän 100% oireettomana? Mitä sitten että kaikki saisi tämän? Ei ole mitään huolta, jos on normaalipainoinen. Jos et ole, niin ota piikki tai panosta laihduttamiseen.
Aivan turha yrittää leijua kuvitellun analyyttisuuden vuoksi, kun viesti on täynnä disinformaatiota ja roskaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin yhteiskunta on kiinni? En huomaa mitään eroa elämässäni. Toisekseen, kyllä se tarttuu rokotettuihinkin, jotkut saa oireet, toiset eivät. Siinä saa sitten itse kukin omalla kohdallaan jännittää, miten rokote tehoaa vai tehoaako ollenkaan. Itse olen taudin sairastanut jo.
Tilastollisesti on kyllä täysin selvä ero siinä kuinka vakava tautimuoto on rokotetuilla ja rokottamattomilla.
Miksi sitten rokotettuja kuolee kuin kärpäsiä esim. Israelissa?
Tilastoharha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole nyt avattu jo?
Lapset on koulussa, ravintolat on auki, juuri tulin etelän lomalta. Kaikki pyörii ihan normaalisti.
Ei ole avattu lähestulkoon vielä. Ja kun ulkomaanmatkailu kiihtyy, niin viruksen leviäminen voi ottaa myös lisäkierroksia ja silloin vaaravyöhykkeessä ovat nimenomaan rokottamattomat.
Nyt kun esim Afrikan maat jäävät rokottamatta niin eiköhän sieltä vuosittain joku variantti tule euroopan riesaksi. Jos Korona halutaan hävittää meille tärkeintä olisi rokottaa nämä reuna-alueet joiden terveyden huolto ei toimi 100%sti. Jo nytkin matkailijat ovat tuoneet variantteja esim juurikin Afrakasta.
Eli tulee kestämään vuosukaudet euroopassa. Eli älä hävitä niitä maskeja ihan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fully vaccinated account for a huge 74% of Covid-19 deaths in the UK summer wave according to latest Public Health England report
Tilastoharha.
Vierailija kirjoitti:
Niin eli meidön rokottamattomat lapset sairastutetaan tahallaan. Hoetaan vain, että lapset sairastavat lievänä. Mutta entäs pitkäaikaiset vaikutukset? Kuka tietää, etteivät tämän sairastaneet sairastu myöhemmin muorena dementiaan tai saa sydön- ja verisuonitukoksia? Ulkomailla tehdyissä tutkimuksissa lasten aivoissa verisuonissa on todettu koronan sairastamisen jälkeen muutoksia kuten aikuisilla. Aikamoista venäläistä rulettia lasten terveyden kustannuksella
Voit jatkossakin pitää lapsesi perunakellarissa.
Kohta kaksi vuotta päivittäistä liikkumista Helsingin ydinkeskustassa rokottamattomana.
Mitä tarkoittaa "yhteiskunnan avautuminen"?
Itse jatkan kuten tähänkin asti. Käyn kerran viikossa hakemassa ostokset kaupan pihalta hengityssuojain naamalla ja muuten viihdyn omissa oloissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastoharha.
Sinulla on vahvistusharha.
On se kumma kun viranomaisten tilastot on nyt teille fake news / pietarin propagandaa, koska ne ei tue teidän narratiivia.
Mutta kukin tyylillään. On ihan teidän oma ongelmanne elää kaikukammio kuplassa vahvistusharhan kanssa. Älkää kuitenkaan levittäkö tuota propagandaanne vaan eläkää ihan rauhassa omassa hysteriakammiossanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole nyt avattu jo?
Lapset on koulussa, ravintolat on auki, juuri tulin etelän lomalta. Kaikki pyörii ihan normaalisti.
Ei ole avattu lähestulkoon vielä. Ja kun ulkomaanmatkailu kiihtyy, niin viruksen leviäminen voi ottaa myös lisäkierroksia ja silloin vaaravyöhykkeessä ovat nimenomaan rokottamattomat.
Nyt kun esim Afrikan maat jäävät rokottamatta niin eiköhän sieltä vuosittain joku variantti tule euroopan riesaksi. Jos Korona halutaan hävittää meille tärkeintä olisi rokottaa nämä reuna-alueet joiden terveyden huolto ei toimi 100%sti. Jo nytkin matkailijat ovat tuoneet variantteja esim juurikin Afrakasta.
Eli tulee kestämään vuosukaudet euroopassa. Eli älä hävitä niitä maskeja ihan vielä.
Rokotukset ja rokotetut ihmiset kehittää niitä variantteja. Variantteja alkoi syntyä rokotuksien myötä. Tämä todettiin myös pari päivää sitten olleessa 8h kestäneessä FDA-kokouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastoharha.
Missään tuossa dokumentissä ei sanota noin
Syöpäsairaan läheisenä nyt on pahempi tilanne kuin koskaan tämän pandemian aikana. Olemme jo kaksi vuotta kutistaneet elämämme pieneen kuplaan eikä mitään mahdollisuutta edelleenkään tehdä muuta. 2 rokotetta ei ole riittävästi ja niidenkin teho alkaa laskea.
On aivan järkyttävää, että ei edes kaikki syöpää sairastavat saa nyt kolmatta rokotusta.
Melkoinen ”vapaus”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastoharha.
Joo eli siis rokotelampaiden mielestä jos sairaalassa/kuolleissa on rokottamattomia, se on merkki siitä että rokote toimii. Jos taas sairaalassa/kuolleissa onkin rokotettuja, se on tilastoharha ja merkki siitä että rokote kyllä toimii. Nerokasta.
Vierailija kirjoitti:
Sain koronan rokotetulta, joka oli saanut koronan rokotetulta, joka oli saanut koronan rokotetulta. Eli millä tavoin rokotetut ovat oireettomia, eivät tartuta tai sairastu? Voin kertoa, että yhdellä rokotetulla sairaus oli pahempi kuin minulla, rokottamattomalla.
Millä varmuudella sinä tiedät, että olet saanut taudin juuri kyseiseltä ihmiseltä? Ihanko omalla mutullasi päättelit?
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa rokottamattomista taitaa olla heitä, jotka eivät usko koko tautiin ja ajattelevat sen olevan vain salajuoni tuhota ihmisiä.
Ja sitten on myös heitä, jotka ovat sairastaneet taudin. Tai esim. perheessä joku on sairastanut , tartuttamatta muita.
Ok. Minä uskon tautiin koska minulla oli se keväällä — ehti ennen kuin oma rokotusvuoroni. Koronan jälkeen ei heti saa rokotetta ottaa, joten jäi kokonaan ottamatta.
Jos rokotusvuoroni olisi ollut aiemmin, olisin ehdottomasti ottanut rokotteet.
Miksi sitten rokotettuja kuolee kuin kärpäsiä esim. Israelissa?