Siinä vaiheessa kun yhteiskunta avataan, niin koronavirus tulee todennäköisesti leviämään kaikkiin rokottamattomiin lähes tulkoon
Itse en uskaltaisi olla ottamatta rokotetta.
Tai tietysti jos pitää FFP2-maskia koko ajan naamalla, niin ehkä voi yrittää suojautua, mutta kuinka moni rokottamaton noin aikoo tehdä?
Kommentit (84)
Ja myös rokotettuihin. R.1-variantti leviää.
Vierailija kirjoitti:
Emme suostu pelkäämään!
T: Hesari puoliseisokissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain koronan rokotetulta, joka oli saanut koronan rokotetulta, joka oli saanut koronan rokotetulta. Eli millä tavoin rokotetut ovat oireettomia, eivät tartuta tai sairastu? Voin kertoa, että yhdellä rokotetulla sairaus oli pahempi kuin minulla, rokottamattomalla.
Millä varmuudella sinä tiedät, että olet saanut taudin juuri kyseiseltä ihmiseltä? Ihanko omalla mutullasi päättelit?
Et siis vieläkään suostu uskomaan rokotettujen pystyvän saamaan tartunnan ja olemaan tartuttaja?
Rokotetut alkavat enemmän kuulostamaan tiedevastaisilta, kun jakavat täyttä sontaa ja eivät suostu uskomaan. Lukekaa IS ja HS kommentteja ja 90% niistä ei ymmärrä tätä, vaan kuvittelevat tämän piikin antavan 100% immuniteetin ja että vain rokottamattomat levittävät sitä. Ironisesti jos piikki antaisi 100% immuniteetin, niin miksi ihmeessä he pelkäisi rokottamattomia kun ovat kerta turvassa? Tässä on niin kova kognitiivinen dissonanssi rokotetuilla ettei oikein voi edes käsittää kuinka heidän mieli toimii.
"En halua rokottamatonta taudin levittäjää samaan tilaan kanssani, haluan olla turvassa rokotettujen kanssa" okei, eikö se siis toimikaan se rokotteenne? Tämä on todella uskomatonta miten nämä ajattelevat, varsinkin kun samalla aina väittävät että rokote toimii, sitten toisessa lauseessa antaa ymmärtää ettei se toimikaan. Siitä näkee vain sen, että he eivät itse usko rokotteen tehoon.
Vierailija kirjoitti:
M-varianttiin ei myöskään nykyiset rokotteet tehoa.
Miten niin "avataan"? Ei täällä mitään sulkuja ole ollut.
Ei se rokotus niin kauaa voimassa ole.
Alkupään rokotetut ovat jo suojattomia
Miten se ei tähän mennessä olisi vielä tarttunut? Me rokottamattomat ollaan niitä, jotka ollaan eletty normaalia elämää. Itse en ole vältellyt yhtään mitään, en pitänyt rättiä naamalla, en käyttänyt käsidesiä, ei vain näy loronaa. Sekö hyökkää heti kimppuun kun "yhteiskunta avataan"? Mikä täällä tarkalleen ottaen on nyt kiinni? Tieten jotain festareita ei olla järjestetty, en tiedä, kun en niissä käy. Miten se lorona tietää, että haa, nyt on yhteiskunta auki, ei kun kimppuun vaan!
Tiedän tasan kaksi koronan sairastanutta, toinen kertaalleen ja toinen tuplarokotettu. Rokotehaitoista kärsiviä tiedän useita, lähinnä erittäin runsaita kuukautisia ja epäsäännöllistä kiertoa, yhdellä keskenmeno, parilla kovaa, pitkäkestoista päänsärkyä, huimausta ja pahoinvointia, yhdellä tuli mustelmia ja rytmihäiriöitä. Vakavin oli sydänlihastulehdus, joka johti teholle ja sydämentahdistimen laittoon.
USA:ssa yli 20000 kuollut rokotteeseen. Siitä vaan myrkkypiikkiä ottamaan.
Vähän jopa toivon niin. Entiset ystävät, joista on tullut pandemian myötä häiriköiviä, öykkäröiviä ja narsistisia "omilla aivoilla" ajattelijoita saisivat ihan hyvin puolestani testata, miltä se sairastaminen tuntuu.
Meillä on ollut töissä koko etätyösuositusten ajan ruokalassa poikkeusjärjestelyt, koska osa joutuu työskentelemään myös lähityössä.
Nyt kun etätyösuositus poistetaan palaa myös ruokala normiin eli pöydissä on normimäärä tuoleja ja buffetissa otetaan itse ruoka, ei maskeja jne. Hirvittää, vaikka rokotukset ovat kunnossa.
Näyttäisi siltä, että noin neljäsosaan korona ei tartu, vaikka he ottaisivat koronakylvyn joka ilta. Mutta tietenkään kukaan ei etukäteen tiedä onko jollekin virukselle vastustuskykyinen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ei tähän mennessä olisi vielä tarttunut? Me rokottamattomat ollaan niitä, jotka ollaan eletty normaalia elämää. Itse en ole vältellyt yhtään mitään, en pitänyt rättiä naamalla, en käyttänyt käsidesiä, ei vain näy loronaa. Sekö hyökkää heti kimppuun kun "yhteiskunta avataan"? Mikä täällä tarkalleen ottaen on nyt kiinni? Tieten jotain festareita ei olla järjestetty, en tiedä, kun en niissä käy. Miten se lorona tietää, että haa, nyt on yhteiskunta auki, ei kun kimppuun vaan!
Tiedän tasan kaksi koronan sairastanutta, toinen kertaalleen ja toinen tuplarokotettu. Rokotehaitoista kärsiviä tiedän useita, lähinnä erittäin runsaita kuukautisia ja epäsäännöllistä kiertoa, yhdellä keskenmeno, parilla kovaa, pitkäkestoista päänsärkyä, huimausta ja pahoinvointia, yhdellä tuli mustelmia ja rytmihäiriöitä. Vakavin oli sydänlihastulehdus, joka johti teholle ja sydämentahdistimen laittoon.
Ihan varmasti 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain koronan rokotetulta, joka oli saanut koronan rokotetulta, joka oli saanut koronan rokotetulta. Eli millä tavoin rokotetut ovat oireettomia, eivät tartuta tai sairastu? Voin kertoa, että yhdellä rokotetulla sairaus oli pahempi kuin minulla, rokottamattomalla.
Millä varmuudella sinä tiedät, että olet saanut taudin juuri kyseiseltä ihmiseltä? Ihanko omalla mutullasi päättelit?
No jos sitä on vain kotona pääosin etätöissä ja oma perheenjäsen saa positiivisen tuloksen ja käsketään molemmat eristykseen/karanteeniin, niin eiköhän se silloin ole aika selvä, mistä tartunta on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi siltä, että noin neljäsosaan korona ei tartu, vaikka he ottaisivat koronakylvyn joka ilta. Mutta tietenkään kukaan ei etukäteen tiedä onko jollekin virukselle vastustuskykyinen vai ei.
Meillä ei yhteen lapseen tarttunut. Kaksi kertaa testattiin, mutta ei. Muu perhe sairasti koronan kyllä.
Valitettavasti se iskee meihin rokotettuihinkin. Arvalla voi saada siltikin vakavan tautimuodon. Siksipä meidän pitäisi ITSE pysytellä poissa paikoista missä koronan on mahdollista levitä. Tästä on kyse kun puhutaan että olemme rokottamattomien panttivankeja. Niin kauan kun ihmiset eivät itse rajoita/ estä sen leviämistä, se kiertää.
Vierailija kirjoitti:
Sama, normielämää kokoajan eletty ilman rokotuksia. Koko pandemian ajan käyty salilla n. 4x viikko aina pari tuntia ihmisten keskellä. Matkusteltu ympäri Suomea hotelleissa ollen täysissä aamiaisbuffeteissa tuntikausia.
Me rokottamattomat emme pyydä mitään suojelua tai että meidän takia pitäisi olla rajoituksia, kun ironisesti me ollaan juuri niitä jotka ovat kokoajan eläneetkin normaalisti. Itse otamme riskin. Kaikki eivät tule koskaan saamaan koronaa vaikka kuinka normaalisti eläisi. Ja sitten kun sen saa, niin se voi olla täysin oireeton.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin yhteiskunta on kiinni? En huomaa mitään eroa elämässäni. Toisekseen, kyllä se tarttuu rokotettuihinkin, jotkut saa oireet, toiset eivät. Siinä saa sitten itse kukin omalla kohdallaan jännittää, miten rokote tehoaa vai tehoaako ollenkaan. Itse olen taudin sairastanut jo.
Koko korona-hössötyksen ajan on saanut elää ihan normaalia elämää, lukuunottamatta sitä ettei päässyt uimaan tai ravintolaan. En hamstrannut vessapaperia, en ole käyttänyt enkä käytä maskia, ystäviä ja sukulaisia tavannut samoin kuin ennenkin.
Korona iski kerran, rokotusta en ota.
Olipa taas omituinen otsikko - mitä haluat tällä sanoa? Lähestulkoon kirjoitetaan yhteen ensinnäkin ja jos sinua pelottaa niin ota ihmeessä se rokote ja pidä maskia 24/7. Itse pelkään kyllä ihan eri asioita enkä tarvitse niihin rokotteita ja maskeja.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt joku oikeasti haluaa tietää, mikä piikistä kieltäytyjiä yhdistää, niin se on omasta terveydestä huolehtiminen ja analyyttinen ajattelu sekä riskien punnitseminen.
Onhan se mielenkiintoista, kun ns. hyvinvointialan ihmiset lähes järjestään eivät ota piikkejä.
Mitä he tietävät?
Sitten toisesta ääripäästä obeesit, tupakoivat, mitä tahansa syövät, liikkumattomat ihmiset hehkuttavat näitä piikkejä ja pakottavat näitä näille, omien sanojensa mukaan, "terveyselitisteille".
Jo tästä huomaa sen kuka on oikeassa.
Minä olen jo saanut tämän tartunnan, eikä se ollut edes niin paha kuin tavallinen flunssa. Ettekö te pelottelijat tosiaan ymmärrä katsoa statistiikkoja ja ymmärtää niistä, että 99.8% ihmisistä selviää tästä viruksesta ja valtaosa kokee tämän 100% oireettomana? Mitä sitten että kaikki saisi tämän? Ei ole mitään huolta, jos on normaalipainoinen. Jos et ole, niin ota piikki tai panosta laihduttamiseen.
Hyvinvointiala? Siis kauneushoitolat ja jumppakeskukset? Joogastudiot?
Riippuu varmaan iästä.