Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvaitsevaisuuskasvatuksesta

Vierailija
11.11.2014 |

Onko oikein, jos koulussa lapselle opetetaan suvaitsevaisia oppeja ja esitetään rasisminvastaista julistusta? Itse paheksun tällaista toimintaa, koska vaarallisten asioiden ja vaarallisten ihmisten pelko on ihmiselle luonnollinen olotila. Suvaitsevaisuus on poikkeama tästä. Tällainen kieroutuma on voimissaan vain Suomen kaltaisissa sosiaalidemokraattisissa hyysäysvaltioissa. Esim. Aasian maissa ihmisten arvot ovat kohdillaan ja elämäntapa paljon luonnollisempi. Koko luonto huutaa rasismia, suvaitsevaisuus edustaa ihmisyyden rappiota.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä täysin samaa mieltä. Oksettaa tämä pienten lasten ja nuorten aivopesu kouluissa nykyään. Kansakunta joka ei osaa pelätä mitään tai suhtautua mihinkään epäluuloisesti, ei ole kauaa olemassa.

Vierailija
2/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on väärin, että kouluissa opetetaan esim. kehitysvammaisten olevan samanarvoisia muiden kanssa. Kun eihän asia käytännössä ole niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän lastenne tulisi pelätä vaikkapa minun lapsiani (puoliksi albaaneja) siellä koulussa? Eivät häiriköi eivät kiusaa eivätkä saa huonoja arvosanoja. Miten se teidän supersuomalaisenne menisi pilalle jos he sattuisivat ystävystymään?

Vierailija
4/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheata kun joku vaatii ihmisarvon tunnustusta työttömille ja syöpäsairaillekin :(

Jarruuttavat vaan meidän muiden hyvinvoinnin kasvua täällä.

Ja kaikki änkyttäjät ja puhevokaset, ihme terapiat sun muut valtio kustantaa idiooteille joita ei muka saisi pilkata. Hirveeks on mennyt.

Vierailija
5/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan ota näin kieli poskessa kirjoitettuja viestejä tosissaan? joskus se rankka ja musta huumori on tosi terapeuttista :)

Vierailija
6/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi perustaa suvaitsemattomuuskasvatuslaitos. Maailma olisi paljon parempi paikka elää.

Vierailija
7/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironista ja väärin tässä on se, että lapsia opetetaan suviatsemaan islamin harjoittamaa ääretöntä suvaitsemattomuutta. Eli suoraan sanottuna lapsille tuputetaa islamilaista äärisuvaitsemattomuutta.

Vierailija
8/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän lasten tietää, ettei erilainen ihonväri tai ulkonäkö tarkoita suoraan sitä, että kyseinen ihminen on jotenkin paha. Se ei kuitenkaan tarkoita, että pitää opettaa täysin varomattomaksi, kyllähän niitä vaarallisia suomalaisiakin on ja lapsia opetetaan varomaan "namusetiä", vaikkeivat kaikki valkoiset ole vaarallisia. Mutta kaikille pitäisi olla lähtökohtaisesti kohtelias.

Vierailija
9/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:33"]Miksi teidän lastenne tulisi pelätä vaikkapa minun lapsiani (puoliksi albaaneja) siellä koulussa? Eivät häiriköi eivät kiusaa eivätkä saa huonoja arvosanoja. Miten se teidän supersuomalaisenne menisi pilalle jos he sattuisivat ystävystymään? [/quote Mietippä ihan ite. Albaani geenit on selvästi huonompia ja sinäkään et edusta suomalaisten parhaita geenejä.

[/quote]

Tarkoitat siis kirjoittaa että mietipä itse ja albaanigeenit. Omat geenini tosiaan ovat esimerkiksi likinäköisyyden suhteen täysin ala-arvoiset, mutta muuten ei ole valittamista. Albaanigeenien huonommuudesta sinulla on varmaankin antaa jokin todiste, vaikkapa linkki aiheesta tehtyyn tieteelliseen tutkimukseen, tms? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi