Sain kahdet housut kokoa 42 ja olen kokoa 44, paljonko pitää laihtua kiloissa, että mahtuisin niihin?
Antaja ei säilyttänyt kuittia ja on itse suunilleen kokoa 36, joten eivät sovi hänelle. Mulla painonpudotus käynnissä ja mietinkin milloin nuo mahtisivat sitten minulle.
Kommentit (24)
Joo, yksilöllistä tuo vaatekoon ja painon suhde. No pian se selviää miten omalla kohdallani on. Hyvät tavoitehousut. Ap
Voit suurentaa housut tekemällä vyötärölle sivuille kiilat. Ompelun ei tarvitse olla räätäli tasoa, koska kiilat jäävät puseron alle piiloon.
Kokosi on ihan hyvä, laihduttamisessa on se riski, että lihasmassa vähenee ja rasvakudos jää. Voit muuten fiilata ruokavaliota paremmaksi, jos siihen on aihetta.
Ap täällä väitti: „Niin painan nyt 95kg ja kokoa 44 housut ovat aina sopivia. 85kg on tavoitepaino. 42 koossa housut eivät mene kiinni vatsasta. Joustavissa housuissa olen m-l kokoa. Eli vatsasta lihon.“
Ei pidä paikkaansa ellet ole kaksimetrinen! Normaalipituinen 95 kilon nainen ei IKINÄ mahdu housukokoon 44. Eli ihan huuhaata koko aloitus. Muka m-l-kokoa joustavissa housuissa! Anna mun kaikki kestää!
Minä en ole mikään lyhyt tappi ja lähtöpainolla ennen painon pudotusta (86 kg) housut kokoa 46 juuri ja juuri olivat ok. Laihduin 17 kg eli nyt painan 69 kg. Ja koko 42 on NYT ok.
Jos itselleen ei edes myönnä, missä ongelma on, on edessä pitkä taival ja se alkaa korvien välistä. Ei tänne kannata tulla satuja kertonaan!
Laihduin 17 kiloa (86-69) Ja housukoko tipahti 46:sta 42:een. Oli siinä mielessä hidas laihtuminen. että siihen meni se 17 kuuta eli kilo kuussa. Ei mitään muuta dieettiä kuin se, että söin pienempiä määriä ja harvemmin. Ehkä tästä on apua.