Painoindeksi 20, vyötärönympärys riskirajoilla! Miten saan maharasvat pois?!
(Niille, jotka eivät tiedä, vyötärönympäryksen riskiraja naisilla on 80 cm.)
En keksi enää muuta kuin että laihdutan itseni alipainoiseksi. Kun ei tuo maha vaan pienene. Vatsalihasten tekoa on turha ehdottaa, silloinhan vatsanympärys vaan kasvaa kun ne lihakset tulevat sinne rasvan alle.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:54"]
Tiedäthän mistä vyötärö mitataan? Ettet vain mittaa mahan leveimmästä kohdasta?
[/quote]
2 cm navan yläpuolelta mittasin. Mitkään muut viestit tässä ketjussa eivät siis ole minun kuin tämä ja aloitusviesti. AP
[/quote]
Niin ja siis toki viesti numero 8. AP
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:26"]
Airobinen pitkäkestoinen liikunta esim juoksu.
[/quote]
Jos haluaa polttaa rasvaa mahdollisimman tehokkaasti liikunnan kautta, HIIT (korkeatehoinen intervallitreeni) yhdistettynä voimaharjoitteluun on parempi kuin pitkäkestoinen liikunta matalalla intensiteetillä. Näillä saa rasvan palamaan tehokkaasti treenin jälkeenkin, kun taas pitkään juoksemalla poltat rasvaa lähinnä itse juoksun aikana.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 15:44"]Jos on yläkropaltaan leveä eli leveät hartiat ja suuret kylkiluut niin se oikeanmittainen vy on harvinaisuus. Kylkiluitaan kun ei voi laihduttaa pois.
[/quote]
Vaan kun minulla on tosi sirot hartiat ja kylkiluut. :/ Siksi tuo maha pistää vieläkin enemmän silmään. Ainoa ongelmakohtani, muuten olen tyytyväinen vartalooni. Enkä nyt täysin omena sentään ole, kun isot tissit ja leveä lantio löytyy. AP
Vaarallinen maha on sellainen kova kaljamaha, omenalihavuus. Pehmeä masu ei niinkään, koska siinä on kyse enemmän ihonalaisrasvasta. Omenalihavalla on sisäelimet rasvoittuneet, mikä on haitallista. BMI 20 jos on, ei tarvitse laihtua.
Mä olen 176cm ja sama ongelma. Mutta mielestäni ei voi olettaa että tämän pituisella ihmisellä on sama vyötärönympärys kuin vaikka 10cm lyhyemmällä. Onhan mulla kaikki muutkin mitat isompia, jos siis olisi suhteessa saman kokoinen keho.
Noh, minä olen 170 cm ja noin 53 kg, ja mun ympärys tosta navan kohdalta on 82 cm, kiva olla lähes alipainoinen ja silti kuulua "riskiryhmään" :D
Korsetti säännölliseen käyttöön ja rasvaimu
Lopeta homonit, eli pillerit, tai kierukka
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:54"]
Tiedäthän mistä vyötärö mitataan? Ettet vain mittaa mahan leveimmästä kohdasta?
[/quote]
2 cm navan yläpuolelta mittasin. Mitkään muut viestit tässä ketjussa eivät siis ole minun kuin tämä ja aloitusviesti. AP