Kellään mennyt olkanivel sijoiltaan tapaturmaisesti?
Mten teillä on tuon vaivan hoito mennyt? Onko käsi tullut tuosta vaan kuntoon, kun kantoliinan on saanut jättää pois. Vai oletteko jo tuota ennen joutuneet ottamaan lääkäriin yheyttä ja onko joillekin jouduttu tekemään operaatioita tuon jälkeen?
Kommentit (5)
No eipä voi mitään jos kenellekään ei ole sattunut kohdalle. Ei sillä, että tämä mukava vaiva olisi..
No mulla on mennyt muutaman kerran kun oon taluttanut hevosta ja se onkin noussut pystyyn yllättäen. EN mä ole pitänyt edes mitään kantosidettä tai lääkäriin mennyt, se on vaan tönätty paikoilleen ja odotettu, että tuska menee ohi.
Mulla on menny samasta syystä kuin nelosella :D
Osaan vetää sen käden itse paikoilleen. Joskus ratsastaessa on mennyt myös lonkkanivel (?) Siinä piti olla jo apuja.
Mitä nopeammin nuo vetää paikoilleen sen nopeammin ne parantuu. Esim. hevonen pomppas, käsi meni sijoiltaan, repäsin käden paikoilleen ja jatkoin hevosen taluttamista :D
Mulla on ylilikkuvat nivelet ja ainakin kolmesti mennyt olkapää pois paikaltaan. Se on sellanen tuska ettei siinä voi muuta ku ottaa käsivarresta kii ja tökätä paikalleen. Itse itelleni tehnyt ton kahdesti.
Eikö kellään omakohtaista kokemusta?