Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkupaikkakuntalaisten facebook

Vierailija
11.11.2014 |

Hei miten te ihan pienillä paikkakunnilla asuvat toimitte facebookin kanssa? Tiedän, että fb:ssä ollaan yhteydessä muuallakin asuviin, kuten sukuun, vanhoihin koulukavereihin jne., mutta miten teette ihan hyvienkin kavereiden ja sukulaisten kanssa, jotka asuvat suunnilleen näköetäisyydellä tai ainakin hyvin lähellä ja olette livenäkin jatkuvasti yhteydessä, näette jumpassa, kaupassa, päiväkodissa lapsia hakiessa jne.?

Musta on alkanut tuntua täysin hullulta päivitellä asioitani facebookiin, kun kommentoijina ovat pääasiassa  ihmiset jotka asuvat parin kilsan säteellä ja joita näen tunnin kuluttua kaupan kassajonossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun paikkakunnalla, jossa on ihmisiä vajaa 3000, eli suht pieni paikkakunta, koska käyn päälle sadan kilometrin päässä koulua, jossa on saman verran opiskelijoita. Olen täällä asunut jo 3v, ja keväällä valmistuttua olisi tarkoitus muuttaa pois. Enpä ole tutustunut kehenkään täällä tänä aikana, joten ei ole tullut ongelmia facen kautta. Kaupan kassaa olen moikannut ja kirjaston työntekijöitä, muita oikeastaan en. Joten aika turha vastaus :D Tää on vain ihan liian pieni paikka siihen, että hyväksyisin kenenkään kaveripyyntöä, koska siitähän nää repis kunnon jutut pitkäks aikaa...

Vierailija
2/3 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko päivitellä vaan liirumlaarumia paikkakuntalaisille ja muille sitten enemmän ja henkilökohtaisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en päivitä paljon mitään arki-juttuja facebookiin muutenkaan, joten ei ole ongelma. Korkeintaan jos lähden jollekin matkalle tms. Siitä tutut kommentoi seuraavalla kerralla kun näkee, että "ai lähdet matkalle, katoin facebookista!" mikä ei haittaa.