Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä kirppis Helsingissä, missä

Vierailija
11.11.2014 |

mahtuisi kulkemaan vaunujenkin kanssa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään sellaista. Itse otan aina kantorepun mukaan kirppikselle.

Vierailija
2/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin kirpputori vaikuttaa ainakin leveäkäytäväiselle. Ulko-ovi voi olla se haastavin mutta jos pääsee kulkemaan perusovista niin ei varmaan ongelmaa. Riippuu tietysti vaunuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo kampin kirppis tarkalleen on? Minkälainen ovi?

Vierailija
4/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 10:08"]

Missä tuo kampin kirppis tarkalleen on? Minkälainen ovi?

[/quote]

Kampissa, Runeberginkatu 8. Facebookista löytyy kuvia ovesta ja käytävistä "Kampin kirpputori". Semmoinen perusjugendtalo.

Vierailija
5/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo Kampin kirppis ei taida vaunujen kanssa olla hyvä. joku oli kirjoittanut, että huono paikka liikuntaesteisille, kun pöydät alakerrassa eikä hissiä.

Vierailija
6/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivarin kanuuna. Hintataso korkea, mut voi tehdä löytöjä. Sokkeloista ja portaikkoja, joten liikkuminen vaunujen kanssa hirvittävän hankalaa.. Hietsu tietysti kesäaikaan paras.

Vierailija
7/9 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mellukirppis Mellunmäessä. Helppo mennä metrolla, käytävillä mahtuu rattailla. Yleisilme ehkä nuhjuinen, joissain pöydissä vuosikausia samat kamat, mutta aina satunnaisesti voi tehdä löytöjä.

Vierailija
8/9 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihjlajistossa varaakirppis.fi Salpausseläntie 11 siisti ja valoisa, paljon tavaraa myynnissä. Olen tehnyt huippulöytöjä ja oikeesti kirppishintaan. Olen myös myynyt siellä pari viikkoa, pöytä vain 60 e/2 vk ja myynti oli nyt helmi/maaliskuu vaihteessa n. 360 e

Vierailija
9/9 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin kirpputori on kahdessa kerroksessa. Yläkertaan pääsee kapeiden rattaiden kanssa, mutta alakertaan meno on hankalaa tai lähes mahdotonta rattaiden kanssa. Portaat alakertaan ovat jyrkät, pitkät ja kapeat. Kaide on vain toisella sivulla. Vaunujen kanssa en alakertaan edes yrittäisi. Itse olen lievästi liikuntarajoitteinen, ja olen portaita pitkin alakertaan mennyt kaiteesta kiinni pitämällä. Kirppis on yleensä siisti ja siellä tavara vaihtuu. Positiivista on että pyörätuolien ja vaunujen kätköihin tavaraa vetävät varkaat puuttuvat asiakaskunnasta. Niitä olen nähnyt muutamalla muulla kirppiksellä.