Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ostaminen auta!

Vierailija
11.11.2014 |

Meiltäpäin lähti yksi hyvä liike isompaan kaupunkiin.  Vaikka siellä kävi paljon asiakkaita ja minäkin olen sen liikkeen täällä pysymistä tukenut pienistä rahoistani monien satasien verran vuosittain. Pikkusen harmittaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin tämän asian esille kun täällä on monta kertaa kehotettu suosimaan suomalaisia yrittäjiä ja suomalaisten palveluita. Että eipä noi yrittäjät oikeasti näytä mitään välittävän uskollisesta asiakaskunnasta.

Vierailija
2/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asiakas ei kyllä ihan hirveesti vaikuta, jos koko muu kylä ei osta sieltä mitään. Isommassa kaupungissa enemmän liikevaihtoa ja tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitäisi suosia kauppaa, että se pysyisi pystyssä. Mitä vähemmän asukkaita, sitä enemmän heidän pitää kantaa rahaa sinne.

Vierailija
4/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 08:23"]

Yksi asiakas ei kyllä ihan hirveesti vaikuta, jos koko muu kylä ei osta sieltä mitään. Isommassa kaupungissa enemmän liikevaihtoa ja tulosta.

[/quote]

Kirjoitin aloituksessa, että liike on ollut hyvin suosittu ja ostajia on koko ajan joka ikiselle päivälle ollut. No mistäkö mä sen tiedän? Koska kun itse siellä käyn niin aina on useita muitakin ollut paikalla ja kassalla maksamassa ostoksiaan. Kyllä mäkin tyhjän liikkeen tunnistan sentään.

Vierailija
5/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parilla sadalla vuodessa ei makseta edes liiketilan kuukausivuokraa. Se, että siellä käy ihmisiä, ei tarkoita, että liike tuottaisi niin paljon, että yrittäjä on tyytyväinen. Eihän ne kaikki asiakkaat aina edes osta mitään. Pienessä kylässä on myös vaikeampi löytää sopivaa työvoimaa liikkeeseen kuin isommassa kaupungissa.

Vierailija
6/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se yrittäjä vain itse halusi muuttaa pois pieneltä paikkakunnalta jostain muusta syystä?

Vierailija
7/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 08:28"]

Ehkä se yrittäjä vain itse halusi muuttaa pois pieneltä paikkakunnalta jostain muusta syystä?

[/quote]

No sitähän ei voi tietää mutta pointti onkin se, että ei kannata luulla, että omalla ostamisella voi mitään vaikuttaa. Yrittäjä lähtee jos lähtee joka tapauksessa.

Vierailija
8/8 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Kyllähän suomalaiset ostavat ja ostaisivat enemmänkin jos olisi mitä ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän