Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulevalla lapsellani on 6 isä ehdokasta

Vierailija
11.11.2014 |

Olen 25 vuotias ja mieheni on 30v. Olemme seurustelleet 5 vuotta ja naimissa olemme olleet pian 3 vuotta. Olemmme yrittäneet lasta monta vuotta tuloksetta ja nyt olen raskaana ja käyneet mieheni kanssa ensimmäisessä ultrassa. Mieheni on aivan onnessaan, mutta mieheni ei tiedä, että lapsella on 6 isäehdokasta. Mieheni joutuu olemaan työmatkoilla pitkiäkin aikoja poissa kotoa ja minä olen tuntenut oloni yksinäiseksi. Nyt tuntuu pahalle mieheni puolesta, koska ei olekaan ehkä tulevan lapsen isä. Mutta kuinka pystyisin kertomaan tämän miehelleni?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te olette sitten kovii, kauhea uhoominen jossain vauvafoorumilla, menkää ja pettäkää. Tehkää kuule ihan mitä huvittaa, kuka teitä on ennenkään estänyt.

Vierailija
22/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 04:29"]Kyllä te olette sitten kovii, kauhea uhoominen jossain vauvafoorumilla, menkää ja pettäkää. Tehkää kuule ihan mitä huvittaa, kuka teitä on ennenkään estänyt.
[/quote]

Joo, me mennään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on kiirettä pitänyt.

Vierailija
24/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntynythän näyttää usein isältään. Mites sitten kun ap:n vauva näyttääkin naapurin Markulta?

Vierailija
25/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytöntä.

Vierailija
26/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus suomimimmi 7/10 samanlaisia lutkia .. Yök..

Vierailija
27/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaksi vaihtoehtoa. Olin varma ettei lapsi olisi mieheni ja erosin. Olimme yrittäneet lasta kolme vuotta.

Lapsen syntymän jälkeen testattiin ja niinhän se oli, uusi seksikumppani oli lapsen isä.

Pientä jännitystä piti kieltämättä. Muistaakseni vauva oli parin kolmen kuukauden ikäinen kun isyys testattiin.

Vierailija
28/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäkö oikein 6 isäehdokasta, joopa joo. Sitä on varmaan oltu parin päivän sisään oikein ryhmäseksiorgioisssa? Joo niin varmaan. Ap on oikeasti taas joku mies, jonka päivät kuluvat trollatessa ja naisia mustamaalatessa. Näinhän se helpoiten käy, ollaan muka kirjoittavinaan naisen nimissä, ja sitten saadaan taas "perusteita" näkemyksille, että naiset on huoria jotka vaan kyttää elareita.... huoooohhh teidän kanssa.

Vierailija
29/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 04:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 04:01"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 03:57"] Hyvä ap, tuo ei yksin miesten etuoikeus nusasta vähä sieltä ja täältä. Paina, paina tyttö lisää ja lypsä rahallisesti ukkos kuiviin. Kerrot sit ku lapsi 20v ettei se Kurppa ole lapsen isä ja naurat kusiset naurut päälle ;) [/quote] Eli apee kostaa jollekin oletettavasti viattomalle miehelle joidenkin naisten kokemia kärsimyksiä ja sinä hurraat, että siitäs sai sika. En oikein ymmärrä logiikkaasi. [/quote] Väännetään langasta. MUIDEN NUSSIMINEN EI OLE YKSIN MIESTEN OIKEUS PARISUHTEESSA. Se olisi jo kaksinaismoralismia jos toinen sukupuoli saa mut toinen ei. Eli NUSSIKAA NAISET, NUSSIKAA. Niin että tanner rytkää.

[/quote]

Käytit caps lockia, et vääntänyt rautalangasta. Hyvin sä vedät go girl go!

Vierailija
30/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap;lla on niin iso vittu että 6 miestä ei tunnu missään. Ja isontuu entisestään kun sen pökäleen pukkaat ulos rönttösestäsi.

Vierailija
31/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa hyvissä ajoin ennen lapsen synnyttyä. Sinä voit elää lapsesi kanssa kahdestaa, mutta miehelle jättää elinikäiset arvet jos selviää vasta 20 v päästä ettei olekkaan lapsen isä. + lapsen edun mukaista. Kyllä minua  satuttais tietämään vasta 20 v päästä ettei oikea isä olekkaan isä. Mutta toisaalta ei geenit tee sinusta isää, vaan se joka on elämässäsi ollut. Mut satuttais iha helvetisti.

Vierailija
32/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 07:12"]Minulla oli kaksi vaihtoehtoa. Olin varma ettei lapsi olisi mieheni ja erosin. Olimme yrittäneet lasta kolme vuotta.

Lapsen syntymän jälkeen testattiin ja niinhän se oli, uusi seksikumppani oli lapsen isä.

Pientä jännitystä piti kieltämättä. Muistaakseni vauva oli parin kolmen kuukauden ikäinen kun isyys testattiin.

[/quote]

eli huijasit ventovieraan ihmisen isäksi etkä tietoisesti käyttänyt ehkäisyä?

Vierailija
33/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 04:15"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 04:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 04:01"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 03:57"] Hyvä ap, tuo ei yksin miesten etuoikeus nusasta vähä sieltä ja täältä. Paina, paina tyttö lisää ja lypsä rahallisesti ukkos kuiviin. Kerrot sit ku lapsi 20v ettei se Kurppa ole lapsen isä ja naurat kusiset naurut päälle ;) [/quote] Eli apee kostaa jollekin oletettavasti viattomalle miehelle joidenkin naisten kokemia kärsimyksiä ja sinä hurraat, että siitäs sai sika. En oikein ymmärrä logiikkaasi. [/quote] Väännetään langasta. MUIDEN NUSSIMINEN EI OLE YKSIN MIESTEN OIKEUS PARISUHTEESSA. Se olisi jo kaksinaismoralismia jos toinen sukupuoli saa mut toinen ei. Eli NUSSIKAA NAISET, NUSSIKAA. Niin että tanner rytkää.

[/quote]

Nussikaa vain, en edelleenkään ymmärrä logiikka minkätakia viattomien ihmisten pitäisi kärsiä muiden töppäilystä. Koska Reiska petti Irma-Maikkua laivareissulla, niin kaikki Suomen naiset yhdessä tuumin kostamaan, pettämään miehiä ja aiheuttamaan eroja ja tuskaa kunnolliselle miehille, jotka eivät ole ikinä pettäneet.

Ei sinun logiikassa ole päätä eikä häntää.
[/quote]

Ei ole, ei.

On pillu ja kulli.

Vierailija
34/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee

Vierailija
35/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 08:02"]Kannattaa kertoa hyvissä ajoin ennen lapsen synnyttyä. Sinä voit elää lapsesi kanssa kahdestaa, mutta miehelle jättää elinikäiset arvet jos selviää vasta 20 v päästä ettei olekkaan lapsen isä. + lapsen edun mukaista. Kyllä minua  satuttais tietämään vasta 20 v päästä ettei oikea isä olekkaan isä. Mutta toisaalta ei geenit tee sinusta isää, vaan se joka on elämässäsi ollut. Mut satuttais iha helvetisti.
[/quote]

Älä rutise

Vierailija
36/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä kehdataan sanoa, että miehet ovat sikoja.

Kuvitellaan, että tämä ei ole provo. Kerrot nyt heti välittömästi, että miehesi ei ole vauva isä. Tai ainakin, että siihen on iso todennäköisyys. Suomessa laki on ihan hanusrista, jos aivoliitossa tuollainen lutka tulee raskaaksi toiselle miehelle. Aviomeihestähän tulee automaattisesti isä ja muistaakseni asia pitää hoitaa kuntoon viimeistään kun lapsi on vuoden ikäinen. Tästähän oli lehdessäkin kirjoitus keväällä.

Näin meitä miehiä kusetetaan ja oikein urakalla.

Vierailija
37/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/42 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/42 |