Paljollako ostaisit näin upean Hermeksen?
Kommentit (10)
Ei näyttänyt kummoselta. Hinnoittelisin 89,- ihan sama mikä merkki.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 13:52"]
Se taipuu hermesin..
[/quote]
En osaa ranskaa, mutta eikös se oikeasti taivu Hermes'n? Eikös se lopun s ole mykkä?
Eihän tuollaista rahalla saa. Kiva idea.
Kassi on söpö ja eikös nämä maalatut kassit ole olleet muotia viimeaikoina muutenkin.
En tietenkään itse ostaisi jonkun muun sotkemaa kassia, mutta varmasti minäkin yhtä ylpeänä köytän omien lasteni tuotoksia, vaikkei ne aina tuhansien eurojen pohjalle olekaan tehty.
kadrun perhe tietty voisi tuon myydäkin vaikka hyväntekeväisyyttä varten ja joku sen ostaisi.
Teistäkö tuo töherrys on hieno? :DD
Varmasti kiljuisitte ilosta jos saisitte miehiltänne tämän joululahjaksi ;D
Laukku on kamala. Piste. Tapaus on vain osoitus siitä, että jos olet tarpeeksi "item" ja "it-girl" itse - kaikki käy. Tähtösen ja merkkilaukkufirman kaupallinen avioliitto, jossa kumpikin myy itseään. Puhdasta bisnestä huomioarvolla.
Tuo nelosen laukku on karsea. Aloittajan linkkaama on tyylikkäämpi monessa mielessä, ja pointtihan tietysti on se, että se on oman lapsen maalaama. Ja ilahtuisin, jos pohjalla oleva laukku olisi meidän perheellemme sopivassa hintaluokassa.
Eikös Birkinit hankita silleen että nimi listalle ja sieltä saa sitten omalla jonotusvuorollaan juuri sellaisen kuin sillä hetkellä on valmistettu? Tämähän niistä tekee ekslusiivisia, nyt sitten vuorossa taidepläjäys, onhan noita ollut joskus kirkkaan pinkkinäkin yms. :D
Ai. Minä kuvittelin otsikosta, että kyseessä olisi vanha fillari.