Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Yksinhuoltajille:Sinkkuna vai Parisuhteessa?

Vierailija
11.11.2014 |

Kumpi mielummin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhehe, komppaan kahta edellistä. Sinkkuna, eikä miehet kiinnosta enää - lapset, työ, harrastukset ja ystävät vievät ajan ja elämä on täyttä ja hyvää näin en kaipaa parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna. En halua tähän nyt ketään miestä pyörimään.

Vierailija
4/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna. Miehillä ei ole mulle mitään annettavaa, eikä mulla niille.

Vierailija
5/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna ollut jo 16 vuotta, lapsi nyt 18 v. . En edes halua ketään ja seksi ei kiinnosta. En jaksaisi katsella ketään miestä täällä, on jo niin piintyneet omat tavat ja puuhat. Näin menen loppelämäni.

(ja tässä nyt vähän odottelen, että koska tuo lapsikin muuttaisi, saisi elää ihan rauhassa yksin)

Vierailija
6/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa.

Vierailija
7/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa.

Vierailija
8/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna olen. Toivottavasti joskus sitten löydän jonkun. Nuorin lapsi vasta 6v joten sinkkuna olen vielä hyvin pitkään.

Vierailija
9/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa omissa asunnoissa, ei uusperheintoa.

Vierailija
10/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa. Avioliiton jälkeen olin kyllä tosi varovainen, eikä todellakaan ollut kiirettä mihinkään. Seurusteltiin kolmisen vuotta, ennen kuin suostuin muuttamaan yhteen. Ihan hyvä näin, alkaa usko miehiin palautua, kun takana on 5 ihanaa vuotta mukavan, huumorintajuisen, rehdin ja huomaavaisen miehen kanssa.

Vierailija
11/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen parisuhteessa, mutta en asu - vielä - yhdessä.

Vierailija
12/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna. Elämää hyvää ja ihanaa näin. En halua parisuhdetta enkä kaipaa seksiä. 

Vierailija
13/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna mielummin. Nyt parisuhteessa

Vierailija
14/30 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
15/30 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
16/30 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:25"]

Aikamoinen loukkaus oikeita sinkkuja kohtaan kutsua yh-huoraa sinkuksi. Enpä kyllä niitä sarjakotileikkejäkään parisuhteeksi nimittäisi, luusereiden säälittäviä sekoiluja. Jos minulta kysytään, yhärit saisivat nostamiensa tukien edestä palvella seksuaalirikollisten seksileluina viikonlopun kuukaudessa, siinä olisi parisuhdetta ja irtoseksiä ihan tarpeeksi.

[/quote]

Ovatko kaikki yh-isätkin huoria? 

Vierailija
17/30 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parisuhteessa, meillä yhteishuoltajuus tietysti, mutta koen olevani yksinhuoltaja sinkku. E

Vierailija
18/30 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:25"]

Aikamoinen loukkaus oikeita sinkkuja kohtaan kutsua yh-huoraa sinkuksi. Enpä kyllä niitä sarjakotileikkejäkään parisuhteeksi nimittäisi, luusereiden säälittäviä sekoiluja. Jos minulta kysytään, yhärit saisivat nostamiensa tukien edestä palvella seksuaalirikollisten seksileluina viikonlopun kuukaudessa, siinä olisi parisuhdetta ja irtoseksiä ihan tarpeeksi.

[/quote]

Siis ero on kaikissa tapauksissa (esim. mies pettää, sairastuu mielenterveysongelmiin, tai tulee kaapista ulos) aina naisen vika, ja eronnut äiti on aina huora? Ihan jokainen yksinhuoltajanainen siis on huora, riippumatta siitä harrastaako seksiä enää koskaan eron jälkeen? 

Itselläni on ollut elämässäni yksi ainoa seksikumppani, nimittäin ex-mieheni. Lapsia on yksi ja eroni jälkeen en ole enää seurustellut kertaakaan. Erosta on pian 9 vuotta ja se johtui siitä, että mies sairastui vakavasti mielenterveydellisesti, yhdessäasuminen oli mahdotonta. 

[/quote]

Tee yhteiskunnalle palvelus ja tapa itsesi =) 

[/quote]

Maailma on todella paha paikka ja tämä palsta vain vahvistaa sitä tunnetta. Olen elänyt pelossa ja epätietoisuudessa monta vuotta sairaan miehen kanssa ennen diagnoosia, sitä ennen oli hyvä ja turvallinen avioliitto. Jouduin tappelemaan byrokratian ja viranomaisten kanssa saadakseni miehelleni hoitoa, joka oikeasti auttaa häntä. Vierailin eron jälkeen mieheni luona säännöllisesti monen vuoden ajan hänen ollessaan laitoshoidossa. Muutaman viime vuoden aikana tilanne on ollut sellainen, että edes vierailut eivät enää onnistu. En halua vedota kenenkään tunteisiin, tai kirjoittaa mitään nyyhkytarinaa tilanteestani, vaan haluaisin jo nähdä vähän valoa pimeydessä. Eivät ihmiset oikeasti voi olla noin julmia täysin vieraita ihmisiä kohtaan?

Etkö ymmärrä, että jokainen erotapaus on yksilöllinen? Meissä on ihmisiä, joilla on takana todella raskaita vuosia. Olen koko ajan käynyt töissä ja maksanut veroni, huolehtinut lapsestani. Missään nimessä en ansaitse tulla nimitetyksi huoraksi, tai lukea kehoitusta tappaa itseni. Oletko mies, vai nainen ja miksi kirjoitat tuollaisia? Suomessa on yli 100 000 yksinhuoltajaäitiä ja 17 000 yksinhuoltajaisää. Suurin osa yksinhuoltajista on kunnollisia ja vastuulisia, eivätkä omassa arjessaan millään tavalla vastuussa siitä vähemmistöstä yksinhuoltajavanhempia, jotka eivät ole kunnollisia ja vastuullisia vanhempia. 

Vierailija
19/30 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna viihdyn hyvin.

Vierailija
20/30 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa