Työkaverimies ihmetyttää
-Ekaa kertaa havahduin koko tilanteeseen, kun yhtäkkiä tajusin miehen flirttaavan mulle. Sitä ennen en ollut juuri noteerannut koko tyyppiä sen enempää. En enää muista sanatarkasti, mitkä oli ne sanat joiden ansiosta mun "hälytyskellot" alkoi kilkattamaan, mutta ihan selkeää flirttiä se kyllä oli.
-Tuon jälkeen seuraavana päivänä odottelin käytävällä asiakasta, kun mies tulee siihen muualta ja jää mun kanssa juttelemaan. Tyyliin "Miten sulla menee? Mä sain just omat työt valmiiksi, onko sulla jotain hommia kesken?" Ja kun sanoin että joo, on, odottelen tässä asiakasta, niin jäi silti siihen vielä juttelemaan niitä näitä.
-Melkein joka päivä mies on tullut juttelemaan mulle jotain. Milloin kevyttä huulenheittoa, milloin yleisluontoista asiaa, milloin ihan jotain muuta. Jos tehdään töitä samassa tiimissä, ei lähdekään pois siitä kun on saanut osuutensa tehtyä (kuten meillä normaalisti kaikki muut tekee) vaan jää siihen mun seuraan pitemmäksikin aikaan juttelemaan. Tauoilla/käytävillä kun törmätään, sama juttu.
-Tänään huomasin, että joka ainoan kerran kun mies näki mut jossain, hän suli leveään hymyyn. Oikeasti, suu korviin ja sitä rataa.
-Miehen käytös on selkeästi erilaista kuin kenenkään muun miehen tuolla. Enkä mä ole huomannut (vaikka olen koettanut katsoa "sillä silmällä"), että kyseinen mies käyttäystyis samoin muita kohtaan. Muiden kanssa hän on täysin asiallinen ja asialinjalla, mä oon jostain syystä ainoa jonka seuraan tuntuu jotenkin hakeutuvan jne.
-Olenko mä ihan hakoteillä, kun luulen että tässä on nyt jotain muutakin takana kuin pelkkää asiallista työkaveruutta? Miltä tää nyt teistä kuulostaa? Mä olen oikeasti tosi huono näissä jutuissa, en tajua ikinä miesten kiinnostusta ennenkuin jälkikäteen kun mies on jo luovuttanut mun suhteen...
Kommentit (14)
Ei tarvetta analysointiin, mies on kiinnostunut jos juttelet sille niin se kyllä tulee tekemään aloitteen jossain vaiheessa jos siitä siltä tuntuu...
Oletko flirttaillut miehelle takaisin? Hymyillyt kun hän hymyilee sinulle? Tee sinäkin tikusta asiaa, jospa mies rohkaistuisi tekemään jonkin konkreettisemman aloitteen, kun saa vastakaikua sinulta. Tai pyydä itse miestä kahville.
jos molemmat ovat vapaita, odota hetiki, varmistele ja anna mennä, jos vihjettä tulee...
Hei kiitos teille :)
Mä oon kyllä jutellut ja hymyillyt takaisin, mutta en ole tunkenut seuraan tai juttusille. Olen ollut ihan vaan "tarkkailulinjalla" saadakseni selvyyden miehestä. Ilmeisesti siis jotain jännää on ilmassa.. Sitä kahvikutsua odotellessa sitten.
Hän haluaa vain laittaa yhden asian yhteen paikkaan.
Pyydä itse kahville. Ihme nössyttelyä ja ylianalysointia.
Tiedätkö onko mies vapaa? Jos on, niin voithan sä itsekin pyytää sitä.
Jos on mielestäsi sexy, niin anna palaa, naikaa aivonne pellolle ja nauttikaa. Menkää lounaalle, ottakaa hotellihuone ja rynkyttäkää oikein olan takaa. Mikä oli ongelma; vaikuttaa nimittäin siltä, että itseäsikin hieman kiinnostaisi?
Ollaan molemmat vapaita.
Enkä mä varmastikaan uskalla itse pyytää, jos oon sittenkin tulkinnut kaiken jotenkin väärin?
Pitänee luottaa siihen, että jos tässsä nyt oikeasti jotain on, niin mies kyllä tekee sen selväksi ja pyytää lounaalle tai jotain. Siihen saakka hymyilen nätisti ja jään juttelemaan yms, mutta en tuppaudu seuraan.
Itsellä samantapainen tilanne, ja kun pyysin miestä ulos, hän kertoikin olevansa varattu :P Ja sen jälkeen olemme jatkaneet samaa rataa, kaipa se flirtti ja jutustelu piristää päivää. Eli voi olla ihan kaverilinjalla, mutta mitäpä se haittaisi, vaikka pyytäisitkin omaa työkaveriasi ulos. Kerranhan täällä eletään.
Ja mihinkään rynkytyshommiin en ole lähdössä :D Mies ei ole sen tyyppinen, että etsisi vain seksiseuraa, enkä ole kyllä minäkään.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 20:19"]
Ollaan molemmat vapaita.
Enkä mä varmastikaan uskalla itse pyytää, jos oon sittenkin tulkinnut kaiken jotenkin väärin?
Pitänee luottaa siihen, että jos tässsä nyt oikeasti jotain on, niin mies kyllä tekee sen selväksi ja pyytää lounaalle tai jotain. Siihen saakka hymyilen nätisti ja jään juttelemaan yms, mutta en tuppaudu seuraan.
[/quote]
Mulle kävi itselle noin, että mies tuli jatkuvasti juttelemaan ja hakeutui mun seuraan. Olin juuri lopettamassa kyseisessä työpaikassa joten otin riskin ja kysyin itse mihin mies vastasi myöntävästi :)
Ei se pelaa joka pelkää. Mies voi hyvin tulkita ettei sua kiinnosta joten ei itsekään tule pyytämään sua ulos kahville vaikka oikeasti olisi halunnut...
Pyydä kahville eli kahvitauolle siellä työpaikalla. Se on aika turvallinen tapa jos pelkäät pakkeja, koska ei ole vielä treffikutsu :)
Et ole hakoteillä. Mene vaikka kahville alkuun.