Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin täydellistä naista

Vierailija
11.11.2014 |

Mistä löytyisi kriteerini täyttävä nainen? Tässä lista asioista, jotka pakko täyttää:

- Blondi tai brune

- Siniset tai vihreät silmät

- Yli 165cm

- Normaalipainoinen

- Muodokas perse

- Yli 25-vuotta vanha

- Vähintään maisterin tutkinto

- Työpaikka

- Älykäs

- Yleisesti hyvä luonne

- Kuppikoko vähintään B, enintään D

- Karvaton pillu

- Omaa hyvän hygienian

- Haluaa lapsia

- Ei vittuile, jos mies on kiireinen

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy suomesta. Lahnoja senkin edestä. 

Vierailija
42/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika pitkä lista vaatimuksia, joten olisin ap:n kavereiden kanssa samaa mieltä. Petri Nygård ei varsinaisesti kuulu suosikkeihini, mutta häntä lainatakseni "parhaat pillut jää nussimatta, jos naamaa kattoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:44"]

Miksei miehet voi suoraan laittaa melan mittoja näihin seuranhakuilmotuksiin. Naisten täytyy olla sitä ja tätä mut sit jätetään omat strategiset mitat mainitsematta. 

[/quote]

Miksei naiset voi laittaa pillunsa mittoja seuranhakuilmoituksiin, joku hyvä yleispätevä testi pitäisi olla, jolla voitaisiin se emätinkin mitata.

Vierailija
44/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea etsintään! :)

Vierailija
45/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 02:27"]

Miksei miehet voi suoraan laittaa melan mittoja näihin seuranhakuilmotuksiin. Naisten täytyy olla sitä ja tätä mut sit jätetään omat strategiset mitat mainitsematta. 

[/quote]

Miksei naiset voi laittaa pillunsa mittoja seuranhakuilmoituksiin, joku hyvä yleispätevä testi pitäisi olla, jolla voitaisiin se emätinkin mitata.

[/quote]

Emätin joustaa tarvittaessa. Sitä paitsi ilmotuksessa oli naiselle jo ikä,pituus,kuppikoko ja perse kriteerit. Reilua olis nyt löydä myös munat tiskiin heti kättelyssä.

Vierailija
46/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan tuollaiseen tavalliseen lutkaan törmäät missä tahansa lähiräkälässä tai maitokaupassa. Moni postinjakaja naikkonenkin täyttää nuo kriteerit.

Vierailija
47/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 03:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 02:27"]

[/quote]

[/quote]

Emätin joustaa tarvittaessa. Sitä paitsi ilmotuksessa oli naiselle jo ikä,pituus,kuppikoko ja perse kriteerit. Reilua olis nyt löydä myös munat tiskiin heti kättelyssä.

[/quote]

No joillakin se tosiaan joustaa :D Olisihan se hyvä tietää miehenkin, että on alapää pidetty kunnossa.

Vierailija
48/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttäisin kriteerit mutta mulla lopahtaa kiinnostus jos varallisuutta pitää alkaa heti korostamaan. Tulee aina vähän semmonen olo että rahalla ja asemalla kehutaan kun haluaa päästä helpolla tai ei ole oikein muita meriittejä. Mä olen aina maksanut itse laskuni enkä kaipaa mitään elättäjää. Enemmän kiinnostaisi  vaikka "lempiasiat" (kirjat, taide, elokuvat, musiikki, onko jotain ko.asioihin liittyvää harrastusta ja lahjakkuutta)kuin se paljonko on rahaa ja onko ura "loistokas".

Vierailija
49/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että... kaikki täsmää paitsi olen 20v... ja kaikki sinussakin täsmäisi ♡ .....but married :-D

Vierailija
50/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, pituus ja tutkinto ei täsmää kaikki muu kyllä ;)

Vierailija
51/51 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih muuten täsmäisi, mutta maisteritasolta minulle käy vain lääkäri. Muuten pitäisi kyllä olla tohtori. T. FT

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi