Etsin täydellistä naista
Mistä löytyisi kriteerini täyttävä nainen? Tässä lista asioista, jotka pakko täyttää:
- Blondi tai brune
- Siniset tai vihreät silmät
- Yli 165cm
- Normaalipainoinen
- Muodokas perse
- Yli 25-vuotta vanha
- Vähintään maisterin tutkinto
- Työpaikka
- Älykäs
- Yleisesti hyvä luonne
- Kuppikoko vähintään B, enintään D
- Karvaton pillu
- Omaa hyvän hygienian
- Haluaa lapsia
- Ei vittuile, jos mies on kiireinen
Kommentit (51)
Minuun sopii aikalailla kaikki paitsi en ole varma haluanko lapsia, ehkä. Olen puolet vuodesta ulkomailla ja muutenkin aika menevä joten en ehdi vittuilla miehen kiireistä enkä muustakaan. Ei me kyllä varmaan ehdittäis kovin usein nähdäkään :D
Mä täytän nuo kriteerit, mutta inhoan yli kaiken ruskeita silmiä, epärehelliset, yäk
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:52"]
Jaa a, muhun täsmäis kaikki mutta ap:ssa on sitten taas muutama kohta, jotka eivät kolahda.
[/quote]
Roikut täällä, etkä osaa edes kirjoittaa. Silti väität olevasi älykäs?
Ihanaa, jos vittua hokevat korkeakoulutetut löytävät toisensa mammapalstalta.
Yhteinen tausta yhdistää tietenkin mukavasti.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:27"]
Täytän kriteerit karvattomuutta lukuunottamatta mutta se on täysin neuvoteltavissa. Vastaava lista itsestäsi?
[/quote]
Vaikea sanoa, olenko sinun tyyppiäsi. Mutta tässä nyt jotain:
- 30-vuotias
- Ruskeat silmät
- Tummanruskeat hiukset
- 190cm pitkä
- Loistokas työura
- Rahoituksen maisteri
- Varsin komea
- Treenaan salilla aina, kun ehdin
- Älykäs
- Asunut ulkomailla, puhun kolmea kieltä äidinkielenäni
- Hyvä luonne
- Ei ego-ongelmia
Huonot puolet: Olen usein kiireinen. Lisäksi en pidä Suomessa asumisesta ja aion muuttaa taas ulkomaille tulevaisuudessa.
[/quote]
Ei ego-ongelmaa ja silti kuvailet itseäsi komeaksi ja älykkääksi (asioita, jota ei voi mitenkään yksiselitteisesti mitata) mitenkään perustelematta. Ei nappaa, liian ylimielinen.
Rahoitus ala menee pian konkkaan niin tääkin pinnallinen jäbä on työtön. Liian yhteiskunnan aivopesemät kriteerit, en lähtis.
Mistä löytyisi kriteerini täyttävä nainen? Tässä lista asioista, jotka pakko täyttää:
- Blondi
- Siniset silmät
- 173 cm
- Normaalipainoinen
- Muodokas perse
- 23-vuotta
- kosmetologi-sairaanhoitaja
- Työpaikka
- Älykäs
- Yleisesti hyvä luonne
- Kuppikoko D (silarit)
- Pieni trimmattu kolmio
- Omaa hyvän hygienian (vähän liiankin sillä en voi sietää pahoja hajuja)
- Haluaa lapsia
- Ei vittuile, jos mies on kiireinen
Mutta mitä annettavaa sinulla sitten olisi että ansaitset laatuluokan naisen?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:27"] Täytän kriteerit karvattomuutta lukuunottamatta mutta se on täysin neuvoteltavissa. Vastaava lista itsestäsi? [/quote] Vaikea sanoa, olenko sinun tyyppiäsi. Mutta tässä nyt jotain: - 30-vuotias - Ruskeat silmät - Tummanruskeat hiukset - 190cm pitkä - Loistokas työura - Rahoituksen maisteri - Varsin komea - Treenaan salilla aina, kun ehdin - Älykäs - Asunut ulkomailla, puhun kolmea kieltä äidinkielenäni - Hyvä luonne - Ei ego-ongelmia Huonot puolet: Olen usein kiireinen. Lisäksi en pidä Suomessa asumisesta ja aion muuttaa taas ulkomaille tulevaisuudessa. [/quote] Ei ego-ongelmaa ja silti kuvailet itseäsi komeaksi ja älykkääksi (asioita, jota ei voi mitenkään yksiselitteisesti mitata) mitenkään perustelematta. Ei nappaa, liian ylimielinen.
[/quote]
Miten ton ap:n tai ylipäätään kenenkään pitäis sitten kuvailla itseään? Siis sekö on ylimielisyyttä jos omasta mielestään on komea? Jos multa kysytään että oletko (OMASTA MIELESTÄSI) kaunis niin kyllä olen, varsin kaunis, ylimielisyyden uhallakin.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:27"]
Täytän kriteerit karvattomuutta lukuunottamatta mutta se on täysin neuvoteltavissa. Vastaava lista itsestäsi?
[/quote]
- 30-vuotias
- Ruskeat silmät
- Tummanruskeat hiukset
- 190cm pitkä
- Loistokas työura
- Rahoituksen maisteri
- Varsin komea
- Älykäs
- Hyvä luonne
- Ei ego-ongelmia
Huonot puolet: Olen usein kiireinen. Lisäksi en pidä Suomessa asumisesta ja aion muuttaa taas ulkomaille tulevaisuudessa.
[/quote]
Olen juuri sinun tyyppinen nainen luettuani sinun kriteerit. Olen todella heikkona ruskeisiin silmiin. Pakko udella miten voisimme tavata tai saada yhteyden toisiimme... Itse asun Helsingissä, liikutko täällä?
Ei oo mitään vikaa siinä et tietää olevansa kaunis. Luulisi silti että persoonallisuuden piirteet laitettaisiin korkeammalle jos kumppania etsitään. Kertoo jo paljon ihmisestä jos lista koostuu ulkonäkö hommista. Jos tää ulkoa kiva blondi onkin sisältä mätä?
Täytän myös kriteerit sekä oon sisältä vielä kauniimpi, mut pakko kysyy miten iso penis sulla on?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:37"]
Täytän myös kriteerit sekä oon sisältä vielä kauniimpi, mut pakko kysyy miten iso penis sulla on?
[/quote]
toi muakin kiinnostas
Peniksen koon lisäksi itseäni kiinnostaisi millainen munakarva leikkaus sinulla on? Onhan hieno kolmio?
Miksei miehet voi suoraan laittaa melan mittoja näihin seuranhakuilmotuksiin. Naisten täytyy olla sitä ja tätä mut sit jätetään omat strategiset mitat mainitsematta.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:27"]
[/quote]
- 30-vuotias
- Ruskeat silmät
- Tummanruskeat hiukset
- 190cm pitkä
- Loistokas työura
- Rahoituksen maisteri
- Varsin komea
- Älykäs
- Hyvä luonne
- Ei ego-ongelmia
[/quote]
Olen juuri sinun tyyppinen nainen luettuani sinun kriteerit. Olen todella heikkona ruskeisiin silmiin. Pakko udella miten voisimme tavata tai saada yhteyden toisiimme... Itse asun Helsingissä, liikutko täällä?
[/quote]
Minä asun Helsingissä ja tässä statsit:
- 31-vuotias
- Ruskeat silmät
- Tummanruskeat hiukset
- 191cm pitkä
- Yksityisyrittäjä (mutta paljon vapaata)
- Rikas
- Treenattu kroppa
Komeudesta, enkä älykkyydestä viitsi sanoa mitään. Saat itse tulla toteamaan. Kiinnostaako?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:52"]
Jaa a, muhun täsmäis kaikki mutta ap:ssa on sitten taas muutama kohta, jotka eivät kolahda.
[/quote]
Roikut täällä, etkä osaa edes kirjoittaa. Silti väität olevasi älykäs?
[/quote]
:-D
No niin, tarttuukaapa jotkut täkyyn, siinä on potentiaalisia miehiä tarjolla. Vai menikö pupu pöksyyn.
Täytän mainitsemasi kriteerit, jotka ihmisessä on luonnostaan. Ne pari, joita minussa ei ole vielä, on tarkoituksenani "saavuttaa" elämässä. Kuulostaisit minulle täydelliseltä, ehkä minäkin sinulle. Ei kai se silti kemiaa merkkaa.