Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poistin facebookin

Vierailija
10.11.2014 |

Kuinka moni on poistanut ja miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistat kaikki kaverit ja kuvat. Vaihdat sähköpostilsesi öördipöördin ja sen salasanaksi esftfhjvbkidjnchknfrjlhvblkh. Ja unohdat sen. Tadaa, tilisi poistuu ulottumattomiisi. Eipä tarvii pelätä kännisiä avautumisia enää. Terkuin tilinsä poistanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:31"]

Poistat kaikki kaverit ja kuvat. Vaihdat sähköpostilsesi öördipöördin ja sen salasanaksi esftfhjvbkidjnchknfrjlhvblkh. Ja unohdat sen. Tadaa, tilisi poistuu ulottumattomiisi. Eipä tarvii pelätä kännisiä avautumisia enää. Terkuin tilinsä poistanut.

[/quote]

Tai sitten voisit olla juomatta niin paljon, ettet enää hallitse tekojasi, ja säiyttää Facebookin käytännöllisenä yhteydenpitokanavana? 

Vierailija
4/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä neuvo

Vierailija
5/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Sä poistit Facebookin, olisin vielä halunnut käyttää sitä! Olisit ajatellut vähän muitakin ennen kuin poistit, vaikka se on sulle turha nettipalvelu/sivu niin muut saattaa tykätä.

Ps. Onko sulla kuitenkin vielä oma internetti käytössä?

Vierailija
6/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:06"]Suljin. Sitten löysin täältä ohjeen tilin kokonaiseksi tyhjentämiseksi ja lopettamiseksi. Menin suorittamaan kys. operaatiota ja - tadaa! - liityin pariin ryhmään ja nyt mulla on jo 10 kaveriakin taas :( Ei hyvin mee.
[/quote]

Ei sitä voikaan poistaa. Näennäisesti kyllä, mutta ajan päästä pääset norm kirjautumaan milloin haluat vaikka kuinka olisit poistanut kyseisen tilin.
[/quote]

Tämä lukee ohjeissakin.
[/quote]Kuluttajasuojalaki on olemassa ja oikeuttaa ihmisen poistamaan tietonsa tuollaisista palveluista. Helpoksi sit ei ole tehty, mutta onnistuu kylla.

Vierailija
7/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt varmaan 5 vuotta sitten itselleni tilin faceen. Kävin siellä muutaman kerran, en tykännyt touhusta ja tili unohtui. Muutaman kerran sieltä tuli sähköpostiini jotain viestejä, en edes lukenut niitä vaan poistin saman tien. Otsikoiden mukaan ne oli deletoimassa mun tiliä tms. Nyt ei ole pariin vuoteen kuulunut mitään koko tilistä mitään. En tiedä onko se vielä olemassa vai ei. 

Vierailija
8/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 14:40"]Voi ei! Sä poistit Facebookin, olisin vielä halunnut käyttää sitä! Olisit ajatellut vähän muitakin ennen kuin poistit, vaikka se on sulle turha nettipalvelu/sivu niin muut saattaa tykätä.

Ps. Onko sulla kuitenkin vielä oma internetti käytössä?
[/quote]

Tästä tuli mieleen kun vanhempani pyysivät laittamaan internetin päälle/pois päältä. Meillä oli modeemissa semmoinen nappi jolla sen sai suljettua. ;)

Vierailija
9/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon rampannut ja poistellut tunnustani sieltä useestikkin. Pari viikkoa kului niin se poistui kokonaan eikä hakukoneissa näy mun profiilia. Nyt on ajatuksena että olen poistunut sieltä iäksi. Elämän hukkaanheittämistä tuo koko paska. Olen saanut paljon enemmän aikaiseksi ilman sitä. Ihmiset vuodattavat nykyään koko elämänsä sinne. Edes puhelimitse ei saa niin paljon infoa. Lisäksi harmittaa, kuinka herkästi laitetaan lapsien kuvia sinne. Ei ne yksityisyyssuojat mitään 100% oo. Mieluummin katson kuvia ihan oikeesta valokuva-albumista.

Mutta tää onkin vaan mun mielipide. Siitä asti kun näin valtioiden johtajien kirjoittelevan vakavista jutuista facessa... Kuten sodasta, se oli viimeinen tippa tähän somekapinaan.

Vierailija
10/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta tuli siellä aikaa vietettyä ja viimesen vuoden tuskin kävinkään.

ap

Vierailija
11/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko facebookin poistit. Miten me selvitään nyt, kun onnistuit tuhoamaan facebookin

Vierailija
12/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa tunnuksen siis :)

Vierailija
13/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli tekisi, mutta en usko sen olevan niin helppoa kuin luulisi. Tarkoitan, että eihän se pelkästään riitä jos poistaa profiilinsa vai? Tiedot on silti jossain?

Vierailija
14/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetuksista voi poistaa kyseisen tilin.

Vierailija
15/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:03"]Asetuksista voi poistaa kyseisen tilin.
[/quote]

Ei se mihinkään häviä. Kirjaudu vaan uudestaan vaikka 6 kk päästä sisään niin DaDaa tilisi on ennallaan. Vaikka kuinka olisit poistanut tilisi.

Vierailija
16/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjätilin jäädyttäminen ja poistaminen on kaksi eri asiaa.

Vierailija
17/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljin. Sitten löysin täältä ohjeen tilin kokonaiseksi tyhjentämiseksi ja lopettamiseksi. Menin suorittamaan kys. operaatiota ja - tadaa! - liityin pariin ryhmään ja nyt mulla on jo 10 kaveriakin taas :( Ei hyvin mee.

Vierailija
18/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:06"]Suljin. Sitten löysin täältä ohjeen tilin kokonaiseksi tyhjentämiseksi ja lopettamiseksi. Menin suorittamaan kys. operaatiota ja - tadaa! - liityin pariin ryhmään ja nyt mulla on jo 10 kaveriakin taas :( Ei hyvin mee.
[/quote]

Ei sitä voikaan poistaa. Näennäisesti kyllä, mutta ajan päästä pääset norm kirjautumaan milloin haluat vaikka kuinka olisit poistanut kyseisen tilin.

Vierailija
19/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:06"]Suljin. Sitten löysin täältä ohjeen tilin kokonaiseksi tyhjentämiseksi ja lopettamiseksi. Menin suorittamaan kys. operaatiota ja - tadaa! - liityin pariin ryhmään ja nyt mulla on jo 10 kaveriakin taas :( Ei hyvin mee.
[/quote]

[/quote]

Tämä lukee ohjeissakin.

Vierailija
20/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:06"]Suljin. Sitten löysin täältä ohjeen tilin kokonaiseksi tyhjentämiseksi ja lopettamiseksi. Menin suorittamaan kys. operaatiota ja - tadaa! - liityin pariin ryhmään ja nyt mulla on jo 10 kaveriakin taas :( Ei hyvin mee.
[/quote]

[/quote][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:06"]Suljin. Sitten löysin täältä ohjeen tilin kokonaiseksi tyhjentämiseksi ja lopettamiseksi. Menin suorittamaan kys. operaatiota ja - tadaa! - liityin pariin ryhmään ja nyt mulla on jo 10 kaveriakin taas :( Ei hyvin mee.
[/quote]

[/quote]

Netistä löysin ohjeen, jolla piti pystyä deletoimaan kokonaan. Enpä saanut testattua :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän