poistin facebookin
Kommentit (23)
Tilin pystyy poistamaan kokonaan. 14pv pitää odottaa tämän tapahtuman jälkeen ja tili poistuu. Käyttäjätilin deaktivointi on eri asia silloin pystyy palata takaisin aina kun haluaa.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:06"]Suljin. Sitten löysin täältä ohjeen tilin kokonaiseksi tyhjentämiseksi ja lopettamiseksi. Menin suorittamaan kys. operaatiota ja - tadaa! - liityin pariin ryhmään ja nyt mulla on jo 10 kaveriakin taas :( Ei hyvin mee.
[/quote]
Ei sitä voikaan poistaa. Näennäisesti kyllä, mutta ajan päästä pääset norm kirjautumaan milloin haluat vaikka kuinka olisit poistanut kyseisen tilin.
[/quote]
Aivan se aktivoituu uudestaan kirjautumalla sisään.
[/quote]
No niin tekee. Mutta minä olin heikko, enkä prkl pysynyt poissa. That's my point.
T. Se palannut
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:06"]Suljin. Sitten löysin täältä ohjeen tilin kokonaiseksi tyhjentämiseksi ja lopettamiseksi. Menin suorittamaan kys. operaatiota ja - tadaa! - liityin pariin ryhmään ja nyt mulla on jo 10 kaveriakin taas :( Ei hyvin mee.
[/quote]
Ei sitä voikaan poistaa. Näennäisesti kyllä, mutta ajan päästä pääset norm kirjautumaan milloin haluat vaikka kuinka olisit poistanut kyseisen tilin.
[/quote]
Aivan se aktivoituu uudestaan kirjautumalla sisään.