Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poistin facebookin

Vierailija
10.11.2014 |

Kuinka moni on poistanut ja miksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:06"]Suljin. Sitten löysin täältä ohjeen tilin kokonaiseksi tyhjentämiseksi ja lopettamiseksi. Menin suorittamaan kys. operaatiota ja - tadaa! - liityin pariin ryhmään ja nyt mulla on jo 10 kaveriakin taas :( Ei hyvin mee.
[/quote]

Ei sitä voikaan poistaa. Näennäisesti kyllä, mutta ajan päästä pääset norm kirjautumaan milloin haluat vaikka kuinka olisit poistanut kyseisen tilin.
[/quote]

Aivan se aktivoituu uudestaan kirjautumalla sisään.

Vierailija
22/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilin pystyy poistamaan kokonaan. 14pv pitää odottaa tämän tapahtuman jälkeen ja tili poistuu. Käyttäjätilin deaktivointi on eri asia silloin pystyy palata takaisin aina kun haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:09"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 00:06"]Suljin. Sitten löysin täältä ohjeen tilin kokonaiseksi tyhjentämiseksi ja lopettamiseksi. Menin suorittamaan kys. operaatiota ja - tadaa! - liityin pariin ryhmään ja nyt mulla on jo 10 kaveriakin taas :( Ei hyvin mee.
[/quote]

Ei sitä voikaan poistaa. Näennäisesti kyllä, mutta ajan päästä pääset norm kirjautumaan milloin haluat vaikka kuinka olisit poistanut kyseisen tilin.
[/quote]

Aivan se aktivoituu uudestaan kirjautumalla sisään.
[/quote]

No niin tekee. Mutta minä olin heikko, enkä prkl pysynyt poissa. That's my point.

T. Se palannut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi