Viro kaipaa kovasti suomalaisia turisteita
Pääministeri on huolissaan maansa matkailutaseesta.
Kommentit (56)
Minä taas olen huolissani pääministeri Kallaksen teen litkimisestä: aivan liikaa! Sitä paitsi kahvia sen olla pitää.
Virolaiset saa olla ihan keskenänsä siellä, ei kiinnosta heidän ylimielinen ja halveksuva asenteensa. Suomalaisten rahat kyllä aina kelpaavat heille.
Vierailija kirjoitti:
Viron pitäisi laskea alkoholiveroa niin se houkuttelisi lisää turisteja.
Näin on. Ilmaista tai ainakin halpaa viinaa pöytään, niin suomalainen tulee eikä poistu ennen kuin viina loppuu.
Täällä Suomessa moni kaipasi, että virolaiset duunarit olisi käyttäneet maskeja kaupassa muiden tavoin pahimpaan korona-aikaan. Ei napannut heille. Ei meitäkään nappaa tuoda euroja Viroon.
Virolaisten töykeysaste (skaala: 4-10): 8.
Minä kierrän aina kaukaa Tallinnan riksataksit. Ei todellakaan nappaa tulla huijatuksi.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3071b605-1b1b-493f-b1df-3325e8362d8b
Missä tallinnalaisessa putiikissa olet kohdannut surkeinta asiakaspalvelua? Minä voisin mennä sinne katsomaan, käykö itsellenikin samoin ja sen jälkeen ...
Virolaisen Aku Ankan irtonumeron voisi käydä hakemassa.
No, olitteko auttamassa Viron matkailutaloutta syyslomaviikkojen aikaan? Minulta jäi nyt jo toisen kerran väliin.
Sitten kun palataan siihen aikaan, jolloin virossa oli halvempaa kuin suomessa, niin palaan.
Huoleton kirjoitti:
Kävin viimeksi kuukausi sitten. Kivaa oli, eikä maskeja ollut kuin suomalaisilla naisilla.
Ei ihme, että korona leviää.
Eläinräääkkäjiä ja pentutehtailijoita ovat virolaiset eivätkä mitään muuta.
Vai turisteita! Nenäliinassa on turisteita.
Juuri kävin siellä viime kuun puolivälissä, ehkä tavataan taas tänäkin vuonna.
Turisteita. (Huutonaurua!)