Viro kaipaa kovasti suomalaisia turisteita
Pääministeri on huolissaan maansa matkailutaseesta.
Kommentit (56)
Mä tuun heti kun Jüri Ratas saadaan takaisin pääministeriksi. Naisista ei oo mihinkään!
Kävisin mielelläni Virossa mutten koskaan saa aikaiseksi.
En tule olette ylimielisiä ja epäkohteliaita meitä Suomalaisia kohtaan.
Pitäkää Virunne ja Valgianne.
Kaik heat siul. Minu ei ole saanu viropoigu ei yhtä kerda. De ole mukamaste krandu soominaine olu joku pororuma. Häistä bäsgä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on turiste?
Nenäliina, johon on jo niistetty.
Vierailija kirjoitti:
Madam Kallas, koska laskette Viron alkoholiveroa? Voin tullakin, jos sen teette.
Aika hämmentävää, että Virossa joka on köyhä itäblokin maa on kalliimpi alkoholi kuin rikkaassa Saksassa.
Ysäriluvulla oli vielä Tallinnassakin edukasta.
Viro on 'Don't get your hands dirty' -maa.
Miksi mennä neuvostoliiton alusmaahan? Tovereitako tapaamaan ja nauttimaan herkullista hapankaalia? Saako siellä valistavia lentolehtisiä joissa kehoitetaan kaikkien maiden proletaarien yhdistymistä? Soiko torilla sirmakka? Tuliaisena tuodaan puinen maatuska, mummoja sisäkkäin?
Minusta se hitaalla laivalla sinne puksuttaminen on niin mennyttä aikaa. Ja laivalla ajan tappaminen.
Vierailija kirjoitti:
Ah, minä niin rakastan Virossa myytävää luumunektaria! Tulen hakemaan sitä seuraavalla risteilymatkallani ainakin 20 litraa. Se tekee hyvää suoliston toiminnalle eikä maksa kuin noin euron litra. Joskus sitä saa tarjouksessa 0,59 €/prk.
Ai. Mistähän sitä sieltä sitten saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ah, minä niin rakastan Virossa myytävää luumunektaria! Tulen hakemaan sitä seuraavalla risteilymatkallani ainakin 20 litraa. Se tekee hyvää suoliston toiminnalle eikä maksa kuin noin euron litra. Joskus sitä saa tarjouksessa 0,59 €/prk.
Useimmista ruokakaupoista. Mene mihin vaan isoon ruokakauppaan niin taatusti löydät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmista ruokakaupoista. Mene mihin vaan isoon ruokakauppaan niin taatusti löydät.
Okei!
En näe hirveästi pointtia mennä. Kallista on, muttei mitään kummoisempaa kuin täälläkään ja hyvällä tuurilla toki voi saada paskaa palvelua lisäksi.
Viinaa en ole ikinä käynyt hamstraamassa, mutta suomalaisena minusta oletettaneen sitä automaattisesti.
Eikö ne just sanoneet, että suomalaiset vie koronaa sinne. Ehkä puoli vuotta sitten oli jotain juttua.
Ei muukaan matkustele.
Suomessa asuvat tuntemani virolaiset ovat kivoja ja ahkeria ihmisiä.
Kaja Kallas on sätkynukke. Oikea valta on Virossa ihan jollain muulla.
Monet virottaret huijaavat kassalla vaihtorahaa annettaessa: eivät anna asiakkaalle kuuluvia yhden ja kahden sentin kolikoita. Ei muuten, mutta tämä on periaatekysymys.
Ennen koronaa Viroon haluttiin parempia turisteja kuin suomalaiset.
Sitten sanottiin, että suomalaiset tulevat Viroon levittämään koronaa.
Ja nyt sitten pitäisi mennä Viroon turistiksi?
Minä olin siellä kesäkuussa. Maskeja näkyi virolaisilla ihmisillä hyvin vähän, jos ollenkaan. Ei edes kauppojen myyjillä. Minuakin katsottiin vähän kieroon maskinkäyttöni vuoksi.