Kumpi olisi mieleisempi vävypoika, Cheek vai Robin?
Noniin nyt on teidän vuoronne arvon mammat.
Kumpi miellyttää ulkonäöltään/olemukseltaan enemmän ja miksi?
Kommentit (66)
Ehdottomasti Robin! Minulla ei ole lapsia, mutta toivoisin, että Robin olisi pikkuveljeni. Robinia kohtaan minulla ei ole minkäänlaisia romanttisia tuntemuksia, mutta hän on vain niin ihana, suloinen, reipas, fiksu ja sympaattinen nuori herra, että olisi mukava viettää hänen kanssa aikaa ja jutella niitä näitä. :) Niin ja Robinin ääntä (mieluiten englanniksi laulettuja biisejä) kuuntelisin mielelläni. Aina kun näen Robinin tv:ssä, lehdessä, tms, niin tulen heti iloiselle tuulelle.
Cheekillä on ihan kivat kasvot (pilkettä silmäkulmassa), mutta hänn vaikuttaa kuitenkin liian pinnalliselta, kylmältä/etäiseltä ja vähän ylimieliseltä. En pidä kappaleiden lyriikoista (arvomaailma hyvin kaukana omastani). Joten ei kiitos Cheekille.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 20:53"]
Robin on vasta lapsi! Cheek
[/quote]
Entä jos oma tytärkin on vasta lapsi, suunnilleen samanikäinen kuin Robin? Tässähän kysyttiin mieluisinta vävypoikaa. Häät voisivat olla sitten vasta vuosien päästä, kun molemmat ovat aikuisia.
Cheek ehdottomasti ja vieläpä jos anoppi sais ajella kans niillä herran Maserateil yms hienoilla vehkeillä!! ;)
Oon niin nuori viel itekin, eikä oo lapsia ni iskisin robinin itelle. :D
Hah liian vanhoja tulisivat olemaan kumpikin mun syntymättömälle tyttärelle! Mutta itelleni ottasin Robinin 2-4 vuoden päästä.
Kyllä toi Robin ikänsä puolesta sopisi vävypojaksi. Tytär on nyt 14v. Asutaan samassa kaupungissa, samassa kaupunginosassa aika lähekkäin. Robin ja tyttäreni ovat käyneet samaa koulua useamman vuoden. Mukavalta pojalta vaikuttaa. Tytärtä vain ei kiinnosta :)