Kumpi olisi mieleisempi vävypoika, Cheek vai Robin?
Noniin nyt on teidän vuoronne arvon mammat.
Kumpi miellyttää ulkonäöltään/olemukseltaan enemmän ja miksi?
Kommentit (66)
Robin, juurikin sen takia etten ihastuisi siihen itse. :-)
Cheek ehdottomasti. On siisti ja hyvännäköinen
Mä luulen että cheek soois paremmin meille, mulla kun on vain näitä poikia.
Robin ehdottomasti. Vaikka on niin nuori vaikuttaa fiksulta ja henkisesti yllättävän kypsältä. Lisäksi ei tuo ulkonäkökään hassumpi ole.
Tietysti Robin. Pitäisi olla aika ilkeä äiti, jos olisi iloissaan kun tytär lyö hynttyyt yhteen suomen tunnetuimman naistenkaatajan kanssa!
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 16:02"]
Tietysti Robin. Pitäisi olla aika ilkeä äiti, jos olisi iloissaan kun tytär lyö hynttyyt yhteen suomen tunnetuimman naistenkaatajan kanssa!
[/quote]
No katotaan nyt millanen naistenkaataja siitä Robinista tulee :)
Ei ulkonäöllä väliä, mutta cheek on ylimielinen niljake, robin taas vaikuttaa sympaattiselta ja iloiselta kaverilta.
Robin kelpais mullekin... Grrrr ;)
Robin ehdottomasti! Ihana hymy :)
Robin tietysti. Cheekin arvomaailma on mielestäni vääristynyt. Robin on myös lahjakkaampi.
Tytär ei voi sietää räppiä, Robinia kun kuuli niin totesi että ihan kuunneltavaa. Lisäksi suunnittelee loppuelämän työleiriä kolmen lapsen äitinä isossa omakotitalossa jossa on iso piha. Taitaisi Robin olla noista kahdesta se parempi vaihtoehto tuon talon isännäksi, Cheek ei pihatalkoiden pakoilullaan vakuuttanut sopivuuttaan vävyksi minulle. Ikänsä puolesta tosin se Isac olisi sopivin, olisi vain 7 vuotta vanhempi mutta hän ei ollut tässä kisassa osallisena.
Robin vaikuttaa tämän anoppikokelaan silmissä ihan mukavalta nuorelta miehenalulta, Cheekiä pidän ylimielisenä pikkupoikana joka ei varmaan edes perunoita osaa keittää saati tiedä niiden kuokkimisesta mitään.
Äitini on hulluna Cheekkiin joten hän ainakin haluaisi vävypojakseen sen (ehkä jopa omakseen), mun ja Jaren ikäero on 14-vuotta :D Robin on söpö ja symppis, mut 3.v nuorempi itteäni
Riippuisi toki tyttären iästä, mutta jos kuvitellaan että tytär olisi samanikäinen kuin tämä vävypoika, niin ehdottomasti Robin. Robin vaikuttaa siltä, että voisi olla ihan symppis nuori mies. Cheek vaikuttaa vain ylimieliseltä ja tylsältä naistenmieheltä.
Robin. Olisi ihanaa saada kullia Robinilta. Sehän on siinä iässä, että varmaan panee jo.
Robin! Ehdottomasti! Cheek vaikuttaa ärsyttävältä. Robin on fiksu ja ottaa toiset huomioon. Oikeasti toivon hänelle sellaisia tyttöystäviä ja sitten joskus jotain järkevää puolisoa, ei ole tuossa asemassa helppoja nuo tyttöystävä-asiat...