Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka korvaa?

Vierailija
10.11.2014 |

Hautausmaan parkkipaikan reunalla on lyhtypylväs. Pylväs on tuettu vaijereilla ja vaijerista puuttuu ne muoviputket, joten sitä vaijeria ei näe pimeällä autosta. Autolla ajetaan parkkipaikalle ja koska sitä vaijeria ei näe, autolla ajetaan sen yli ja se vaijeri pamahtaa auton helmaan ja helmaan porautuu sen vaijerin paksuinen 5cm syvä reikä.
Pitäisikö seurakunnan korvata tuo auton vahinko, koska vaijerista puuttui ne muoviputket, joiden avulla sen vaijerin olisi nähnyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sovittaa tämänkin.

Vierailija
2/5 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika, valitettavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte ihan itse korvata. Kannattaa katsoa mihin sillä peltilehmällä kurvailee.

Vierailija
4/5 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:04"]Saatte ihan itse korvata. Kannattaa katsoa mihin sillä peltilehmällä kurvailee.
[/quote]
tuo on tapahtunut jo ajat sitten ja tuli nyt vain mieleen. Tuota ei olisi tapahtunut, jos siinä vaijerissa olisi ollut ne muoviputket, jotka niissä kuuluu olla.

Vierailija
5/5 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 17:04"]Saatte ihan itse korvata. Kannattaa katsoa mihin sillä peltilehmällä kurvailee. [/quote] tuo on tapahtunut jo ajat sitten ja tuli nyt vain mieleen. Tuota ei olisi tapahtunut, jos siinä vaijerissa olisi ollut ne muoviputket, jotka niissä kuuluu olla.

[/quote]

Kuka korvasi seurakunnalle sen vaijerin korjaamisen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme