Erosin kirkosta äsken,säästän tästä lähtien vuosittain 350,15e!
Ihan turhaan rahaa kirkolle tuon,kun en mihinkään höpönlöpöön usko ja naimisiin jo kirkossa olen mennyt! 350 eurolla saa jo vaikka mitä :-)
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:33"]
No nytpä saat sitten lauantaita leivän päälle, jee!!
[/quote]
Jee,eihän mulla ennen ollut varaa siihen! Terkuin 3500e / kk
mutta miksi heitän rahaa turhaan,kun en siitä mitenkään hyödy? :-D -ap
Ostatko me naiset ja iltasanomat joka viikko nyt kun pistit rahoiksi?
Ihan et vielä pääse kerta viikkoon leffaan, mutta joka toinen pääset!
Älä sitten pyydä pappia arkkusi ääreen tai käytä mitään seurakunnan palveluja!
Upeaa! Mihin hyväntekeväisyyteen aiot lahjoittaa kuukausittain tuon säästyneen 29,18€?
Piti sitten kuitenkin mennä kirkossa naimisiin, vaikka niin paljon kyseistä laitosta halveksut. Hieno homma!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:45"]VILIKUTAN SIULLE SIT HELEVETTIIN!
[/quote]
Hah, ei jeesuspaikkaa osteta pöllö.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:45"]VILIKUTAN SIULLE SIT HELEVETTIIN!
[/quote]
Minä vilkutan sinulle kun valkotakkiset vie sinut piipaa autolla laitokseen.
Tekisi itsekin mieli erota kirkosta tuon rahanmenon vuoksi :/ Mutta mies on pappi ja on hirveän vihainen jos ikinä kommentoinkaan veron suuruutta. Muuten aivan ihana mies, eikä usko näy kotona mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:42"]
Älä sitten pyydä pappia arkkusi ääreen tai käytä mitään seurakunnan palveluja!
[/quote]
Miksi pappi pitäisi seisoa kovalla liksalla arkkuni vieressä? Siinä seisoo omaiseni ilman lipereitä.
En minäkään kuulu kirkkoon ja maksa veroa. Miksi maksaisin? En myöskään maksa esimerkiksi Peräkylän Pallolijoiden tai Pelastakaa Etanat järjestön jäsenmaksuja. Sen sijaan maksan kyllä uimaseuran jäsenmaksun ja olen vuosilahjoittajana WWF:llä. Jokainen kuulukoon siihen seuraan ja yhdistykseen kuin haluaa ja maksaa jäsenmaksuja sinne minkä toimintaa haluaa kannattaa!
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:43"]
Piti sitten kuitenkin mennä kirkossa naimisiin, vaikka niin paljon kyseistä laitosta halveksut. Hieno homma!
[/quote]
Hellkari, meidätkin vihki pappi keskellä viikkoa kirkkoherranvirastossa... ei tullut silloin mieleen, että homman olisi silloin voinut järjestää toisinkin. Turhaa kulutimme papin kallista työaikaa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:56"]
En minäkään kuulu kirkkoon ja maksa veroa. Miksi maksaisin? En myöskään maksa esimerkiksi Peräkylän Pallolijoiden tai Pelastakaa Etanat järjestön jäsenmaksuja. Sen sijaan maksan kyllä uimaseuran jäsenmaksun ja olen vuosilahjoittajana WWF:llä. Jokainen kuulukoon siihen seuraan ja yhdistykseen kuin haluaa ja maksaa jäsenmaksuja sinne minkä toimintaa haluaa kannattaa!
[/quote]
Surkeaa, että kirkko karhuaa yrityksiltäkin kirkollisveroa halusi yritys maksaa tai ei.
Olisi papin kaavussa edes mainospaikka esim. Reinon Hoonaus Oy.
No nytpä saat sitten lauantaita leivän päälle, jee!!