Tunnetko yhtään 30+ tavisnaista joka olisi löytänyt parisuhdetta tinderistä?
Otsikossa kysymys. Rajataan mallikauniit, fitnessurheilijat jne tästä pois. Eli joku normaalin näköinen normaalivartaloinen (normaalipaino) nainen. Ainakaan oman lähipiirin 30+ sinkkunaiset eivät ole myöskään löytäneet ollenkaan vakavissaan olevia miehiä, vaan aina joutuu olemaan joku varavaihtoehdon varavaihtoehto.
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Tuli siis vietettyä parhaat nuoruusvuodet jän nisten kanssa pyöriessä, ja nyt ollaan huuli pyöreänä hämmästyksestä, kun ne kunnolliset miehet eivät odottaneetkaan kiltisti että nainen saa "juoksunsa juostua"
Onhan näitä nähty
Tällaiset puheet on ehkä pahin turn off ikinä...
Ap ei ole ikinä harrastanut yhdenillanjuttuja. Nuorempana olin liian pitkään vähemmän hyvässä parisuhteessa missä oli miehen taholta pettämistä. Sittemmin on kaupunki useamman kerran vaihtunut ja siten opiskelukaverit ja työkaverit.
Huvittavaa että ne kaverini jotka harrastivat nuorempana paljon yhdenillanjuttuja ovat kaikki nyt vakavassa parisuhteessa tai naimisissa. Jotkut jopa sieltä baarista löytämänsä miehen kanssa. Me ujommat jäimme ilman.
Itseni lisäksi (olin silloin 42 v) tunnen viisi.
Tavallisia, kivoja basic naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää ne miehet jotka ovat heränneet vasta 40+ iässä että lapsia voisi hankkia... Siis mitä ihmettä? Juna meni jo. Miehen hedelmällisyys laskee radikaalisti 35+ iässä ja yli 40-v miehen kohdalla jo merkittävä osa lapsettomuusongelmista johtuu miehestä. Sen lisäksi vanha mies lisää keskenmenojen riskiä, autisminkirjon ja skitsofrenian riskiä jne. Jos nainekin on jo 30+ niin ei siinä ole aikaa kärsiä turhista keskenmenoista, mielummin samanikäinen tai nuorempi mies.
Mä olen 28-vuotias mies ja tunnen jo biologisen kelloni tikittävän! Tiedän, että viimeisiä hetkiä viedään jos haluan löytää naisen ja hankkia perheen
Poika oot vielä, sun lisääntymisikä on vasta edessä. 30v perheestä haaveileva nainen katselee 35v miehiä eikä poikia.
Tilastot ei tue tätä. Nykyään pariudutaan useammin omanikäisen kanssa, ikäerosuhteita on vähemmän. Julkkikset poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää ne miehet jotka ovat heränneet vasta 40+ iässä että lapsia voisi hankkia... Siis mitä ihmettä? Juna meni jo. Miehen hedelmällisyys laskee radikaalisti 35+ iässä ja yli 40-v miehen kohdalla jo merkittävä osa lapsettomuusongelmista johtuu miehestä. Sen lisäksi vanha mies lisää keskenmenojen riskiä, autisminkirjon ja skitsofrenian riskiä jne. Jos nainekin on jo 30+ niin ei siinä ole aikaa kärsiä turhista keskenmenoista, mielummin samanikäinen tai nuorempi mies.
Se on toki puhdas fakta että miestenkin hedelmällisyys alkaa laskea neljänkympin kohdalla selkeästi.
Mutta ajatus siitä että 35 vuotias nainen joka ei syystä tai toisesta onnistu oman ikäistään kumppania itselleen hankkimaan, lähtisikin tavoittelemaan nuorempia miehiä lastensa isäksi, on kyllä jo koomisen absurdi. Jos ei kilpailukyky riitä omassa ikäluokassa saamaan miestä, niin miten ihmeessä se riittäisi nuorempien miesten sarjassa, jossa kilpasiskot ovat 5-10 vuotta nuorempia ja hehkeämpiä?
No siinä se ongelma on että täällä Helsingissä kolmekymppisiä miehiä on paljon vähemmän kuin kolmekymppisiä naisia. Mutta aika monelle ei ole ongelma jos nainen on esim 2 vuotta vanhempi. Ei kolmekymppisenkään ole pakko kelpuuttaa nelikymppistä miestä jos ei halua. Ja tilastojen mukaan erittäin harva mies saa enää nelikymppisenä lapsia, varsinkaan jos on ensimmäisellä kierroksella vasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 28-vuotias mies ja tunnen jo biologisen kelloni tikittävän! Tiedän, että viimeisiä hetkiä viedään jos haluan löytää naisen ja hankkia perheen
Poika oot vielä, sun lisääntymisikä on vasta edessä. 30v perheestä haaveileva nainen katselee 35v miehiä eikä poikia.
Tilastot ei tue tätä. Nykyään pariudutaan useammin omanikäisen kanssa, ikäerosuhteita on vähemmän. Julkkikset poikkeus.
Maailma muuttuu niin nopeasti, että ainoastaan oman ikäisten kanssa tulee hyvin juttuun. En mäkään tajua jostain influenssereista ja tiktokeista mitään eli tuskin tulisin kovin hyvin juttuun itseäni vaikka 6 vuotta nuoremman kanssa.
M33
Vierailija kirjoitti:
Ei +30v sinkkunainen ole tavis. Tavikset pariutuu 18-25 vuotiaana
Kukaan tavisnainen ei eroa sitten kun on suhteeseen päässyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli siis vietettyä parhaat nuoruusvuodet jän nisten kanssa pyöriessä, ja nyt ollaan huuli pyöreänä hämmästyksestä, kun ne kunnolliset miehet eivät odottaneetkaan kiltisti että nainen saa "juoksunsa juostua"
Onhan näitä nähty
Tällaiset puheet on ehkä pahin turn off ikinä...
Ap ei ole ikinä harrastanut yhdenillanjuttuja. Nuorempana olin liian pitkään vähemmän hyvässä parisuhteessa missä oli miehen taholta pettämistä. Sittemmin on kaupunki useamman kerran vaihtunut ja siten opiskelukaverit ja työkaverit.
Huvittavaa että ne kaverini jotka harrastivat nuorempana paljon yhdenillanjuttuja ovat kaikki nyt vakavassa parisuhteessa tai naimisissa. Jotkut jopa sieltä baarista löytämänsä miehen kanssa. Me ujommat jäimme ilman.
Toi väite että miehet eivät kelpuuttaisi kumppaniksi naista jolla on ollut menneisyydessään myös useita irtosuhteita, on puhdas myytti.
Miehiin vetoaa ensinnä ja erityisesti nainen joka on seksikäs. Ja seksikkäillä naisilla usein on varsin kirjava kumppanihistoria ennen kuin sitten päättävät asettua aloilleen. Ei heillä ole mitään ongelmia saada miestä myös vakavaan suhteeseen, koska heillä on se ominaisuus mikä vetää miehiä puoleensa enemmän kuin mikään muu: seksikkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tavalliset helsinkiläissinkkumiehet piileksivät? Kertokaa niin tulen etsimään.
Pariutuvat viimeistään 25-vuotiaana. Helsingissä on miesten markkinat ja naisia ylimäärin. Osa naisista jää vain ilman ja siksi moni pariutuukin ulkomaalaisten kanssa ja muuttaa pois Suomesta.
Helsingin parisuhdemarkkina on tosiaan siitä mielenkiintoinen että miehiä on selkeästi vähemmän kuin naisia, eli jokaiselle naiselle ei riitä kumppania. Lisäksi on hyvä huomioida myös että miehet syrjäytyvät yhteiskunnasta useammin kuin naiset, mikä vielä osaltaan kaventaa parisuhdekelpoisten miesten poolia.
Tästähän oli se artikkelikin pari vuotta sitten, jossa kolmekymppiset helsinkiläisnaiset valittelivat että ne miehet joilla on vientiä, käyttävät tilannetta räikeästi hyväkseen, ja kuorivat kermat päältä epämääräisten fwb suhteiden muodossa, mutta eivät suostu sitoutumaan koska seuraava halukas nainen on aina jonossa odottamassa.
Tässä se ongelma kiteytyy hyvin. Riitää että olet mies ja ihan kohtuullisen tolkullisen profiilin onnistunut tekemään niin treffejä kyllä piisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma muuttuu niin nopeasti, että ainoastaan oman ikäisten kanssa tulee hyvin juttuun. En mäkään tajua jostain influenssereista ja tiktokeista mitään eli tuskin tulisin kovin hyvin juttuun itseäni vaikka 6 vuotta nuoremman kanssa.
M33
En ole tiktokissa tai oikeastaan edes somessa ylipäätänsä, influensseita en seuraa.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tavalliset helsinkiläissinkkumiehet piileksivät? Kertokaa niin tulen etsimään.
Pariutuvat viimeistään 25-vuotiaana. Helsingissä on miesten markkinat ja naisia ylimäärin. Osa naisista jää vain ilman ja siksi moni pariutuukin ulkomaalaisten kanssa ja muuttaa pois Suomesta.
Helsingin parisuhdemarkkina on tosiaan siitä mielenkiintoinen että miehiä on selkeästi vähemmän kuin naisia, eli jokaiselle naiselle ei riitä kumppania. Lisäksi on hyvä huomioida myös että miehet syrjäytyvät yhteiskunnasta useammin kuin naiset, mikä vielä osaltaan kaventaa parisuhdekelpoisten miesten poolia.
Tästähän oli se artikkelikin pari vuotta sitten, jossa kolmekymppiset helsinkiläisnaiset valittelivat että ne miehet joilla on vientiä, käyttävät tilannetta räikeästi hyväkseen, ja kuorivat kermat päältä epämääräisten fwb suhteiden muodossa, mutta eivät suostu sitoutumaan koska seuraava halukas nainen on aina jonossa odottamassa.
Tässä se ongelma kiteytyy hyvin. Riitää että olet mies ja ihan kohtuullisen tolkullisen profiilin onnistunut tekemään niin treffejä kyllä piisaa.
Suosittelen kokeilemaan. Teeppä testiprofiili Tinderiin Helsingissä perusjampan kuvilla. Saatat yllättyä miten kylmää se kyyti Tinderissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Olen mielestäni täysin tavallinen, tylsä, korkeasti koulutettu 29v mies. En ole koskaan kokenut, että mulla olisi kenellekään mitään annettavaa, mutta niin vain minulla on Tinderissä 87 matchia ja treffejä on pelkästään tämän vuoden puolella ollut päälle 10. Tiedän mukavia ja fiksuja samanikäisiä sinkkuja naiskavereita, joiden rakkauselämä on todella hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa. Olen mielestäni täysin tavallinen, tylsä, korkeasti koulutettu 29v mies. En ole koskaan kokenut, että mulla olisi kenellekään mitään annettavaa, mutta niin vain minulla on Tinderissä 87 matchia ja treffejä on pelkästään tämän vuoden puolella ollut päälle 10. Tiedän mukavia ja fiksuja samanikäisiä sinkkuja naiskavereita, joiden rakkauselämä on todella hiljaista.
Etsitkö suhdetta?
Juuri tänä vuonna olin häissä, jossa pari oli tavannut Tinderissä.
Naisella myös lapsia edellisestä liitosta.
Taasko täällä kiukutellaan kun ne ei-niin-hoikat Tokmannin vaatteisiin pukeutuvat naiset ei saa eri tasoista miestä?
Eiköhän kaikki todellisuudessa tiedä, että siellä Tinderissäkin syntyy jatkuvasti myös pitkiä suhteita.
Jos ihminen haluaa vakavan suhteen, eikä kukaan hänen kanssaan sellaiseen halua lähteä, niin uskallanpa väittää että yhdeksän kertaa kymmenestä ongelma on siinä että se ihminen on vaan yksinkertaisesti niin matalatasoinen ettei kukaan suostu häntä kumppaniksi ottamaan. Näitä ylijäämä naisia ja miehiä on aina ollut, ennen kuin mistään Tindereistä tiedettiin yhtään mitään.
Toki on paljon helpompi syyttää vastakkaista sukupuolta asiasta, sen sijaan että hyväksyisi sen että itsellä kävi huono tuuri geenilotossa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee profiilissa, että en halua lapsia ja toivottavasti sinullakaan ei ole/etkä halua. Olen 30v. Monet miehet lähestyy ja selittää kuinka kivaa on, kun minulla ei oo lapsia, että voidaan olla kahdestaan. Viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen he alkavat itse puhumaan lapsen hankkimisesta ja kysyvät, että enkö tosiaankaan halua lapsia. Toisaalta 10l ämpäriin ei mahdu 11l vettä.
Ei niitä ole. Ylipainoisetkin haluaa omia nämä ongelmat tinderin kanssa mutta selväähän se on, että ainakin pk-seudulla se on ihan pelkkä s.eksinhakuappi, riippumatta siitä minkä painoinen olet niin kumppania tuskin löydät
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä ole. Ylipainoisetkin haluaa omia nämä ongelmat tinderin kanssa mutta selväähän se on, että ainakin pk-seudulla se on ihan pelkkä s.eksinhakuappi, riippumatta siitä minkä painoinen olet niin kumppania tuskin löydät
No ainakin tämä ketju on pullollaan tarinoita naisista jotka löysivät kumppanin Tinderistä, eli ei kai se nyt aivan toivotonta voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä! Olen tosin hoikka ja nätti, mutta - iik - yh joka tasoteoreetikoiden mielestä veisi minut monta leveliä alemmas.
Ehditkö olla kauan Tinderissä ennen kuin tärppäsi?
Viikon, ennen kuin tärppäsi tämän kanssa, jonka kanssa nyt seurustelemme.
Mistä olet varma, että oikeasti seurustelette? Onko mies samaa mieltä vai tapailetteko vain? Onko ollut pitkä seurustelu?
Öö, eiköhän sen saa selville ihan normaalilla kommunikaatiolla. Parin tapaamisen jälkeen oli varsin selvää että halutaan yhdessä jatkaa. Puoli vuotta tässä on menty ja nähdään varsin tiiviisti, tulevaisuuden suunnitelmia on. Jos oltais lapsettomia, oltaisiin varmaan jo muutettu saman katon alle mutta lapsille pitää antaa aikaa sopeutua myös.
Se on toki puhdas fakta että miestenkin hedelmällisyys alkaa laskea neljänkympin kohdalla selkeästi.
Mutta ajatus siitä että 35 vuotias nainen joka ei syystä tai toisesta onnistu oman ikäistään kumppania itselleen hankkimaan, lähtisikin tavoittelemaan nuorempia miehiä lastensa isäksi, on kyllä jo koomisen absurdi. Jos ei kilpailukyky riitä omassa ikäluokassa saamaan miestä, niin miten ihmeessä se riittäisi nuorempien miesten sarjassa, jossa kilpasiskot ovat 5-10 vuotta nuorempia ja hehkeämpiä?