Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko yhtään 30+ tavisnaista joka olisi löytänyt parisuhdetta tinderistä?

Vierailija
23.09.2021 |

Otsikossa kysymys. Rajataan mallikauniit, fitnessurheilijat jne tästä pois. Eli joku normaalin näköinen normaalivartaloinen (normaalipaino) nainen. Ainakaan oman lähipiirin 30+ sinkkunaiset eivät ole myöskään löytäneet ollenkaan vakavissaan olevia miehiä, vaan aina joutuu olemaan joku varavaihtoehdon varavaihtoehto.

Kommentit (281)

Vierailija
181/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli siis vietettyä parhaat nuoruusvuodet jän nisten kanssa pyöriessä, ja nyt ollaan huuli pyöreänä hämmästyksestä, kun ne kunnolliset miehet eivät odottaneetkaan kiltisti että nainen saa "juoksunsa juostua"

Onhan näitä nähty

Tällaiset puheet on ehkä pahin turn off ikinä... 

Ap ei ole ikinä harrastanut yhdenillanjuttuja. Nuorempana olin liian pitkään vähemmän hyvässä parisuhteessa missä oli miehen taholta pettämistä. Sittemmin on kaupunki useamman kerran vaihtunut ja siten opiskelukaverit ja työkaverit. 

Huvittavaa että ne kaverini jotka harrastivat nuorempana paljon yhdenillanjuttuja ovat kaikki nyt vakavassa parisuhteessa tai naimisissa. Jotkut jopa sieltä baarista löytämänsä miehen kanssa. Me ujommat jäimme ilman. 

Toi väite että miehet eivät kelpuuttaisi kumppaniksi naista jolla on ollut menneisyydessään myös useita irtosuhteita, on puhdas myytti.

Miehiin vetoaa ensinnä ja erityisesti nainen joka on seksikäs. Ja seksikkäillä naisilla usein on varsin kirjava kumppanihistoria ennen kuin sitten päättävät asettua aloilleen. Ei heillä ole mitään ongelmia saada miestä myös vakavaan suhteeseen, koska heillä on se ominaisuus mikä vetää miehiä puoleensa enemmän kuin mikään muu: seksikkyys.

Näin 40v eronneen miehenä haluan mieluummin naisen joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja tykkää aidosti seksistä. Ex-vaimoni oli vähän vastakohta, tälle, nuorempana esitti seksistä kiinnostunutta siihen asti kunnes pääsi naimisiin.

Vierailija
182/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää ne miehet jotka ovat heränneet vasta 40+ iässä että lapsia voisi hankkia... Siis mitä ihmettä? Juna meni jo. Miehen hedelmällisyys laskee radikaalisti 35+ iässä ja yli 40-v miehen kohdalla jo merkittävä osa lapsettomuusongelmista johtuu miehestä. Sen lisäksi vanha mies lisää keskenmenojen riskiä, autisminkirjon ja skitsofrenian riskiä jne. Jos nainekin on jo 30+ niin ei siinä ole aikaa kärsiä turhista keskenmenoista, mielummin samanikäinen tai nuorempi mies. 

Se on toki puhdas fakta että miestenkin hedelmällisyys alkaa laskea neljänkympin kohdalla selkeästi.

Mutta ajatus siitä että 35 vuotias nainen joka ei syystä tai toisesta onnistu oman ikäistään kumppania itselleen hankkimaan, lähtisikin tavoittelemaan nuorempia miehiä lastensa isäksi, on kyllä jo koomisen absurdi. Jos ei kilpailukyky riitä omassa ikäluokassa saamaan miestä, niin miten ihmeessä se riittäisi nuorempien miesten sarjassa, jossa kilpasiskot ovat 5-10 vuotta nuorempia ja hehkeämpiä?

Se onkin jännä juttu, että sattumalta tunnen toistakymmentä pariskuntaa, joissa nainen on 7-10 vuotta miestä vanhempi ja pari toki tavannut, kun nainen 30+. Osalla naisista oli lapsia ekasta liitosta ja osa sai ensimmäisen tämän nuoremman miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen keski-ikäinen mies. Missä muualla voin tavata tänä päivänä kumppaniehdokkaan kuin deittipalvelussa?

Ei ole mitään tapahtumia ja monet välttelee ihmisiä ja liikkumista koronan takia. Ainoa paikka on ruokakauppa, jossa noin teoriassa voisi johonkin törmätä. Tai matkalla kaupasta kotiin.

Vaikka kuinka ihmiset sanoo että ei mistään tinderistä kumppania löydy niin sanokaa sitten että mistä löytyy. Ennen koronaa kävin ajoittain esim kirjastossa, mutta sitäkään en ole nyt tehnyt pitkään aikaan.

Siis kuka vielä elää tällä tavalla "koronan takia"? Wtf? Minä olen sitä kevään 2020 sulun jälkeen elänyt normaalisti. Enkä tunne ketään, joka ei eläisi aika lailla samoin kuin ennen.

Vierailija
184/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli siis vietettyä parhaat nuoruusvuodet jän nisten kanssa pyöriessä, ja nyt ollaan huuli pyöreänä hämmästyksestä, kun ne kunnolliset miehet eivät odottaneetkaan kiltisti että nainen saa "juoksunsa juostua"

Onhan näitä nähty

Ap ei ole ikinä harrastanut yhdenillanjuttuja. Nuorempana olin liian pitkään vähemmän hyvässä parisuhteessa missä oli miehen taholta pettämistä. Sittemmin on kaupunki useamman kerran vaihtunut ja siten opiskelukaverit ja työkaverit. 

Huvittavaa että ne kaverini jotka harrastivat nuorempana paljon yhdenillanjuttuja ovat kaikki nyt vakavassa parisuhteessa tai naimisissa. Jotkut jopa sieltä baarista löytämänsä miehen kanssa. Me ujommat jäimme ilman. 

Toi väite että miehet eivät kelpuuttaisi kumppaniksi naista jolla on ollut menneisyydessään myös useita irtosuhteita, on puhdas myytti.

Miehiin vetoaa ensinnä ja erityisesti nainen joka on seksikäs. Ja seksikkäillä naisilla usein on varsin kirjava kumppanihistoria ennen kuin sitten päättävät asettua aloilleen. Ei heillä ole mitään ongelmia saada miestä myös vakavaan suhteeseen, koska heillä on se ominaisuus mikä vetää miehiä puoleensa enemmän kuin mikään muu: seksikkyys.

Voi elämä... ja sinä tulet puhumaan myyteistä.

Tuo vasta onkin säälittävä myytti, että usean kanssa sekstaillut tarkoittaa jotain seksikästä villiä seksin ylipapitarta taitoineen haluineen päivineen.. Ja toisessa päässä yleensä se siveyden sipuli, joka ei tykkää koko seksistä.

Uutinen sulle: seksistä voi pitää, vaikka ei olis kuin se yksikin kumppani. Ja se "kokenut" voi myös olla iloton, elämänhaluton tautipesä.

Mikä sitten kenestäkin on seksikästä, ei kai sillekään mitään tiettyä määritelmää ole

Vierailija
185/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan joka tapasi Tinderissä, ovat naimisissa ja heillä on jo lapsi.  Toinen vanhempi pariskunta tapasi myös Tinderissä ja ovat onnellisesti yhdessä.

Vierailija
186/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä nähty

Näin 40v eronneen miehenä haluan mieluummin naisen joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja tykkää aidosti seksistä. Ex-vaimoni oli vähän vastakohta, tälle, nuorempana esitti seksistä kiinnostunutta siihen asti kunnes pääsi naimisiin.

Mutta eihän se tarkoita ettei tykkäisi seksistä jos ei tykkää yhdenillanjutuista. Ei kaikki ole valmiita tuosta vaan seksiin uuden kumppanin kanssa. Eikä tämä ole mitenkään niiden arvostelua jotka siihen pystyvät. 

Vierailija
187/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen keski-ikäinen mies. Missä muualla voin tavata tänä päivänä kumppaniehdokkaan kuin deittipalvelussa?

Ei ole mitään tapahtumia ja monet välttelee ihmisiä ja liikkumista koronan takia. Ainoa paikka on ruokakauppa, jossa noin teoriassa voisi johonkin törmätä. Tai matkalla kaupasta kotiin.

Vaikka kuinka ihmiset sanoo että ei mistään tinderistä kumppania löydy niin sanokaa sitten että mistä löytyy. Ennen koronaa kävin ajoittain esim kirjastossa, mutta sitäkään en ole nyt tehnyt pitkään aikaan.

Siis kuka vielä elää tällä tavalla "koronan takia"? Wtf? Minä olen sitä kevään 2020 sulun jälkeen elänyt normaalisti. Enkä tunne ketään, joka ei eläisi aika lailla samoin kuin ennen.

Asut varmasti jossain pikkuisessa tuppukylässä etkä harrasta yhtään mitään. Esimerkiksi uudellamaalla rajoituksia puretaan vasta nyt. 

Vierailija
188/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki todellisuudessa tiedä, että siellä Tinderissäkin syntyy jatkuvasti myös pitkiä suhteita.

Jos ihminen haluaa vakavan suhteen, eikä kukaan hänen kanssaan sellaiseen halua lähteä, niin uskallanpa väittää että yhdeksän kertaa kymmenestä ongelma on siinä että se ihminen on vaan yksinkertaisesti niin matalatasoinen ettei kukaan suostu häntä kumppaniksi ottamaan. Näitä ylijäämä naisia ja miehiä on aina ollut, ennen kuin mistään Tindereistä tiedettiin yhtään mitään.

Toki on paljon helpompi syyttää vastakkaista sukupuolta asiasta, sen sijaan että hyväksyisi sen että itsellä kävi huono tuuri geenilotossa.

Itse saatan hyvinkin olla vaan yksinkertaisesti liian ruma, mutta ihan tosissaan tunnen kauniita, älykkäitä, korkeasti koulutettuja ja aktiivista elämää eleleviä sinkkunaisia Helsingistä, ei löydy miestä sitten millään. Ja miksi ihmeessä kukaan helsinkiläisnainen lähtisi etsimään jotain peräkammarin pojua jostain Lieksasta? Mitä yhteistä heillä edes olisi? 

Vierailija
189/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sieltä parisuhdetta löydä nuoremmatkaan ja kauniit.

:(

Tuleeko pelkkää spämmiä/vonkausta?

Ei tule viestejä jos ilmoittaa etsivänsä jotakin vakavaa. Miehet ei ole tinderissä kiinnostuneita suhteesta(edes vaikka niin väittäisivät). Monelle se on kuin katalogi mistä etsivät panoseuraa. Tuo app on todella huono niille jotka etsii suhdetta. Lisäksi miestarjonta siellä on huonoa. On koomista kun rumatkin miehet etsivät sieltä kaunottaria esim fwb suhteeseen.

Vierailija
190/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huomio muiden joukkoon, aika monella naisella tuntuu olevan profiilissa ns. ehtolista joka pitää pystyä täyttämään ennen kuin edes saa kaikessa armossa painaa sydäntä. Tällä lailla rakkaus sitten löydetään.

Vierailija
191/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla näitä erityisellä tavalla tyhmiä olevia ihmisiä. Et ole tullut huomanneeksi kun ravintoloita on kiinni ja mennyt konkurssiin kun ei riitä asiakkaita. Tai että edelleen on suuressa osassa maata rajoituksia tapahtumien järjestämiseen. Lue uutisia tietämätön typerys.

Vierailija
192/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tiedän. 36-vuotiaana löysi pari vuotta nuoremman miehen. Muuttivat nopeasti yhteen, alkoivat odottaa pian lasta ja ovat nykyään naimisissa myös.

Vierailija
193/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri erosi 38-vee pitkästä lapsettomasta suhteesta. Puolen vuoden päästä löysi tinder miehen ja 2lasta on nykyään sen kanssa😊Ihan tavis nainen on ja mies myös.

Vierailija
194/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla näitä erityisellä tavalla tyhmiä olevia ihmisiä. Et ole tullut huomanneeksi kun ravintoloita on kiinni ja mennyt konkurssiin kun ei riitä asiakkaita. Tai että edelleen on suuressa osassa maata rajoituksia tapahtumien järjestämiseen. Lue uutisia tietämätön typerys.

Aina voi lähteä pussikaljalle jos omaa seikkailu mieltä, tai laavulle, siellä kukaan ei kuule avun huutoja!

Vierailija
195/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kaikki deittipalstat toimia niin että miehet pommittavat niitä korkeintaan 25-vuotiaita viesteillään ja sitä vanhempia naisia ei kelpuuteta/haluta edes nähdä. Mutta ne nuoret naiset pariutuvat mieluiten lähinnä toisten nuorten miesten kanssa...

Jep tästä on ainakin okcupidin tutkimusdataakin. Miehet lähestyvät naisia jotka voisivat ikänsä puolesta olla heidän tyttäriään... Ja iso osa naisista ei saa vastauksia ollenkaan. 

Mut hei eikös naisille pitänyt tulla miehiä ikkunoista ja ovista sisään? Kaikille naisille automaattisesti hirveä miestulva huolimatta siitä mille näyttää? Ai niin, keskivertomieshän ei laske edes naiseksi kuin ne kaikista kauneimmat, muut on jotain näkymättömiä epäolioita. 

Kyllä se on ne naiset jotka taistelevat siitä samasta top 10 % miehistä. Niillä 90 % miehistä on hyvin hiljaista.

Näillä prosenteilla tuolla pitäisi olla todella, siis todella paljon sinkkumiehiä. Mutta kyllä kolmekymppisistä miehistä suurin osa on parisuhteessa niinkuin suurinosa samanikäisistä naisistakin. 

Edellisessä työpaikassani oli henkilöstöä yhteensä 8 miestä ja näistä 2 oli parisuhteessa. Sanon suoraan että tuo työpaikka ei ollut missään pk-seudulla.

Vierailija
196/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri erosi 38-vee pitkästä lapsettomasta suhteesta. Puolen vuoden päästä löysi tinder miehen ja 2lasta on nykyään sen kanssa😊Ihan tavis nainen on ja mies myös.

Vau, onpa rohkaiseva tarina! Tiedätkö oliko pakastanut munasoluja tai tarvitsivatko lapsettomuushoitoja?

Vierailija
197/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella monet ovat menettäneet koronasulkujen vuoksi työpaikkansa, yrityksensä tai koko omaisuutensa. Tosi törkeää väittää että mitään ei olisi muuttunut. Muutenkin monien harrastukset tai koko vapaa-ajan elämä on mennyt täysin uusiksi, kun ei ole voinut tehdä niitä asioita mitä teki ennen. 

Vierailija
198/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elätkö tynnyrissä?

Vierailija
199/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kaikki deittipalstat toimia niin että miehet pommittavat niitä korkeintaan 25-vuotiaita viesteillään ja sitä vanhempia naisia ei kelpuuteta/haluta edes nähdä. Mutta ne nuoret naiset pariutuvat mieluiten lähinnä toisten nuorten miesten kanssa...

Jep tästä on ainakin okcupidin tutkimusdataakin. Miehet lähestyvät naisia jotka voisivat ikänsä puolesta olla heidän tyttäriään... Ja iso osa naisista ei saa vastauksia ollenkaan. 

Mut hei eikös naisille pitänyt tulla miehiä ikkunoista ja ovista sisään? Kaikille naisille automaattisesti hirveä miestulva huolimatta siitä mille näyttää? Ai niin, keskivertomieshän ei laske edes naiseksi kuin ne kaikista kauneimmat, muut on jotain näkymättömiä epäolioita. 

Kyllä se on ne naiset jotka taistelevat siitä samasta top 10 % miehistä. Niillä 90 % miehistä on hyvin hiljaista.

Näillä prosenteilla tuolla pitäisi olla todella, siis todella paljon sinkkumiehiä. Mutta kyllä kolmekymppisistä miehistä suurin osa on parisuhteessa niinkuin suurinosa samanikäisistä naisistakin. 

Edellisessä työpaikassani oli henkilöstöä yhteensä 8 miestä ja näistä 2 oli parisuhteessa. Sanon suoraan että tuo työpaikka ei ollut missään pk-seudulla.

Siitäkin huolimatta suurin osa kolmekymppisistä miehistä on parisuhteessa. 

Vierailija
200/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se kun vaikka olisi millainen hintelä nörtihtävä mies, siis sellainen ei stereotyyppinen naistenmies niin naisia voi olla silti vaikka kuinka monta kierrossa yhtä aikaa.