Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään 30+ tavisnaista joka olisi löytänyt parisuhdetta tinderistä?

Vierailija
23.09.2021 |

Otsikossa kysymys. Rajataan mallikauniit, fitnessurheilijat jne tästä pois. Eli joku normaalin näköinen normaalivartaloinen (normaalipaino) nainen. Ainakaan oman lähipiirin 30+ sinkkunaiset eivät ole myöskään löytäneet ollenkaan vakavissaan olevia miehiä, vaan aina joutuu olemaan joku varavaihtoehdon varavaihtoehto.

Kommentit (281)

Vierailija
201/281 |
24.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
202/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, itseni. Tapasimme mieheni kanssa tinderin kautta kun olin 31v. Muutaman vuoden seurustelun jälkeen ostimme yhteisen asunnon ja muutimme yhteen. Nyt yhteistä taivalta takana 7 vuotta ja meillä on yksi lapsikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Esim siskoni 41 v on nyt 3 vuotta ollut parisuhteessa tinder-miehen kanssa. Ihan tavallinen, mukavan näköinen mutta ei millään kriteereillä huikea kaunotar.

Työkavereista tiedän ainakin 2 parisuhdetta, jotka alkoivat tinderistä. Aivan tavallisia, kivoja ihmisiä ja ikää ihan reilusti yli 30.

Vierailija
204/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi. Mutta he ovat sellaisia naisia (kuitenkin ihan taviksia) että ei heillä ole koskaan ollut vaikeuksia miehiä saada muutenkaan. Tavallaan he siis menivät sinne ihan vaan laiskuuttaan, ei epätoivoisuuttaan. Itse taas en edes uskaltaisi koskaan mennä mihinkään tinderiin tms. Olen aina ollut miesten silmissä roskaa, joten siellä pyöriessä menettäisin varmasti ne vähäisetkin itsetunnon rippeet mitä minulla ylipäätään on jäljellä. Ihan itsesuojelusyistä pysyn kaukana moisista sovelluksista.

Tinderissä pätee se sama laki kuin muutenkin, eli sieltä löytää seuraa ne ihmiset, jotka löytäisivät seuraa ilmankin tinderiä. Se on heille vain asioita nopeuttava työkalu. Siinä mielessä en yhtään ihmettele, että joillakin se toimii. Edelleenkään se ei tarkoita, että kaikilla se toimii.

Vierailija
205/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ketjun mies kertoa, miksi miehille ei kelpaa FB:n deittipalstat. Kun siellä niitä naisia olisi. Miksi Tinder on parempi kuin ne, vaikka ei koskaan tuota tulosta?

Ei ole oma lehmä ojassa, olen jo vuosia ollut parisuhteessa miehen kanssa, jota en tavannut missään sovelluksessa vaan ihan IRL. Ihmettelen vain.

Ehkä siksi ettei tiedä sellaisia olevan olemassa, eikä ehkä halua olla esillä siellä kaikille tutuille.

Vierailija
206/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne henkilökohtaisesti mutta vanhempani tuntevat useamman 30+ pariskunnan, jotka ovat tavanneet Tinderissä.

Itse olen löytänyt myös poikaystäväni Tinderistä, mutta olin silloin vielä alle 30. Olin 29-vuotias ja löysin samanikäisen kivan miehen.

Ollaan mietitty yhdessä ystävien kanssa, että ehkä Tinderissä odotukset ovat liian korkealla ensitreffien suhteen (ei kaikilla, mutta osalla). Ihastua pitäisi heti ensitapaamisella ja jos ei ihastu niin siirrytään seuraavaan vaikka tyyppi vaikuttaisi lupaavalta. Jos mietin omia vanhempia jotka tapasivat opiskellessa niin he ovat kertoneet miten ensin olivat vain samassa luokassa ja välillä ottivat osaa samaan keskusteluun. Kävivät myös samoissa riennoissa ja tutustuivat. Siinä molemmat sitten vilkuilivat toisiaan ja lopulta isä pyysi äitiä treffeille. Rakastuivat ja loppu on historiaa. Nyt Tinderin aikana saatetaan odottaa, että tuntemattomaan pitäisi ihastua heti ensitapaamisella. Joillekin toki voi käydä näin, mutta itse näen sen epärealistisena, koska tilannekin on niin ”tekemällä tehty”.

Jos mietin omaa ensitapaamista mieheni kanssa tindertreffeillä niin molemmat kyllä pidimme toisistamme, mutta ei siinä heti mitään ihmeellisen erityistä tuntunut. Molemmat kyllä pitivät toista kivana ja kiinnostavana, mutta ei ollut ihastusta. Mutta kun halusimme tutustua paremmin ja näimme enemmän niin sieltä se ihastuminenkin tuli mukaan kuvioon. Nykyään ollaan todella rakastuneita. Eli ajan antaminen tutustumiselle kannatti.

Vierailija
207/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se kun vaikka olisi millainen hintelä nörtihtävä mies, siis sellainen ei stereotyyppinen naistenmies niin naisia voi olla silti vaikka kuinka monta kierrossa yhtä aikaa. 

Haha. Voi pojat kun Helsingissä olisikin tällaista, olisin varmaan nyt jo onnellisesti naimisissa :D Tällaista voi ehkä olla jossain Vietnamissa, mut siellä onkin ihan oikeat miesten markkinat joissa kaikille löytyy ottajia. 

Vierailija
208/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceres kirjoitti:

En tunne henkilökohtaisesti mutta vanhempani tuntevat useamman 30+ pariskunnan, jotka ovat tavanneet Tinderissä.

Itse olen löytänyt myös poikaystäväni Tinderistä, mutta olin silloin vielä alle 30. Olin 29-vuotias ja löysin samanikäisen kivan miehen.

Ollaan mietitty yhdessä ystävien kanssa, että ehkä Tinderissä odotukset ovat liian korkealla ensitreffien suhteen (ei kaikilla, mutta osalla). Ihastua pitäisi heti ensitapaamisella ja jos ei ihastu niin siirrytään seuraavaan vaikka tyyppi vaikuttaisi lupaavalta. Jos mietin omia vanhempia jotka tapasivat opiskellessa niin he ovat kertoneet miten ensin olivat vain samassa luokassa ja välillä ottivat osaa samaan keskusteluun. Kävivät myös samoissa riennoissa ja tutustuivat. Siinä molemmat sitten vilkuilivat toisiaan ja lopulta isä pyysi äitiä treffeille. Rakastuivat ja loppu on historiaa. Nyt Tinderin aikana saatetaan odottaa, että tuntemattomaan pitäisi ihastua heti ensitapaamisella. Joillekin toki voi käydä näin, mutta itse näen sen epärealistisena, koska tilannekin on niin ”tekemällä tehty”.

Jos mietin omaa ensitapaamista mieheni kanssa tindertreffeillä niin molemmat kyllä pidimme toisistamme, mutta ei siinä heti mitään ihmeellisen erityistä tuntunut. Molemmat kyllä pitivät toista kivana ja kiinnostavana, mutta ei ollut ihastusta. Mutta kun halusimme tutustua paremmin ja näimme enemmän niin sieltä se ihastuminenkin tuli mukaan kuvioon. Nykyään ollaan todella rakastuneita. Eli ajan antaminen tutustumiselle kannatti.

Oon ihan samaa mieltä. Ne parhaat suhteet syntyy kun hiljakseen tutustutaan ja näin haluaisin itsekin tutustua toiseen. Mielelläni viestittelisin vaikka kuukauden tai pari miehen kanssa Tinderissä ennen tapaamista niin olisi jo paljon parempi käsitys miehestä siinä vaiheessa. Valitettavasti miehet ei tähän suostu vaan haluavat heti tavata (ja panna)

N31

Vierailija
209/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ceres kirjoitti:

Oon ihan samaa mieltä. Ne parhaat suhteet syntyy kun hiljakseen tutustutaan ja näin haluaisin itsekin tutustua toiseen. Mielelläni viestittelisin vaikka kuukauden tai pari miehen kanssa Tinderissä ennen tapaamista niin olisi jo paljon parempi käsitys miehestä siinä vaiheessa. Valitettavasti miehet ei tähän suostu vaan haluavat heti tavata (ja panna)

N31

Itse en jaksaisi vain kirjoitella noin pitkään. Tavattiin kasvotusten kyllä melko nopeasti. Mutta sitten käytettiin siihen treffailuun vähän aikaa ja katsottiin syttyykö tunteet. Ja syttyihän ne :)

Tietysti jos toisen kanssa ei ole ollenkaan mukavaa ja olo on lähinnä vaivaannuttava niin ei kannata väkisin jatkaa. Mutta jos toinen on mielenkiintoisen oloinen tyyppi niin kannustan antamaan vähän aikaa. Sieltä voi tulla isoja tunteita kun antaa mahdollisuuden.

Vierailija
210/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ceres kirjoitti:

N31

Itse näen mielelläni nopeasti, mutta lämpenen kuitenkin hitaasti ihmisille. Todella monet miehet haluaisivat siirtyä jo ensimmäisillä treffeillä suoraan seksiin! Itse tarvitsen edes vähän ihastusta tunteakseni fyysistä vetovoimaa... Ja kun en siis etsi mitään yhdenillanseuraa vaan vakavaa parisuhdetta. Vaikeaa on. 

Vierailija
211/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti kaikki naiset pois sieltä tinderistä! Ei mitään järkeä antaa niiden tindergigolojen pyörittää ja valehdella. Jääkööt sinne keskenänsä svaippailemaan kun naiset lähtee pois. Järkevät miehet osaavat kyllä lähestyä naamattainkin asiallisesti, ilman vonkaamista. 

Vierailija
212/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder boikottiin! Mikä olisi parempi sovellus mistä löytää vakavissaan olevia miehiä?

Vierailija
213/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten parantaa markkina-arvoa 30+ iässä jos on jo ennestään normaalipainoinen ja liikunnallinen? Pitääkö dieetata ihan normaalipainon alarajoille, hommata silarit, hommata uusi naama vai mitä ihmettä pitää oikeasti tehdä? Pitkät hiuksetkin löytyy, mutta ei ne mitkään tuuheat kiharat ole. 

Tuolla tyylillä saat korkeintaan niitä väärän tyyppisiä elämääsi. Voi hyvänen aika..

Tuolla tyylilla saa kaikenlaisia miehiä elämäänsä, useimmat sitten vaan valitsevat niitä vääränlaisia.

Vierailija
214/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kannattaa yrittää laihduttaa mahdollisimman laihaksi, laittautua jne. Moni mies puhuu mukamas luonnonkauneudesta, mutta oikeasti tarkoittavat sillä naista joka on luonnostaan huomattavan kaunis ja meikkaa sen lisäksi. Ei miehet huomaa paksuakaan meikkikerrosta tai tekoripsiä jos ei käytä räikeitä värejä. Ja sitten vertaavat vaatimattomamman näköisiä naisia niihin meikattuihin kaunottariin, "naapurin tyttöihin". 

Vierailija
215/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kaikki deittipalstat toimia niin että miehet pommittavat niitä korkeintaan 25-vuotiaita viesteillään ja sitä vanhempia naisia ei kelpuuteta/haluta edes nähdä. Mutta ne nuoret naiset pariutuvat mieluiten lähinnä toisten nuorten miesten kanssa...

Jep tästä on ainakin okcupidin tutkimusdataakin. Miehet lähestyvät naisia jotka voisivat ikänsä puolesta olla heidän tyttäriään... Ja iso osa naisista ei saa vastauksia ollenkaan. 

Tämähän on ihan täyttä paskapuhetta. Varmasti on totta, että paljon tulee myös "liian nuorille" posteja mutta kyllä siellä ne saman ikäiset tavisnaisetkin niitä yhteydenottoja saa. Saa olla aika helvetin ruma nainen jos ei saa nettisysteemeissä ollenkaan yhteydenottoja. 

Vierailija
216/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oikeasti kaikki naiset pois sieltä tinderistä! Ei mitään järkeä antaa niiden tindergigolojen pyörittää ja valehdella. Jääkööt sinne keskenänsä svaippailemaan kun naiset lähtee pois. Järkevät miehet osaavat kyllä lähestyä naamattainkin asiallisesti, ilman vonkaamista. 

Hmm, mulle (32v) ei ole tullut vastaan kauheasti vonkaajia, vaan enemmänkin tyyppejä jotka etsii vakavaa juttua? Toki joitain vonkareitakin, mutta vähemmän. Suomessa Tinderiin mennään usein ihan parisuhteen perässä.

Vierailija
217/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kaikki deittipalstat toimia niin että miehet pommittavat niitä korkeintaan 25-vuotiaita viesteillään ja sitä vanhempia naisia ei kelpuuteta/haluta edes nähdä. Mutta ne nuoret naiset pariutuvat mieluiten lähinnä toisten nuorten miesten kanssa...

Jep tästä on ainakin okcupidin tutkimusdataakin. Miehet lähestyvät naisia jotka voisivat ikänsä puolesta olla heidän tyttäriään... Ja iso osa naisista ei saa vastauksia ollenkaan. 

Tämähän on ihan täyttä paskapuhetta. Varmasti on totta, että paljon tulee myös "liian nuorille" posteja mutta kyllä siellä ne saman ikäiset tavisnaisetkin niitä yhteydenottoja saa. Saa olla aika helvetin ruma nainen jos ei saa nettisysteemeissä ollenkaan yhteydenottoja. 

En laskisi vonkaamista yhteydenotoksi lainkaan, jos profiilissa sanoo etsivänsä jotain vakavempaa. 

Vierailija
218/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli siis vietettyä parhaat nuoruusvuodet jän nisten kanssa pyöriessä, ja nyt ollaan huuli pyöreänä hämmästyksestä, kun ne kunnolliset miehet eivät odottaneetkaan kiltisti että nainen saa "juoksunsa juostua"

Onhan näitä nähty

Tällaiset puheet on ehkä pahin turn off ikinä... 

Ap ei ole ikinä harrastanut yhdenillanjuttuja. Nuorempana olin liian pitkään vähemmän hyvässä parisuhteessa missä oli miehen taholta pettämistä. Sittemmin on kaupunki useamman kerran vaihtunut ja siten opiskelukaverit ja työkaverit. 

Huvittavaa että ne kaverini jotka harrastivat nuorempana paljon yhdenillanjuttuja ovat kaikki nyt vakavassa parisuhteessa tai naimisissa. Jotkut jopa sieltä baarista löytämänsä miehen kanssa. Me ujommat jäimme ilman. 

Toi väite että miehet eivät kelpuuttaisi kumppaniksi naista jolla on ollut menneisyydessään myös useita irtosuhteita, on puhdas myytti.

Miehiin vetoaa ensinnä ja erityisesti nainen joka on seksikäs. Ja seksikkäillä naisilla usein on varsin kirjava kumppanihistoria ennen kuin sitten päättävät asettua aloilleen. Ei heillä ole mitään ongelmia saada miestä myös vakavaan suhteeseen, koska heillä on se ominaisuus mikä vetää miehiä puoleensa enemmän kuin mikään muu: seksikkyys.

Näin 40v eronneen miehenä haluan mieluummin naisen joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja tykkää aidosti seksistä. Ex-vaimoni oli vähän vastakohta, tälle, nuorempana esitti seksistä kiinnostunutta siihen asti kunnes pääsi naimisiin.

Oletko oikeasti sitä mieltä, että jos ei harrasta irtosuhteita niin ei ole sinut seksuaalisuutensa kanssa?

Vierailija
219/281 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
220/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko joku luulee, että Tindistä voi saada parisuhteen? Viikon vitsi, jokainen tietää nuo prosentit, kauniit naiset luulevat saavansa komean miehen vakiosuhteeseen, jossa ei petetä ja tavismiehet eivät saa mitään kommentteja. 

Onneksi ei tarvi enää näistä itse kantaa huolta, lähinnnä huvittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän