Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko yhtään 30+ tavisnaista joka olisi löytänyt parisuhdetta tinderistä?

Vierailija
23.09.2021 |

Otsikossa kysymys. Rajataan mallikauniit, fitnessurheilijat jne tästä pois. Eli joku normaalin näköinen normaalivartaloinen (normaalipaino) nainen. Ainakaan oman lähipiirin 30+ sinkkunaiset eivät ole myöskään löytäneet ollenkaan vakavissaan olevia miehiä, vaan aina joutuu olemaan joku varavaihtoehdon varavaihtoehto.

Kommentit (281)

Vierailija
241/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, miten täälläkin jatkuvasti jankutetaan sitä, miten miehet etsivät niitä itseään nuorempia naisia. Tästä syystä monet naiset poistuvat kokonaan treffipalveluista. Etsiminen ei ole löytämistä. Nuoria naisia on miehiä vähemmän eli ei heitä riitä edes nuorille miehille. Toki osa miehistä uskoo, että 45-vuotias eronnut kolmen lapsen isä on lottovoitto nuorelle naiselle, mutta

sinne ne jäävät palstoille pyörimään. Itse deittailin viisikymppisenä, kun olin eronnut. Heti eron jälkeen kävin lähinnä treffeillä, enkä etsinyt vakavaa suhdetta. Tapasin monta musertavan yksinäistä noin viisikymppistä miestä, jotka siis olivat muuten ihan taviksia. Erossa oli mennyt niin ystävät kuin suhde omiin lapsiin. Useat olivat kuvitelleet, että eron jälkeen ovella on jono kaunottaria. Aika moni valitteli,in sitä, ettei kukaan halua tavata toista kertaa. Jos mies on epätoivoinen ja haluaa naisen tuovan kaiken menetetyn elämään takaisin, niin ei se oikein houkuttele.

Nyt olen ollut jo lähes neljä vuotta parisuhteessa tavallisen hiukan itseäni nuoremman miehen kanssa.

Minulle kelpaisi mainitsemasi kaltainen, itseäni vanhempikin mies, mutta eipä kukaan lähesty missään ja Tinderiinkään en ole vielä uskaltautunut. Sinänsä tulisi kyllä harmitus miehenkin puolesta, jos joku joutuisi tyytymään minuun, kun tietää, miten suuri naistarjonta juuri Helsingissä on. Niitä minua kauniimpia ja nuorempia löytyy paljon. Mistä tiedän, lähtisikö se mies heti jonkun paremman perään, jos jonkun kanssa joskus vakiintuisin?

T. 35+ ikisinkkunainen Helsingistä

Helsingistä on myös tosi vaikea saada töitä. Kävelin Nokian pääkonttorin aulassa edestakaisin mutta eipä kukaan tullut tarjoamaan töitä vaan pyysivät poistumaan. Mihinkään mollin sivuille en ole vielä uskaltanut.

T. 35v ikityötön mies Helsingistä

Vertaat tosissasi parisuhteen saamista työnhakuun? Eipä sulle kukaan vapaaehtoisesti piikomaan tulisikaan...

Siinä mielessä kyllä, että molemmissa täytyy olla itse todella aktiivinen ja molemmissa on olemassa kanavia, joiden avulla osapuolet voivat kohdata.

No kerro missä helsinkiläiset sinkkumiehet viettävät aikaansa? Tinder ei selkeästi ole toimiva konsepti näillä lakeuksilla. 

Kuntosalilla, nettipeleissä ja kotona tinderiä selaten. Osan saattaa löytää jopa baareista. Miksei tinder toimisi?

Vierailija
242/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli siis vietettyä parhaat nuoruusvuodet jän nisten kanssa pyöriessä, ja nyt ollaan huuli pyöreänä hämmästyksestä, kun ne kunnolliset miehet eivät odottaneetkaan kiltisti että nainen saa "juoksunsa juostua"

Onhan näitä nähty

Tällaiset puheet on ehkä pahin turn off ikinä... 

Ap ei ole ikinä harrastanut yhdenillanjuttuja. Nuorempana olin liian pitkään vähemmän hyvässä parisuhteessa missä oli miehen taholta pettämistä. Sittemmin on kaupunki useamman kerran vaihtunut ja siten opiskelukaverit ja työkaverit. 

Huvittavaa että ne kaverini jotka harrastivat nuorempana paljon yhdenillanjuttuja ovat kaikki nyt vakavassa parisuhteessa tai naimisissa. Jotkut jopa sieltä baarista löytämänsä miehen kanssa. Me ujommat jäimme ilman. 

Tämä on täysin totta. En ole koskaan elämässäni harrastanut yhden illan juttuja ja olen käynyt baarissa vapaa-ajallani noin viitisen kertaa koko elämäni aikana. On ollut yhteensä kolme kumppania koskaan, kaikki pitkiä suhteita. Muiden kanssa en ole edes halaillut tms.

Viimeisimmästä suhteesta on noin 7 vuotta aikaa ja sen jälkeen olen elänyt selibaatissa. Olen hoikka ja pitkähiuksinen, korkeakoulutettu - ja helsinkiläinen ikisinkkunainen. Meille ujoille ja kilteille ei löydy miestä lainkaan.

T. Ikisinkku 35+ Helsingistä

Sori mutta ikisinkku et ole, jos sinulla on ollut kolme parisuhdetta. Ikisinkku on henkilö jolla ei koskaan ole ollut minkäänlaista kumppania, siis sellainen kuin minä. N39, ei ikinä poikaystävää, ei tapailua, romansseja, yhdenyönjuttuja, ei mitään. Olen myös hoikka ja naisellinen mutta sehän ei vielä riitä mihinkään. No, olen jo sinkkuuteni hyväksynyt eli ihan onnellisena tarvon vielä jäljellä olevat vuosikymmenet läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, miten täälläkin jatkuvasti jankutetaan sitä, miten miehet etsivät niitä itseään nuorempia naisia. Tästä syystä monet naiset poistuvat kokonaan treffipalveluista. Etsiminen ei ole löytämistä. Nuoria naisia on miehiä vähemmän eli ei heitä riitä edes nuorille miehille. Toki osa miehistä uskoo, että 45-vuotias eronnut kolmen lapsen isä on lottovoitto nuorelle naiselle, mutta

sinne ne jäävät palstoille pyörimään. Itse deittailin viisikymppisenä, kun olin eronnut. Heti eron jälkeen kävin lähinnä treffeillä, enkä etsinyt vakavaa suhdetta. Tapasin monta musertavan yksinäistä noin viisikymppistä miestä, jotka siis olivat muuten ihan taviksia. Erossa oli mennyt niin ystävät kuin suhde omiin lapsiin. Useat olivat kuvitelleet, että eron jälkeen ovella on jono kaunottaria. Aika moni valitteli,in sitä, ettei kukaan halua tavata toista kertaa. Jos mies on epätoivoinen ja haluaa naisen tuovan kaiken menetetyn elämään takaisin, niin ei se oikein houkuttele.

Nyt olen ollut jo lähes neljä vuotta parisuhteessa tavallisen hiukan itseäni nuoremman miehen kanssa.

Minulle kelpaisi mainitsemasi kaltainen, itseäni vanhempikin mies, mutta eipä kukaan lähesty missään ja Tinderiinkään en ole vielä uskaltautunut. Sinänsä tulisi kyllä harmitus miehenkin puolesta, jos joku joutuisi tyytymään minuun, kun tietää, miten suuri naistarjonta juuri Helsingissä on. Niitä minua kauniimpia ja nuorempia löytyy paljon. Mistä tiedän, lähtisikö se mies heti jonkun paremman perään, jos jonkun kanssa joskus vakiintuisin?

Helsingistä on myös tosi vaikea saada töitä. Kävelin Nokian pääkonttorin aulassa edestakaisin mutta eipä kukaan tullut tarjoamaan töitä vaan pyysivät poistumaan. Mihinkään mollin sivuille en ole vielä uskaltanut.

Vertaat tosissasi parisuhteen saamista työnhakuun? Eipä sulle kukaan vapaaehtoisesti piikomaan tulisikaan...

Siinä mielessä kyllä, että molemmissa täytyy olla itse todella aktiivinen ja molemmissa on olemassa kanavia, joiden avulla osapuolet voivat kohdata.

No kerro missä helsinkiläiset sinkkumiehet viettävät aikaansa? Tinder ei selkeästi ole toimiva konsepti näillä lakeuksilla. 

Kuntosalilla, nettipeleissä ja kotona tinderiä selaten. Osan saattaa löytää jopa baareista. Miksei tinder toimisi?

Johan se on tässä ketjussa moneen kertaan kerrottu, että täällä naisista on ylitarjontaa, siksi helsinkiläismiehet käyttävät tinderiä lähinnä seksinhakuun ja pyörittävät useita naisia yhtä aikaa. 

Vierailija
244/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan se on tässä ketjussa moneen kertaan kerrottu, että täällä naisista on ylitarjontaa, siksi helsinkiläismiehet käyttävät tinderiä lähinnä seksinhakuun ja pyörittävät useita naisia yhtä aikaa. 

Missä se ylitarjonta on? Tinderissä on 80% mieskäyttäjiä.

Luuletko että miehet tekee kadulla aloitteita tuntemattomille naisille?

Vierailija
245/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli siis vietettyä parhaat nuoruusvuodet jän nisten kanssa pyöriessä, ja nyt ollaan huuli pyöreänä hämmästyksestä, kun ne kunnolliset miehet eivät odottaneetkaan kiltisti että nainen saa "juoksunsa juostua"

Onhan näitä nähty

Tällaiset puheet on ehkä pahin turn off ikinä... 

Ap ei ole ikinä harrastanut yhdenillanjuttuja. Nuorempana olin liian pitkään vähemmän hyvässä parisuhteessa missä oli miehen taholta pettämistä. Sittemmin on kaupunki useamman kerran vaihtunut ja siten opiskelukaverit ja työkaverit. 

Huvittavaa että ne kaverini jotka harrastivat nuorempana paljon yhdenillanjuttuja ovat kaikki nyt vakavassa parisuhteessa tai naimisissa. Jotkut jopa sieltä baarista löytämänsä miehen kanssa. Me ujommat jäimme ilman. 

Tämä on täysin totta. En ole koskaan elämässäni harrastanut yhden illan juttuja ja olen käynyt baarissa vapaa-ajallani noin viitisen kertaa koko elämäni aikana. On ollut yhteensä kolme kumppania koskaan, kaikki pitkiä suhteita. Muiden kanssa en ole edes halaillut tms.

Viimeisimmästä suhteesta on noin 7 vuotta aikaa ja sen jälkeen olen elänyt selibaatissa. Olen hoikka ja pitkähiuksinen, korkeakoulutettu - ja helsinkiläinen ikisinkkunainen. Meille ujoille ja kilteille ei löydy miestä lainkaan.

T. Ikisinkku 35+ Helsingistä

Sori mutta ikisinkku et ole, jos sinulla on ollut kolme parisuhdetta. Ikisinkku on henkilö jolla ei koskaan ole ollut minkäänlaista kumppania, siis sellainen kuin minä. N39, ei ikinä poikaystävää, ei tapailua, romansseja, yhdenyönjuttuja, ei mitään. Olen myös hoikka ja naisellinen mutta sehän ei vielä riitä mihinkään. No, olen jo sinkkuuteni hyväksynyt eli ihan onnellisena tarvon vielä jäljellä olevat vuosikymmenet läpi.

Miten aktiivinen olet ollut nettideiteissä ja oikeassa elämässä? Miten usein pyydät miehiä treffeille netissä ja oikeassa elämässä?

Vierailija
246/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry Norjan ja Ruotsin puolelle. Tallinnastakin voi löytyä helmiä. Helpottaa kummasti kun pääsee katsomaan uusia naamoja.

Vierailija
247/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se ylitarjonta on? Tinderissä on 80% mieskäyttäjiä.

Luuletko että miehet tekee kadulla aloitteita tuntemattomille naisille?

Olisiko tutkimusdataa näyttää siitä että myös helsingissä on 80% tinderkäyttäjistä miehiä???

Vierailija
248/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry Norjan ja Ruotsin puolelle. Tallinnastakin voi löytyä helmiä. Helpottaa kummasti kun pääsee katsomaan uusia naamoja.

Ruotsalaiset miehet ainakin ovat kohteliaita ja sivistyneitä!

Vierailija
249/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä vain hyvin pieni murto-osa miehistä etsii parisuhdetta. Onko olemassa jotain deittisovellusta niille jotka haluaisivat oikeasti löytää kumppanin itselleen? 

Vierailija
250/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla on kerrottu miten helsinkiläisillä fiksuilla ja kouluttautuneilla sinkkumiehillä on vaikea löytää naista parisuhteeseen. Seksihommaa pyörittävät vain muutamat miehet.

Vierailija
251/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä vain hyvin pieni murto-osa miehistä etsii parisuhdetta. Onko olemassa jotain deittisovellusta niille jotka haluaisivat oikeasti löytää kumppanin itselleen? 

Omista tutuista arviolta 80% käyttää (tai käytti) Tinderiä parisuhteen etsimiseen ja 20% seksinhakuun. Osaatko arvata kummalle leirille naisten tykkäilyt kasaantuivat?

Vierailija
252/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset miehet ainakin ovat kohteliaita ja sivistyneitä!

Ruotsalaiset miehet on pitkiä ja komeita. Se on ainoa asia millä on väliä. Komean miehen sanomana kaikki kuulostaa sivistyneeltä ja kohteliaalta

Vierailija
253/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita keinoja huomata seksinhakijat kuin nämä:

-Paidaton kuva/pullistelukuva

-Ei tekstiä

-Tekstissä että etsii "pilke silmäkulmassa", "sunnuntaityttöystävää" jne

??? 

Vierailija
254/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ei tekstiä

??? 

Aika vähän ylipäänsä jää miehiä jäljelle kun seuloo kalakuvat, paidattomat, moottoripyöräkuvat, ne joilla 7 samanlaista vessanpeiliselfietä, tekstittömät profiilit, rööki huulessa jne. 

Vierailija
255/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kaksi. Mutta he ovat sellaisia naisia (kuitenkin ihan taviksia) että ei heillä ole koskaan ollut vaikeuksia miehiä saada muutenkaan. Tavallaan he siis menivät sinne ihan vaan laiskuuttaan, ei epätoivoisuuttaan. Itse taas en edes uskaltaisi koskaan mennä mihinkään tinderiin tms. Olen aina ollut miesten silmissä roskaa, joten siellä pyöriessä menettäisin varmasti ne vähäisetkin itsetunnon rippeet mitä minulla ylipäätään on jäljellä. Ihan itsesuojelusyistä pysyn kaukana moisista sovelluksista.

Tinderissä pätee se sama laki kuin muutenkin, eli sieltä löytää seuraa ne ihmiset, jotka löytäisivät seuraa ilmankin tinderiä. Se on heille vain asioita nopeuttava työkalu. Siinä mielessä en yhtään ihmettele, että joillakin se toimii. Edelleenkään se ei tarkoita, että kaikilla se toimii.

Näinpä. Toivon etten olisi ikinä tinderiin edes mennyt, ei ole enää mitään itsetunnosta jäljellä. Tuntuu uskomattomalle että minäkin olen joskus seurustellut ja vieläpä useampaan otteeseen. No, sinkkuna mennään sit hautaan asti.

Vierailija
256/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itseni.

Olin 39, juuri käynyt läpi pitkän avioeroprosessin, ja menin Tinderiin hakeakseni seksiseuraa.

Nyt olemme jo kolmatta vuotta saman Tinderistä löytyneen miehen kanssa tiukasti parisuhteessa.

Jos olen itsekin tavallisen näköinen, tavallinen keski-ikäistyvä nainen, niin eipä tuo mieskään ole mikään saliadonis. On vaan muuten arvot kohdillansa.

Vierailija
257/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän itseni.

Olin 39, juuri käynyt läpi pitkän avioeroprosessin, ja menin Tinderiin hakeakseni seksiseuraa.

Nyt olemme jo kolmatta vuotta saman Tinderistä löytyneen miehen kanssa tiukasti parisuhteessa.

Jos olen itsekin tavallisen näköinen, tavallinen keski-ikäistyvä nainen, niin eipä tuo mieskään ole mikään saliadonis. On vaan muuten arvot kohdillansa.

No niin eli tässäkin se näkyy: ne naiset jotka etsivät rohkeasti seksiä löytävät suhteen. Ne naiset jotka eivät uskalla yhdenillanjuttuihin hypätä saavat homehtua keskenänsä. 

Vierailija
258/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ei tekstiä

??? 

Aika vähän ylipäänsä jää miehiä jäljelle kun seuloo kalakuvat, paidattomat, moottoripyöräkuvat, ne joilla 7 samanlaista vessanpeiliselfietä, tekstittömät profiilit, rööki huulessa jne. 

Jep ja polyamoriset, bdsm jne. Aika vähän on tavallisia miehiä ja parisuhdetta he eivät etsi. 

Vierailija
259/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ceres kirjoitti:

(...)

Ollaan mietitty yhdessä ystävien kanssa, että ehkä Tinderissä odotukset ovat liian korkealla ensitreffien suhteen (ei kaikilla, mutta osalla). (...)

Eli ajan antaminen tutustumiselle kannatti.

Oon ihan samaa mieltä. Ne parhaat suhteet syntyy kun hiljakseen tutustutaan ja näin haluaisin itsekin tutustua toiseen. Mielelläni viestittelisin vaikka kuukauden tai pari miehen kanssa Tinderissä ennen tapaamista niin olisi jo paljon parempi käsitys miehestä siinä vaiheessa. Valitettavasti miehet ei tähän suostu vaan haluavat heti tavata (ja panna)

N31

Mulla taas kokemusta hieman toisin päin. Ensimmäisen vakavan seurustelukumppanin ja tulevan lasteni isän kanssa viestittelimme todella pitkään, ja mä olin aika pahastikin ihastunut ennen ensimäistä tapaamista. Valitettavasti fyysinen puoli ei koskaan toiminut kuten ei myöskään parisuhde. Toki olimme nuoria ja kokemattomia.

Nykyisen kumppanini mätsäsin Tinderistä melko sokkona. Ensimmäisen viestittelyn jälkeen koin hänet kuitenkin hieman tylsänä ja epäkiinnostavana, eikä hänen kuvansakaan kovin edustavia olleet. Olinkin jo laittamatta hänelle viestiä, että kiitos, mutta ei kiitos, kun hän ehtikin ehdottaa tapaamista. Mulla ei ollut mitään syytä olla tapaamattakaan, ja tämä oli onneni. Kasvokkain tavatessa meillä olikin aivan erilainen kemia, ja huomasin, että hänessä on paljon asioita, mitä arvostan ja haluan parisuhteessa.

Jos olisin pelkän  viestittelyn pohjalta tehnyt päätelmäni, olisi tämä upea parisuhde jäänyt kokematta.

Vierailija
260/281 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän itseni.

No niin eli tässäkin se näkyy: ne naiset jotka etsivät rohkeasti seksiä löytävät suhteen. Ne naiset jotka eivät uskalla yhdenillanjuttuihin hypätä saavat homehtua keskenänsä. 

Ihmissuhteet vaativat rohkeutta, ei siitä pääse yli eikä ympäri. En mäkään ollut aiemmin harrastanut mitään yhdenillan juttuja, koko ajatus jotenkin pelotti ja ahdisti. Olen vastahankainen kohtaamaan uusia ihmisiä, koska koen nämä kohtaamiset energiaa syövinä. Sitten mietin, että jos vaihtoehdot on homehtua yksin kotona (mitä en halua, koska niin kaipasin toisen ihmisen kosketusta, vaikka sitten hetkellisesti) tai mennä Tinderiin, niin valitsin Tinderin. Nyt kun katson taaksepäin sitä lyhyttä hetkeä avioeron ja uuden parisuhteen välissä, niin olisihan siinä ollut kaikki mahdollisuudet satuttaa itseään pahastikin. Myönnän siis olevani onnekas, että satunnaisen seksiseuran sijaan sain sittenkin vakaan parisuhteen, mutta liputan myös rohkeuden ja avoimuuden puolesta. Jos et anna itsestäsi, et ehkä myöskään saa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan