Epäilen pojalla fwb-suhdetta.
Mitä mieltä olette, poikasi (ysiluokkalainen) tuntuu omaavan fwb-suhteen luokkalaisensa tytön kanssa. He ovat olleet kavereita jo pari vuotta, mutta viimeisen puolenvuoden aikana jotain heidän suhteessaan on muuttunut.
He ovat siis ovat melko normaalisti, mutta saattavat silti esim: halata julkisesti kun näkevät toisiaan. Noh tuossa pari päivää sitten tyttö oli meillä pojan huoneessa tekemässä läksyjä koulunjälkeen. Päätin kurkistaa pojan ikkunasta sisään kun tulin kaupasta. Siellä olivat pojan sängyllä (vaatteet päällä) päällekkäin suukottelemassa ja halimassa. Ja tämä ei ole todellakaan ensimmäinen kerta kun näin on käynyt. Jos pelkästään kuuntelee pojan oven takana millaisista asioita he puhuvat ja kuinka avoimesti niin ei uskoisi että olisivat vain kavereita.
Kommentit (124)
No mitä jos heidän suhde on muuttunut kavereista tyttö- ja poikaystäväksi? Vai onko pojallasi siis joku oikea tyttöystävä lisäksi? Muuten en ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.
Toinen juttu on sitten myös se seksi. Toivoisin että poikani harrastaisi seksiä ensimmäisen kerran jonkun sellaisen kanssa jota oikeasti rakastaa eikä vain jonkun kaverin
ap
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos heidän suhde on muuttunut kavereista tyttö- ja poikaystäväksi? Vai onko pojallasi siis joku oikea tyttöystävä lisäksi? Muuten en ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.
Siis ei ole ketään oikeaa seurustelukumppania kummallakaan (tietääkseni). Ja minulle ei kyllä olla ilmoitettu mitään siitä että olisivat aloittaneet seurustelun ja vielä se että he tekevät tätä vain piilossa muilta kahdestaan, eikä sillä tavalla että muut näkisivät. Se vain mietityttää
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fwb?
Facebook wanna be.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fwb?
Front wheel brakes.
Ole onnellinen siitä että poikasi saa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei ole ketään oikeaa seurustelukumppania kummallakaan (tietääkseni). Ja minulle ei kyllä olla ilmoitettu mitään siitä että olisivat aloittaneet seurustelun ja vielä se että he tekevät tätä vain piilossa muilta kahdestaan, eikä sillä tavalla että muut näkisivät. Se vain mietityttää
ap
Älä mieti nuorison seksiä. Poika tarvitsee sitä, samoin tyttö on terve kun haluaa.
Käske vaan käyttää kumia, kuka nyt kersoja tuossa vaiheessa haluaa. Onneksi ne voi abortoidakin, mutta sitä keinoa ei kannata käyttää pääasiallisena ehkäisynä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on fwb?
Fukking white biatchi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Teidän olohuoneen sohvalleko niiden pitäisi kaikkien eteen tulla pussailemaan?
Mielestäni on hyvä asia että ovat olleet kavereita jo pitkään. Voihan olla että vuosi sitten oltiin vielä niin lapsia ettei seurustelu ollut ajankohtaista. Eikä sitä nyt välttämättä julisteta ääneen että seurustellaan. Meidän tyttö on seiskaluokalla ja tosiaan ihan lapsi vielä, on nukkekotikin huoneessa ja vauvanuket, mutta varmasti pian tulee ihastuksia, voi olla että on jo ollutkin. Nuori saattaa loukkaantua ja nolostua jos hänelle tärkeää ihmistä laitetaan johonkin fwb-muottiin. Minä ainakin loukkaantuisin jos näin kävisi omalle lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En yhtään ihmettele, että poika ei ole kertonut sinulle mitään. Anna heidän määritellä suhteensa itse ja pidä huolta, että kortsuja löytyy. Sitten voit tietenkin sanoa jotain jos poikasi alkaa pyörittää useampaa kuin yhtä tyttöä kerrallaan.
P.S. Olen 33 v enkä ikimaailmassakaan harrastaisi mitään kiihkeitä halipususessioita mieheni kanssa kummankaan vanhempien nenän alla :D Ihan outo tuo kommenttisi, että on jotenkin väärin kun tekevät henkilökohtaisia asioita yksityisesti.
No mitä jos ne ihan vaikka seurustelee?
Ei sitä kaikkea aina äidille ensimmäisenä kerrota.
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos ne ihan vaikka seurustelee?
Ei sitä kaikkea aina äidille ensimmäisenä kerrota.
No olettaisin että minulle olisi kerrottu tästä. Tai niin ettei sitä ainakaan piiloteltaisi minulta.
Ap
On ihan tavallista, että teinit haluavat selvittää kaikessa rauhassa omat kuvionsa ennen kuin antavat aikuisille mahdollisuuden kommentoida tai sekaantua asiaan mitenkään. Etenkin kun olet ilmeisesti jo udellut ja sekaantunut. Lopeta se, niin poika ehkä kertookin sulle lopulta jotain.
No mitä jos kysyisit pojaltasi etkä ihmettelesi täällä jos odotat pojaltasikin jotain kommunikointitaitoja niin voisit osoittaa niitä itse?? Esim. Oletteko alkaneet seukata / ootteko te nyt yhdessä / jos suunnittelette tai olette aloittaneet seksisuhteen x:n kanssa, niin onko ehkäisyasiat kunnossa - kysy mitä vain minulta tai isältäsi jos ei ole.
Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä 13 vuotta ja meillä on kaksi lasta. En ole vielä katsonut tarpeelliseksi kenellekään (myöskään vanhemmilleni) ilmoittaa meidän seurustelusta.
Olen siis ennen yrittänyt kertoa pojalle että ovat aika läheisiä, mutta poika ei tainnut tajuta.
ap