Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Favora tuotteet. Mitä olet mieltä?

Vierailija
10.11.2014 |

Sinä joka olet kokeillut.

Ostin äskettäin kuivan ihon hoitovoiteen joka lupaa kovasti kosteuttaa ja tuntuu siltä, että sen se todella tekee. Onkohan tämä alussa vaan näin hyvän tuntuinen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ostamani aurinkovoide ikinä on Favoran. En tiedä valmistetaanko sitä enää.

Vierailija
2/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löytänyt enää sitä geelivoidetta :( .
Oli minulle sopivan kevyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Favoratuotteet on aiheuttaneet kirvelyn ja polttelun tunnetta iholla. Siitä on jo niin pitkä aika kun niitä kokeilin etten muista alkoko se heti vai tuntuiko aluksi hyvältä.

Toivottavasti sun iholle kuitenkin sopii jatkossakin!

Vierailija
4/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, olen käyttänyt useampaa sarjan kasvojenhoitotuotetta. Sopii atoopikollekin hyvin eikä ole voimakkaita hajuja. Ainoa kokeilemani sarjan tuote, joka ei ole mitenkään päin mietittynä tehokas ja hintansa arvoinen on käsivoide, ei jatkoon!

Vierailija
5/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä toimii, eikä mitään ihmereaktioita tule ostan seuraavaksi sen BB-voiteen. ap

Vierailija
6/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkäyttänyt toista niistä kasvovoiteista (päivä) ja kosteusseerumia. Sopii mulle tosi hyvin. Pitääkin ostaa taas seuraavaksi. Nyt kiehlsiä, pajon kalliimpaa ja tykkäsin favorasta enemmän. Hygieeniset pullot iso plussa!

Vierailija
7/10 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vielä. Mulla siis tosi herkkä iho, kuivia länttejä ja punottaa. Sekaiho kuitenkin.

Vierailija
8/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä käytä Favora-tuotteita, vaikka niitä on apteekissa suositeltu. Kun tämä sarja lanseerattiin uutena, sitä mainostettiin kuvan kera, jossa nainen istuu lattialla valkoisissa legginseissä jalat koukussa ja levällään, suora sihti jalkoväliin. Toinenkin kuva oli, taas nainen samassa asennossa ja samassa asussa.

Se oli tietenkin mainoksen tehneiden miesten mielestä hauska, mutta ei ainakaan minun eikä kenenkään muunkaan ajattelevan ja tiedostavan naisen. Muisti on pitkä, en siis koskaan käytä tätä tuotetta, vaikka nämä kuvat on jo poistuneet mediasta.

Vierailija
9/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kuvakohde kirjoitti:

En ikinä käytä Favora-tuotteita, vaikka niitä on apteekissa suositeltu. Kun tämä sarja lanseerattiin uutena, sitä mainostettiin kuvan kera, jossa nainen istuu lattialla valkoisissa legginseissä jalat koukussa ja levällään, suora sihti jalkoväliin. Toinenkin kuva oli, taas nainen samassa asennossa ja samassa asussa.

Se oli tietenkin mainoksen tehneiden miesten mielestä hauska, mutta ei ainakaan minun eikä kenenkään muunkaan ajattelevan ja tiedostavan naisen. Muisti on pitkä, en siis koskaan käytä tätä tuotetta, vaikka nämä kuvat on jo poistuneet mediasta.

Kannattaa varmaan aika tarkkaan miettiä, miksi joku tuollainen kuva vaikutti sinuun tuolla tavalla. Ei normaali ihminen kiinnitä niihin mitään huomiota.

Vierailija
10/10 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele edes kirjoittamaan se oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi