Mies sanoi kaverilleen että uusi naispuolinen työkaveri on "sellainen herkkupeppu"
Nyt itkettää ja raivostuttaa, että miksi mieheni katselee työkavereitaan sillä silmällä!!!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on nyt niin ihmeellistä. Apn mies vain ilmaisi työkavereilleen halunsa työntää siittimensä uuden naistyöntekijän peräsuoleen ja liikutella sitä siellä edestakaisin kunnes saa siemensyöksyn.
Kyllä pikku flirtti ja pilke silmäkulmassa piristää työpäivää kummasti.
Tiesikö miehesi, että sinä kuulet tämän hänen lausahduksensa? Tai halusiko hän jopa, että kuulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on nyt niin ihmeellistä. Apn mies vain ilmaisi työkavereilleen halunsa työntää siittimensä uuden naistyöntekijän peräsuoleen ja liikutella sitä siellä edestakaisin kunnes saa siemensyöksyn.
Kyllä pikku flirtti ja pilke silmäkulmassa piristää työpäivää kummasti.
🤮
Vierailija kirjoitti:
Nyt rupes tekeen mieli pientä persikkapeppua.
Mut eiks nyt oo muodissa isot pärssiet? Pitääkö mun nyt isontaa vai kutistaa pärssettäni näin naisena?
Mä olisin ottanut niskasta kiinni, läimäyttänyt perseelle ja kysynyt, että "mitä tuli suusta?" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt rupes tekeen mieli pientä persikkapeppua.
Mut eiks nyt oo muodissa isot pärssiet? Pitääkö mun nyt isontaa vai kutistaa pärssettäni näin naisena?
Sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö miehesi, että sinä kuulet tämän hänen lausahduksensa? Tai halusiko hän jopa, että kuulet?
Joillain miehillä on tosiaan tarve yrittää tehdä naisensa mustasukkaiseksi muita kehumalla 🤔
Onko sille jäänyt jotain hampaankoloon?
Mulla ainakin on jokunen poikaystävä vihastuksissaan kehuneet kovaan ääneen muita kun haluavat ärsyttää.
Sit itse alkavat riehumaan jos telkkarissa on mies ilman paitaa eikä viitsi vaihtaa kanavaa 😂
Kakaramaista touhua ja omaa epävarmuutta.
Näpäytä takaisin ja katso reaktiota äläkä ota itsees, urpo ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain miehillä on tosiaan tarve yrittää tehdä naisensa mustasukkaiseksi muita kehumalla 🤔
Onko sille jäänyt jotain hampaankoloon?
Mulla ainakin on jokunen poikaystävä vihastuksissaan kehuneet kovaan ääneen muita kun haluavat ärsyttää.
Sit itse alkavat riehumaan jos telkkarissa on mies ilman paitaa eikä viitsi vaihtaa kanavaa 😂
Kakaramaista touhua ja omaa epävarmuutta.Näpäytä takaisin ja katso reaktiota äläkä ota itsees, urpo ukko.
Yhdellä exällä oli isänsä vanha puhelin.
Sieltä löytyi jonkun naisen perseen kuva. Oli kuulemma isänsä nainen, eikä voinut poistaa sitä koska kuvat oli isän. Ei millään tajunnut, että ei ole sopivaa mun, sen iskän tai hänen naisen kannalta säilöä persekuvia kännykässä ja on loukkaavaa, ei suostunut poistamaan ja kuulemma ihan ok jos mullakin semmoisia ois.
Latasin sit itselleni puhelimen taustaluvaksi ensimmäisen lihaksikkaan paidattoman miehen, jonka Google antoi haulla sexy naked guy.
Ai luoja, mikä huuto ja itku siitä seurasi 😂 poisti iskänsä naisen persekuvat vasta sitten kun ei tainnutkaantuntua kivalta omalla kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Osta palomieskalenteri, ala seurata instassa komistuksia ja laita niille seksiläähpuuh-viestejä, nauti estottomasti mieskomeudesta, jos sellaista tulee vastaan vaikka yhteisellä kauppareissulla, kehu miehesi kuullen ystävällesi teillä käyneen huoltomiehen timmiä kroppaa.
Miksi?
Miehen älykkyyttä ei mitata sillä mitä hän ajattelee vaan mitä hän sanoo.
Kun olette yhdessä jossain niin tuijota katse utuisena ja haaveilevana pitkään jotain miespuolista ja totea miehelle miten herkullinen (prrse?).
Itsekin ajattelen herkkupeppua/-persettä vaan tällä merkityksellä.
Tosin minua ei haittaa, vaikka mies kehuisi jotain työkaveria. Olen sinut itseni kanssa ja on hyvä itsetunto. Eikä se kehuminen mitään pettämistä heti tarkoita. Olen itse miesvaltaisella alalla töissä enkä tosiaan pettämässä miestäni jokaisen komean työkaverin kanssa. Meillä ainakin parisuhde perustuu muihin arvoihin kuin ulkonäköön.