Karvaiset miehet, hot or not?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Karvainen ja hiukset kuuluu olla päässä. Lähi-idän miehet täyttää poikkeuksetta nämä kriteerit hyvine geeneineen.
Uskonto käskee heillä sheivaamaan kainalot, alapään ja yleensäkin muun kuin parran.
Vierailija kirjoitti:
Hot, ehdottomasti. Karvaton mies ei ole kovin maskuliininen minun silmääni.
Talibani sinkonsa ja kiväärinsä kanssa on sitten varmaan super hot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talibani sinkonsa ja kiväärinsä kanssa on sitten varmaan super hot.
No ei todellakaan. En voi sietää partaa enkä kovin tummia miehiä myöskään uskonnollisuudesta puhumattakaan.
No se riippuu niin monesta asiasta, mutta täysin karvattomat miehet ovat jotenkin huvittavia. Parta ja muut kehon karvat ovat ok, mutta jalkovälistä mieluiten kaikki pois. Muualla kuitenkin on suotavaa olla jotain karvoja.
Hot! Oma mies on kuin ihmissusi karvoineen. Toki itsekin olen pörröinen ja mies pitää sitä kuumana
N30
Hot! Kyllä miehen pitää miehinen olla eli karvainen eikä mikään poikanen. Selkäkarvatkin sopii. Ainoa, että parrasta en tykkää, koska se harvoin on raikkaan puhtaan tuoksuinen (olen hajuherkkä, mutta tykkään suutelemisesta) ja vähentää kontaktia huuliin.
Minä revin aina naiselta hiukset päästä ennen seksiä. Hiukset on yök!
Käsissä ja mahassa. neo ovat aivan hot hot. Muuten sileä. no jos joku rinnassa sallittaneen.
Mutta alla navan..en kestä niin hot, hot hot, sanon sitten kot kot.
Intternettiä kun aikanaan käytin apuna ollakseni mahdollisimman haluttava, niin ajelin vähän kaikkia karvoja ollakseni samanlainen. Ja sujuihan sen tavallaan niinkin, eli ei tullut valituksia.
Sitten kun tapasin enemmän naisia, niin ymmärsin että luonnollinen karvaisuuteni olikin yllätyksekseni useimmille todellinen turn-on. Seksin taso nousi ihan toiseen sfääriin, kun toinen ulvoi orgasmiaan puristellessa samaan aikaan karvaista rintakehääni.
Eli tällä kokemuksella sanoisin kanssaveljille, että olkaa omia itsejänne. Jotain pientä tuunausta voi tehdä, mutta epäluonnollinen on epäluonnollista.
Karvat on maskuliinisia, karvaton on poikamaista ja feminiinistä. Minä pidän miehistä ja maskuliinisuudesta. Kainalot voi ajaa, mutta ehdottomasti alapäähän riittää siistiminen. Täysin ajeltu alakerta on jotenkin vaan hullunkurisen näköinen.
Tapailen miestä jolla on ihanat rintakarvat. Hän kuitenkin tykkää ajaa ne pois, vaikka aina kerron hänelle kuinka kuumat ne mielestäni ovat, jos välillä ajaminen jää vähäksi aikaa. Lisäksi mielestäni on ihan epätasapainoisen näköistä, että ajelee rintakarvat ja alapään, kun kuitenkin on karvaa käsivarsissa ja jaloissa. Näyttää pikeasti vaan aika pöntöltä.
Katsokaa miehet jooko kokonaiskuvaa, että miltä näyttää. No, minä jatkan vihjailua tälle miehelle. En raaski suoraan sanoa, että näytät hullunkuriselta. Tehköön mitä tekee loppujen lopuksi, eipä se minun asia ole. Mutta kyllä mua kiihottaa mies kasvoilla enemmän kuin ilman.
N40
Korjaan, siis mies karvoilla :D
N40