Mies: peppu vai rinnat?
Kummasta miehet nyt sitten tykkää enemmän: pepusta vai rinnoista?
Naiset maksaa rahaa saadakseen isommat tissit, mutta jotenkin kuulostaa siltä, että miehet haikailee isojen peppujen perään? No joo, ei ne naiset tietenkään miesten takia niitä isompia rintoja hanki, vai?
Kommentit (66)
Pidän kovin molemmista. Mielummin vähän pienet kuin liian suuret(pätee molempiin). Kokonaisuus sen kummininkin ratkaisee.
Olen pitkän elämäni varrella tavannut ja tuntenut varmaankin tuhansia naisia, enkä silti osaa vastata aloittajan kysymykseen. Rehellisesti voin sanoa, että huomioin kyllä naisesta monia ulkoisiakin asioita mutta en ole koskaan ihastunut tai rakastunut niiden perusteella. Minua kiihottaa naisen muodokas peppu ja kaiken kokoiset rinnat, ehkä mieluummin pienet kuin erityisen isot mutta sitten on taas joku Sieppo, jonka rinnat on oleellinen osa koko upeaa kokonaisuutta. En minä tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Sannan peppu, Katrin rinnat.
Tämä olisi tämmöinen puna-multa kompinaatio
Mitä tulee rintoihin, kulmunit. Ja mitä peppuun, marinit.
Kyllä timmi peppu pienehköllä kauniilla pilluralla on kuumempaa katseltavaa ja maisteltavaa, kuin amberit. Varsinkaan muovisellaiset. Silarit tekevät naisten tisuista niin herkkiä, että niitä saa käsitellä vain varovaisesti... Mut vastaus siis peba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppu x 100.
Tisseillä ei väliä, mutta jos väkisin pitää valita niin pienet ja sirot jotka ei roiku.
Entäs jos ihastut naiseen jolla on isot ja roikkuvat tissit?
No sitten ne menee tuohon "Ei väliä"- kategoriaan :) Tissit on kuitenkin tarkotettu vauvan ruokkimiseen.
Oikeastaan turha kysely siinä mielessä, että "isot rinnat" ja etenkin "timmi peppu" tarkoittavat ihmisille aivan eri asioita. Toisille timmi on aina salilla treenattu, toisille taas timmi tarkoittaa rasvatonta juoksijan peppua.
Mies, peppu, rinnat vai mieli ja sielu eli aivot?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee rintoihin, kulmunit. Ja mitä peppuun, marinit.
Martinin poikaperse vai?
Kyllä miehet enemmän naisista pitää, kuin kummastakaan noista. Tai jos joku mies kiinnostuu enemmän pepustasi tai rinnoistasi, et ehkä itse välitä olla sellaisen miehen kanssa tekemisissä.
Siltä väliltä. Otan siis kapean vyötärön litteällä vatsalla ja sopivalla lantion kaarella.
T. mies
Jos noista kahdesta pitää valita niin ehdottomasti peppu, mutta mieluiten kiinteänä eikä liian isona. Tämä siksi, että jos naisella on liikunnan muovaama kiva peppu niin on suuri todennäköisyys sille, että loputkin kropasta on hyvässä kunnossa. Takapuoli siis korreloi mielestäni paremmin kokonaisuuden kanssa kuin rinnat. Vaikka genetiikka on isossa roolissa niin kun hanuri on kunnossa ei elintavat voi olla ihan hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt ei varmaan ole oikea keskustelu mainita tästä, mutta sanonpa kuitenkin. Te miehet ette kaikesta päätellen ole tajunneet, että kun kuljette kamujenne kanssa keskustellen ja menette naisen ohi, nainen kuulee teidän äänestänne, kun käännytte katsastamaan perseen (> Dopplerin ilmiö nollautuu, kun pää kääntyy). Se on jotenkin huvittavaa.
Samoin näyteikkunoista ynnä muista heijastavista pinnoista näkee milloin joku töllää. Kyllä katsoa saa mutta huvittahan se kun joku kulkee pitkän matkan silmät nauliintuneina vain siihen yhteen asiaan. Tykkään käräyttää näitä kääntymällä nopeasti ympäri tai pysähtymällä 😅. Kummasti katse sinkoutuu salamana taivaaseen.
Tiedän, olen ällöttävä. T. Isorintainen, pienipeppuinen nainen.
Molemmat, mutta jos valita pitää niin peppu
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt ei varmaan ole oikea keskustelu mainita tästä, mutta sanonpa kuitenkin. Te miehet ette kaikesta päätellen ole tajunneet, että kun kuljette kamujenne kanssa keskustellen ja menette naisen ohi, nainen kuulee teidän äänestänne, kun käännytte katsastamaan perseen (> Dopplerin ilmiö nollautuu, kun pää kääntyy). Se on jotenkin huvittavaa.
Olet oikeassa, näin se varmasti menee. Minä en vaan välitä että huomataanko vai ei kun katson, teen sitä ihan etupuoleltakin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, olen ällöttävä. T. Isorintainen, pienipeppuinen nainen.
Tuo on se oksettavin yhdistelmä