Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan mies ei ole koskaan rakastunut munhun

Vierailija
10.11.2014 |

ensisilmäyksellä saati hetkessä. tuntuupa haljulta lukea muiden juttuja tunteista, joita miehet tilittävät, kun itse olen aina parisuhteissani se kaiken pahan alku ja juuri ja jonka kanssa vain ollaan mutta ei puhuta mitä tunnetaan. Ilmeisesti niitä ei ole?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, yritäs nyt piristyä. Varmasti olet hyvä ja rakastettava tyyppi. Jäyhä suomalainen karju ei tunteita ilmaise niin helposti, mutta kyllä hän rakastaa, usko pois.

Vierailija
2/7 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti suurimpaan osaan koskaan tullakaan rakastumaan, älä stressaa. Puolet avioliitoista päättyy eroon, miltei 30 % kummastakin sukupuolesta on pettänyt suhteissaan - länsimainen romanttinen rakkaus on farssi, jota ihmiset esittävät ja oikeaa rakkautta löytää aniharva.

Ihmiset nyt kuvittelevat, että jos toinen sanoo rakastavansa sen on pakko olla totta. Asiahan ei niin oikeasti mene :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä elämää jäljellä. Vielä ehtii. :)

Vierailija
4/7 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei sano ääneen rakastavansa, se ei tarkoita sitä, etteikö hän silti rakastaisi. Moni mies ei tunteistaan jauha vaan osoittaa ne muulla toiminnallaan.

Vierailija
5/7 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 09:04"]

Jos mies ei sano ääneen rakastavansa, se ei tarkoita sitä, etteikö hän silti rakastaisi. Moni mies ei tunteistaan jauha vaan osoittaa ne muulla toiminnallaan.

[/quote]

Kuten pettämisellä?

Vierailija
6/7 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minuunkaan kukaan rakastunut. Ikää jo 40 joten tuskin enää tulee tapahtumaankaan. Minä vaan olen aika harmaa ja tylsä tyyppi, kuka sellaiseen rakastuisi. Sinkkuna olen saanutkin sitten koko ikäni viettää.

Vierailija
7/7 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuunkaan ole kukaan rakastunut ensi silmäyksellä, eikä tulisesti eikä palavasti. Olen ollut kahdesti parisuhteessa ennen nykyistä avioliittoa. Ensimmäisessä mies oli sellainen, jolla aina pitää olla parisuhde että saa seksiä. Hän oli ihan ok muutenkin, kunnes sitten löysi uuden kaveripiirin, petti ja jätti (olimme nuoria, alle 25-vuotiaita). Sitten itse rakastuin, tai ainakin luulen että rakastuin mieheen, joka oli ns. vaikeasti saavutettavissa. Häntä sitten odotin niin että sain sanoa omanarvontunnelleni heipat. Vuoden hän oli kanssani "oikeasti" kunnes hänkin petti ja jätti. 

Nyt olen naimisissa. Eikä meillä nyt mitään suuria tunteita ole. Ei mies minun perään huutaisi tai itkisi jos lähtisin, jäisi kenties kaipaamaan taloudenhoitajaa. Seksiä meillä ei juuri ole, sitä kyllä kaipaisin. Mutta koska olen äärimmäisen epäkiinnostava nainen, niin saan siitä vain haaveilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme