Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä tähän

Vierailija
10.11.2014 |

Ollaan miesystävän kanssa seurusteltu 2 vuotta. Nyt on exänsä syntymäpäivät ja menee niitä juhlimaan (heillä yhteisiä lapsia).

Minua ei ole kutsuttu enkä olisi mennytkään vaikka olisikin.

Mutta vähän mietityttää. Ei sentään milään yleinen tapa tuo ole. Tunnen itseni kakkoseksi.:(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon perusteella outoa, miksi mennä juhlimaan eksää?? Ei hitsi, en hyväksyis mun mieheltä tuota. Tosin ei hän menisikään. Eksä ei niin eksä sittenkään?

Vierailija
2/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi juhlia. Ei oikein yhtään järkevää syytä tule mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vielä tunteita exäänsä kohtaan kenties? Etsi parempi kuin tuollainen exässään roikkuja. Etsi henkisesti vapautunut mies jos eronneeseen pakko sotkeutua..

Vierailija
5/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan siitä, mitä miehesi on jo heti suhteen alussa kertonut suhteestaan exään. Ei kaikki erot pääty katkeraan sotimiseen. Joskus on vain parempi todeta, että hei rakkaus kuoli, mutta voimme silti olla ystäviä.

Jos tämä on kerrottu sinulle, niin turha loukkaantua. Ja sen verran luottoa, että ovat todellakin ystäviä. Itse tosin saan aina kutsun exän synttäreille, mutta en ole viitsinyt mennä, kun en exän ja mieheni lisäksi tunne muita. Mieheni viettää siellä pari tuntia kahvin ääressä, leikkii kummipojan kanssa (heillä ei siis yhteisiä lapsia) ja tulee takaisin kotiin.

Jos tuo kutsu taas tuli kahden vuoden tauon jälkeen ja miehesi innoissaan lähti, niin olisin mustasukkainen ja huolissani. Mielestäni kyseessä olisi melkoisen raju tilanteen muutos. Kertoisi minulle, että ehkä tunteet eivät olekkaan niin kuolleita...

Vierailija
7/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoo ettei häntä ole kutsuttu niin miksi miehensä pitää yksinkään mennä. Ei kauhean fiksua.

Vierailija
8/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen siätä mieltä, että ap:n aloitus ei kerro asiasta yhtään mitään sellaista, että siitä voisi mielipidettä muodostaa.

Ehkä ex kutsui viime vuonna ap:kin, mutta ei tänä vuonna enää, kun ei ilmestynyt viime vuonnakaan? Mistä voitaisiin tietää?

Aloitus haiskahtaa vähän tuen hakemiselta asiasta, josta ei kerrota koko totuutta. Tai ei voi tietää.

t.7

Vierailija
9/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:48"]Olen edelleen siätä mieltä, että ap:n aloitus ei kerro asiasta yhtään mitään sellaista, että siitä voisi mielipidettä muodostaa.

Ehkä ex kutsui viime vuonna ap:kin, mutta ei tänä vuonna enää, kun ei ilmestynyt viime vuonnakaan? Mistä voitaisiin tietää?

Aloitus haiskahtaa vähän tuen hakemiselta asiasta, josta ei kerrota koko totuutta. Tai ei voi tietää.

t.7
[/quote]

En ole exäänsä tavannut kertaakaan. Ja nyt on kyseessä -kymppiset pyöreät juhlat. Kyllä, tukea yritän hakea täältä.'

Vierailija
10/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:48"]Olen edelleen siätä mieltä, että ap:n aloitus ei kerro asiasta yhtään mitään sellaista, että siitä voisi mielipidettä muodostaa.

t.7
[/quote]

En ole exäänsä tavannut kertaakaan. Ja nyt on kyseessä -kymppiset pyöreät juhlat. Kyllä, tukea yritän hakea täältä.'
[/quote]
Ap

Vierailija
11/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat hyviä ystäviä kun viettäneet kaikki juhlapyhät yhdessä. Ap

Vierailija
12/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla vois löytyä parempi mies.

Vierailija
13/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä silti viitsi kertoa, että kuinka säännöllisesti nyksäsi ja hänen eksäntä tapaavat toisiaan noin muuten. Et kerro, mitä miehesi on kertonut suhteestaan eksäänsä.

Tai ehkä se ex-muija on hullu sekopää, joka ei ole kertonut suvulleen erostaan ja haluaa siksi miehesi sinne juhliin. Ja miehesi säälii tätä naista niin, ettei kehdannut kieltäytyä. Tai ei voi tietää.

Ei voi tukeilla, kun ei saa kaikkia tietoja tiskiin :(

Vierailija
14/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei vietä kaikkia juhlapyhiä sinun kanssasi? Tai edes osaa niistä? Onhan tuo hienoa lasten kannalta, mutta vähän kyllä omituista, että kaikki pyhät joulusta jussiin vietettäisiin exän kanssa. Oletteko keskustelleen asiasta? Mitä mieltä mies on sinun kannastasi? Miksi olet suhteessa tämän miehen kanssa? Onko asia ollut sinulle ok suhteen alussa? Jos oli, niin mikä on muuttunut? Jos ei, niin miksi olet edelleen parisuhteessa, jossa sinua ja sinun kanssa vietettyä yhteistä aikaa ei kunnioiteta? Onko heillä yhteishuoltajuus? Paljonko miehesi näkee lapsiaan?

Lähdetään nyt vaikka noista liikkeelle.

Vierailija
15/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tapaavat lasten vaihdon yhteydessä ei muutoin. Ehkä tosiaan mies säälii exäänsä. Sitä ihmettelen kuinka miesystäväni jaksaa olla noin ystävällinen kun exänsä oli lähtenyt toisen miehen matkaan. Tosin eivät ole enää yhdessä.
Mua itkettää. Taidan olla ikuinen kakkonen.:(

Vierailija
16/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on yhteishuoltajuus kyllä. Nyt olen aivan nolona kun tarkemmin ajattelen minä olen ollut kovin kiltti ja kaiken hyväksynyt. Myös kahden viikon lomamatkan exänsä kanssa, lasten vuoksi tietenkin mutta exänsä järjesti perheenä samaan huoneeseen. Voi että mua itkettää, olen ollut kynnysmatto. :( ap

Vierailija
17/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä on hyvät välit ja lasten takia viettävät yhteisiä kemuja. Anna mennä. Sillä aikaa voit itse tehdä jotain itsellesi mieluisaa. Ei kai se sinne yoksi jää?

Vierailija
18/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 01:11"]Heillä on yhteishuoltajuus kyllä. Nyt olen aivan nolona kun tarkemmin ajattelen minä olen ollut kovin kiltti ja kaiken hyväksynyt. Myös kahden viikon lomamatkan exänsä kanssa, lasten vuoksi tietenkin mutta exänsä järjesti perheenä samaan huoneeseen. Voi että mua itkettää, olen ollut kynnysmatto. :( ap
[/quote]

Hei toi ei ole enää normaalia.

Vierailija
19/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itkettää tämä. Miksi en pysty lemppaamaan miestä:( ap

Vierailija
20/44 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 01:28"]Minua itkettää tämä. Miksi en pysty lemppaamaan miestä:( ap
[/quote]

Kerran se vain kirpaisee tai ei edes sitä jos huonosta luopuu, laita kiertoon. Tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan