Mielipiteitä tähän
Ollaan miesystävän kanssa seurusteltu 2 vuotta. Nyt on exänsä syntymäpäivät ja menee niitä juhlimaan (heillä yhteisiä lapsia).
Minua ei ole kutsuttu enkä olisi mennytkään vaikka olisikin.
Mutta vähän mietityttää. Ei sentään milään yleinen tapa tuo ole. Tunnen itseni kakkoseksi.:(
Kommentit (44)
Voi luoja minä olen aivan rikki. En osaa irroittautua suhteesta jossa minua ei arvosteta. ap
Hanki laastarisuhde se vois piristää
Minusta tuossa ei ole mitään muuta kummallista kuin se, ettei myös sinua ole kutsuttu. Hieno juttu, jos miehelläsi ja hänen exällään on hyvät välit. Aika ihanteellista, että ovat eron jälkeen noin hyvissä väleissä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:22"]
Minusta tuossa ei ole mitään muuta kummallista kuin se, ettei myös sinua ole kutsuttu. Hieno juttu, jos miehelläsi ja hänen exällään on hyvät välit. Aika ihanteellista, että ovat eron jälkeen noin hyvissä väleissä.
[/quote]
No ei se haittaakaan enkä olisi mennyt tosiaan edes mutta en ymmärrä mitä miesystävä tekee juhlimassa exäänsä. En vain ymmärrä. Tämä oli nyt tässä mutta en saa itseän irrotettua suhteesta ja olen aivan loppu. :( ap
Ottaisin mielelläni vinkkejä miten jätän miesystävän. Mua sattuu niin kauheasti tämä ja olen kyvytön toimimaan. :( ap
Esitä itsevarmaa ja sanot että löysit jo paremman.
No lapset halus isänsä juhlimaan äidin synttäreitä. Mitäs ihmeellistä siinä on?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 12:58"]
Ottaisin mielelläni vinkkejä miten jätän miesystävän. Mua sattuu niin kauheasti tämä ja olen kyvytön toimimaan. :( ap
[/quote]
Puhu miehelle suoraan, että olet epävarma omasta asemastasi ja kysy onko mies exänsä kanssa pelkästään kaveripohjalta. Jos miehesi ja exä ovat tosiaa vain ystäviä, en sinuna menisi sotkemaan kuviota. Mutta siinä tapauksessa ihmettelen, miksi sinä et voisi olla mukana yhteisissä juhlissa, koska olet miehen kautta osa perhettä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:28"]
[/quote]
Olisikin noin ihanasti. Mutta exänsä haluaa että miesystäväni menee juhlimaan häntä. Ei ole lapsista kysymys. Minun ei niin väliä. Olen ainainen kakkonen. Olisi pitänyt ymmärtää kun he lähtivät sinne lomamatkalle kahdeksi viikoksi. Menin vain rakastumaan niin tulisesti ja nyt olen aivan riutunut. Miten voikaan olla näin vaikeaa nämä parisuhteet. Olen voimaton ja tunnen arvottomuutta, tämä vaikuttaa itsetuntoon. ap
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 13:28"]
[/quote]
Olisikin noin ihanasti. Mutta exänsä haluaa että miesystäväni menee juhlimaan häntä. Ei ole lapsista kysymys. Minun ei niin väliä. Olen ainainen kakkonen. Olisi pitänyt ymmärtää kun he lähtivät sinne lomamatkalle kahdeksi viikoksi. Menin vain rakastumaan niin tulisesti ja nyt olen aivan riutunut. Miten voikaan olla näin vaikeaa nämä parisuhteet. Olen voimaton ja tunnen arvottomuutta, tämä vaikuttaa itsetuntoon. ap
[/quote]
Mies on tainnut jäädä jollain tasolla roikkumaan vanhaan suhteeseen. Puhu nyt hyvä ihminen asiasta suoraan miehellesi ja selvitä mistä on kysymys. Arvailemalla täällä se ei onnistu. :) Kerro myös, että tunnet epävarmuutta suhteestanne asian vuoksi.
Mulla oli 12 vuoden suhde exän kanssa, olemme vieläkin hyviä ystäviä. Erosta on 17v. Käy meillä toisinaan kahvilla ja minä siellä. Mutta nykyiseni tietää varsin hyvin, että hän on viimeisin mies maailmassa, jonka kanssa sänkyyn menisin.
Menisin ilosena mukaan vaikkei olisikaan kutsuttu. Jos he kahdenkesken haluaisivat viettää aikaa, siinä olisi jo jotain omituista. Kyllä kai kutsuvieras saa puolisonsa mukaan ottaa. Muistat olla siellä vaan ystävällinen ja positiivinen ettei kellään käy mielessäkään että mustiksena sinne oot menny "vahtimaan". Mee pitää hauskaa!
Minulle oli ihan itsestäänselvää osallistua lasteni isän 50-vuotisjuhliin. Aivan kuten exäni osallistui minunkin.
up