Mikä on kaunein kaupunki, jossa olet käynyt?
Kommentit (571)
Vierailija kirjoitti:
Menton, Ranskan Rivieralla. Se ero seuraavalle juna-asemalle Italian Ventimigliassa on kuin ero aikoinaan Suomen ja Neuvostoliiton välillä.
Kirjoitin kuitenkin ajatelleen aikaan ennen koronaa. Tämän hetken tilannetta en tiedä.
Olisi kiva kuulla perustelut tuolle vertaukselle.
Rio de Janeiro. Uskomattoman kaunis kaupunki mereltä ja yläviistosta katsoen. Näyttää paratiisilta, mutta totuus on tietysti ihan muuta. Kauneimmalta se kuitenkin näyttää niistä paikoista, joissa olen ollut.
Kazan keski-Venäjällä on sekin omalla tavallaan kaunis. Siellä on vaikutteita niin monesta eri kulttuurista, että se näkyy siellä. Yllättäen paikka miellytti omaa silmää todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Koko Cinque Terren alue
Samss mieltä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menton, Ranskan Rivieralla. Se ero seuraavalle juna-asemalle Italian Ventimigliassa on kuin ero aikoinaan Suomen ja Neuvostoliiton välillä.
Kirjoitin kuitenkin ajatelleen aikaan ennen koronaa. Tämän hetken tilannetta en tiedä.
No Menton on Monacon Espoo, ei kai sitä oikein voi Italiaan verrata.
Mielenkiintoinen vertaus.
Firenze, San Gimignano, Siena, Imperia, Cinque Terre, Menton, Ålesund, Salzburg, Venezia..
Sevilla Espanjassa loppukeväästä
Vierailija kirjoitti:
Innsbruck
Komppaan Innsbruckia. Lisäksi kaikki pienet Italian rannikkokaupungit kuten Positano, Amalfi, Portofino ja Lerici sekä Gardan kaupungeista Desenzano del Garda, Riva ja Malcesine sekä Comolta ehdottomasti Varenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Innsbruck
Komppaan Innsbruckia. Lisäksi kaikki pienet Italian rannikkokaupungit kuten Positano, Amalfi, Portofino ja Lerici sekä Gardan kaupungeista Desenzano del Garda, Riva ja Malcesine sekä Comolta ehdottomasti Varenna.
Portofino ja Lerici <3
siistimesta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouvola
Oli tuo Kouvola vitsi tai ei, niin minä olen jotenkin masokistisesti aina tykännyt Koviksesta.
50- ja 60-luvun taloista pitävälle se on kiva. Sen keskustassa ei ole montakaan 70- ja 80-luvun rakennusta, jotka ovat niitä kamalimpia. Tykkään suoralinjaisesta ja/sekä "puhtaasta" arkkitehtuurista.
Esim jolleiole koskaan Kouvolasta lähtenyt minnekään, on Kouvola kaunein kaupunki.
Istanbul