Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"EQS:n konepeltiä ei saa auki kuin valtuutetussa huollossa" WTF!!!?

Vierailija
23.09.2021 |

Tuohon ei varmaan voi tehdä muuta itse kuin ladata sen..

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/luksussahkoauto-saapui-suomeen-yltaa…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä käytetäänkö sähköautoissa perinteisiä öljyjä ja jäähdytinnesteitä mutta vähintään tuulilasinpesunestettä pitäisi päästä lisäämään sekä pitäisi päästä vaihtamaan polttimoita. Noh, tuon hintaluokan autonomistaja tuskin itse tekee autolleen mitään mutta silti, ajaisitko itse huoltoon joka viikko vain jotta saat lisättyä tuulilasinpesunestettä?

Vierailija
2/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noi hinnat 450+:n hinnat alkavat 118 000 eurosta, tehokkaamman ja ylellisemmän 580-mallin 147 000 eurosta.

ei sulla ole varaa kuin katsoa kuvista autoa eli älä murehdi konepellin avausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sähköauton idea nimenomaan ole se, että se konepellin alunen on säilytystilaa, siis ns. peräkontti? Kun ne akut on siellä takana. Mihinkä siihen siten golfbägi työnnetään?

Vierailija
4/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä käytetäänkö sähköautoissa perinteisiä öljyjä ja jäähdytinnesteitä mutta vähintään tuulilasinpesunestettä pitäisi päästä lisäämään sekä pitäisi päästä vaihtamaan polttimoita. Noh, tuon hintaluokan autonomistaja tuskin itse tekee autolleen mitään mutta silti, ajaisitko itse huoltoon joka viikko vain jotta saat lisättyä tuulilasinpesunestettä?

Pesunestettä saa lisättyä itse.

Vierailija
5/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siitä helposta huollettavuudesta ja että itsekin voi jotain tehdä, juuri siitä voisi maksaa.

Tässä saa juuri sitä mitä tilaa, toisaalta rahat otetaan härskisti niillä kenellä sitä on, joten ei taida haitata ketään.

Vierailija
6/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500kg ja akuston kesto 10 vuotta, ei jatkoon. Näyttää tulevan sähköilystä rikkaiden hupia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meillä "oikeus korjata" lainsäädäntö olemassa. Autovalmistaja ei voi sulkea huoltoliiketoimintaa oman monopolinsa käsiin. Muilla yrityksillä ja yksityisillä pitää olla mahdollisuus tehdä samat korjaustyöt.

Eikä tämä liity sähköautoihin. On ollut olemassa jo pitkään tämä systeemi.