"EQS:n konepeltiä ei saa auki kuin valtuutetussa huollossa" WTF!!!?
Tuohon ei varmaan voi tehdä muuta itse kuin ladata sen..
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/luksussahkoauto-saapui-suomeen-yltaa…
Kommentit (7)
jos noi hinnat 450+:n hinnat alkavat 118 000 eurosta, tehokkaamman ja ylellisemmän 580-mallin 147 000 eurosta.
ei sulla ole varaa kuin katsoa kuvista autoa eli älä murehdi konepellin avausta
Eikö sähköauton idea nimenomaan ole se, että se konepellin alunen on säilytystilaa, siis ns. peräkontti? Kun ne akut on siellä takana. Mihinkä siihen siten golfbägi työnnetään?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä käytetäänkö sähköautoissa perinteisiä öljyjä ja jäähdytinnesteitä mutta vähintään tuulilasinpesunestettä pitäisi päästä lisäämään sekä pitäisi päästä vaihtamaan polttimoita. Noh, tuon hintaluokan autonomistaja tuskin itse tekee autolleen mitään mutta silti, ajaisitko itse huoltoon joka viikko vain jotta saat lisättyä tuulilasinpesunestettä?
Pesunestettä saa lisättyä itse.
Juuri siitä helposta huollettavuudesta ja että itsekin voi jotain tehdä, juuri siitä voisi maksaa.
Tässä saa juuri sitä mitä tilaa, toisaalta rahat otetaan härskisti niillä kenellä sitä on, joten ei taida haitata ketään.
2500kg ja akuston kesto 10 vuotta, ei jatkoon. Näyttää tulevan sähköilystä rikkaiden hupia.
Onhan meillä "oikeus korjata" lainsäädäntö olemassa. Autovalmistaja ei voi sulkea huoltoliiketoimintaa oman monopolinsa käsiin. Muilla yrityksillä ja yksityisillä pitää olla mahdollisuus tehdä samat korjaustyöt.
Eikä tämä liity sähköautoihin. On ollut olemassa jo pitkään tämä systeemi.
En tiedä käytetäänkö sähköautoissa perinteisiä öljyjä ja jäähdytinnesteitä mutta vähintään tuulilasinpesunestettä pitäisi päästä lisäämään sekä pitäisi päästä vaihtamaan polttimoita. Noh, tuon hintaluokan autonomistaja tuskin itse tekee autolleen mitään mutta silti, ajaisitko itse huoltoon joka viikko vain jotta saat lisättyä tuulilasinpesunestettä?