Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies kesti jopa minuutin.

Vierailija
09.11.2014 |

Olen vähän aikaa tapaillut yhtä miestä ja eilen sitten harrastettiin seksiä ensimmäistä kertaa. Eka yritys kesti oikeasti ehkä minuutin kun mies jo tuli. Ei se mitään, onpahan yhtä innoissaan kuin minä. Siinä sitten tunnelma taas lämpeni ja aloiteltiin uutta kertaa ja ajattelin antaa hänelle vähän suuseksiä. Sitäkin kesti ehkä 1,5 minuuttia kun tyyppi taas tuli. Juujuu, eihän se haittaa, eihän? Kolmannella kerralla menin itse päälle jotta saisin päättää tahdin ja kestihän sitä iloa tällä kertaa jopa 2 minuuttia. En tietenkään sanonut mitään, mutta vähän harmittaa! :D Ei kai kaikki kerrat ole tuollaisia? Miten miestä voisi "opettaa"? Enkä nyt tarkota, että pitää harrastaa jotain maratonseksiä mutta joku 10 minuuttiakin olisi kiva. Eikä olla mitään teinejä, 24-vuotiaita molemmat. Vai valitanko turhasta? :D

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Update! Ei kestä nykyään yhtään pidempään. Ehkä yhden kerran päästiin lähemmäksi viittä minuuttia mutta muuten ei.. Hitto :D ap

Vierailija
102/109 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 11:13"]

Update! Ei kestä nykyään yhtään pidempään. Ehkä yhden kerran päästiin lähemmäksi viittä minuuttia mutta muuten ei.. Hitto :D ap

[/quote]

Aika toivottomalta kuulostaa jos olette harrastaneet seksiä usein jo ja/tai tiedät miehen runkkaavan ennen teidän seksikertoja :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mulla on ollut kolmekin sellaista miestä, jotka säännöllisesti tulivat muutamalla työnnöllä. Toki osasivat hoitaa hommia myös suulla ja käsillä, mutta vuodesta toiseen jatkuessaan ennenaikainen laukeaminen on riesa. 

Vierailija
104/109 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:59"]Mun ex oli jopa 26, tosi kokematon ja surkea alussa. Se oppi ajan kans tosi hyvin hallitseen kaluaan, ihan niin pitkään kuin vain halusi. Minä oli kokeneempi ja opetin sitä. Kun erottiin niin myöhemmin sanoi mulle että on saanu kehuja naisilta taidoistaan. Halus tavallaan kiittää mua =) Että ei meidän suhde hukkaan menny. 
[/quote]
vanha opetusmestari

Vierailija
105/109 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:43"]

Olen vähän aikaa tapaillut yhtä miestä ja eilen sitten harrastettiin seksiä ensimmäistä kertaa. Eka yritys kesti oikeasti ehkä minuutin kun mies jo tuli. Ei se mitään, onpahan yhtä innoissaan kuin minä. Siinä sitten tunnelma taas lämpeni ja aloiteltiin uutta kertaa ja ajattelin antaa hänelle vähän suuseksiä. Sitäkin kesti ehkä 1,5 minuuttia kun tyyppi taas tuli. Juujuu, eihän se haittaa, eihän? Kolmannella kerralla menin itse päälle jotta saisin päättää tahdin ja kestihän sitä iloa tällä kertaa jopa 2 minuuttia. En tietenkään sanonut mitään, mutta vähän harmittaa! :D Ei kai kaikki kerrat ole tuollaisia? Miten miestä voisi "opettaa"? Enkä nyt tarkota, että pitää harrastaa jotain maratonseksiä mutta joku 10 minuuttiakin olisi kiva. Eikä olla mitään teinejä, 24-vuotiaita molemmat. Vai valitanko turhasta? :D

[/quote]

Olen ehkä outo nainen, mutta tulen kyllä kahdessa minuutissa miehen päällä. Mies saa kyllä myös.

Vierailija
106/109 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskiverto mies kestää 2min, niin en yhtään ihmettele että heidän naiset keskimäärin on "haluttomia".

Vierailija
107/109 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/yhdynnan_kesto_tutkimusten_valossa

Yllä olevan mukaan yhdynnän keskimääräinen kesto on 9 minuuttia.

Vierailija
108/109 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa miehelle masennuslääkkeet, niiden sivuvaikutus on pitkittynyt seksi. Niitä määrätään myös tähän tarkoitukseen.

Vierailija
109/109 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:37"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:29"]

Tekee jotenkin pahaa lukea tällaisia. Miehenä tulisi mieleenkään kommentoida naisen kykyä ja halua tuoda minulle iloa. Mikään ihme jos on kovat paineet.

t. Mies 88

[/quote]

Kyllä se netti on vaan täynnä naisten löysin toosien haukkumisketjuja, että ihan samaa toisellakin sukupuolella.

[/quote]

Sehän tosiaan oikeuttaa haukkumisen, kun se on molemminpuolista... Thumbs up...

[/quote]

No ei kyse ole haukkumisesta, mutta miehen pitää suhteessa tyydyttää nainenkin ja tämä tarkoittaa sitä että yhdynnän on kestettävä tarpeeksi kauan. Mies ei saa olla niin itsekäs että on vain ottajan asemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi