Uusi mies kesti jopa minuutin.
Olen vähän aikaa tapaillut yhtä miestä ja eilen sitten harrastettiin seksiä ensimmäistä kertaa. Eka yritys kesti oikeasti ehkä minuutin kun mies jo tuli. Ei se mitään, onpahan yhtä innoissaan kuin minä. Siinä sitten tunnelma taas lämpeni ja aloiteltiin uutta kertaa ja ajattelin antaa hänelle vähän suuseksiä. Sitäkin kesti ehkä 1,5 minuuttia kun tyyppi taas tuli. Juujuu, eihän se haittaa, eihän? Kolmannella kerralla menin itse päälle jotta saisin päättää tahdin ja kestihän sitä iloa tällä kertaa jopa 2 minuuttia. En tietenkään sanonut mitään, mutta vähän harmittaa! :D Ei kai kaikki kerrat ole tuollaisia? Miten miestä voisi "opettaa"? Enkä nyt tarkota, että pitää harrastaa jotain maratonseksiä mutta joku 10 minuuttiakin olisi kiva. Eikä olla mitään teinejä, 24-vuotiaita molemmat. Vai valitanko turhasta? :D
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:12"]
Mulla on ollut tapana nuolla naiselle orkku pari ennen panoa, niin saa sitten rauhassa panna.
Joskus on mennyt myös niin, että oon itse ensin lauennut, sitten nuollut naisen ja pannut sen jälkeen.
Tuntuvat tykkäävän.
t. m-50
[/quote]
Huoh...mistä näitä miehiä riittää..etkö tajua, että kaikki naiset eivät tykkää nuolemisesta? Minä en halua että minua nuollaan. Minä haluan että minua pannaan yli vartin. Nautin panemisesta, en suuseksistä, en käsiseksistä. Miksi pitää aina hokea tuota mantraa että kaikki naiset tykkäävät klitorisorkuista?? Minä nautin yhdynnästä, en muunlaisesta seksistä.
[/quote]
Kyllä mä jaksan panna sua enemmänkin kuin vartin.
t. m-50
Tekee jotenkin pahaa lukea tällaisia. Miehenä tulisi mieleenkään kommentoida naisen kykyä ja halua tuoda minulle iloa. Mikään ihme jos on kovat paineet.
t. Mies 88
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:12"]
Mulla on ollut tapana nuolla naiselle orkku pari ennen panoa, niin saa sitten rauhassa panna.
Joskus on mennyt myös niin, että oon itse ensin lauennut, sitten nuollut naisen ja pannut sen jälkeen.
Tuntuvat tykkäävän.
t. m-50
[/quote]
Huoh...mistä näitä miehiä riittää..etkö tajua, että kaikki naiset eivät tykkää nuolemisesta? Minä en halua että minua nuollaan. Minä haluan että minua pannaan yli vartin. Nautin panemisesta, en suuseksistä, en käsiseksistä. Miksi pitää aina hokea tuota mantraa että kaikki naiset tykkäävät klitorisorkuista?? Minä nautin yhdynnästä, en muunlaisesta seksistä.
[/quote]
Kyllä mä jaksan panna sua enemmänkin kuin vartin.
t. m-50
[/quote]
En silti pidä suuseksistä. Kaikki naiset eivät siitä pidä tai saa orkkua sen avulla.
Minäkään en tykkää suuseksistä. Tai no se on ihan ok mutta riittää alkulämmittelyksi tai miehen iloksi että saa antaa sitä mulle. Varsinainen pano on se juttu. Ongelma on se etä saan nopeasti. Joudun oikeasti pidättelemään laukeamista. Kateeksi käy naiset jotka pystyy nauttimaan vartin tai puolituntia. Minä en pysty. Jos alan miettiä jotain epäeroottista niin lopahtaa halut pahimmassa tapauksessa kokonaan. Onneksi miehellekin käy nopeat sessiot.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:29"]
Tekee jotenkin pahaa lukea tällaisia. Miehenä tulisi mieleenkään kommentoida naisen kykyä ja halua tuoda minulle iloa. Mikään ihme jos on kovat paineet.
t. Mies 88
[/quote]
Kyllä se netti on vaan täynnä naisten löysin toosien haukkumisketjuja, että ihan samaa toisellakin sukupuolella.
Hehhe! Ei se siitä parane. Pakene vielä kun voit. Miestäni vaivaa sama ja 6 vuotta oltu yhdessä. Kunnon minuuttimuna :(
Googlaappa vähän vinkkejä herralle. Tuohon ongelmaan löytyy erilaisia harjoitteita.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:51"]
Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jo viime vuosituhannella, ja edelleen se tulee usein ns. reisille. Maksimissaan kesto on ehkä 2 minuuttia. Enkä edes ole mikään uberseksikäs.
[/quote]
Yhdynnät kestää normaalisti noin 3 minuuttia. Eli 2 min on vielä aika OK. Miksi panon pitäisi kestää jotain 20 min? Jos naisella on orkkuvaivoja niin kannattaa hakea apua
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 07:22"]
oleellisempaa pn miehen reaktio. Jos vaikutti tyytyväiseltä suoritukseen niin taitaa olla tavallista. Jos vaikutti hieman hämmentyneeltä niin sitten yleensä ei ole tapana tulla nopeasti. Toinen asia on miten kompensoi lyhyen aktin. Pitääkö huolen naisen orgasmista?
[/quote]
Nainen pitää huolen ihan omasta orgasmistaan. Pitkä tie on opittavana seksin saralla jos asenne on, että maataan selällä ja odotetaan miehen tuovan kuut taivaalta.
Jos seksi pitenee joka kerralla puoli minsaa niin eihän sinne kymmeneen minuuttiin enää pitkästi ole.
Voi ei.. Munkin mies on supernopea, itseasiassa mun kaikki miehet on olleet. Onko oikeasti miehiä jotka jaksaa sen 10min ja yli?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 22:51"]
Me ollaan miehen kanssa oltu yhdessä jo viime vuosituhannella, ja edelleen se tulee usein ns. reisille. Maksimissaan kesto on ehkä 2 minuuttia. Enkä edes ole mikään uberseksikäs.
[/quote]
Yhdynnät kestää normaalisti noin 3 minuuttia. Eli 2 min on vielä aika OK. Miksi panon pitäisi kestää jotain 20 min? Jos naisella on orkkuvaivoja niin kannattaa hakea apua
[/quote] No pari minuuttia ei todellakaan ole tyydyttävää pidemmän päälle! Kyllähän tommonen pikapano välillä kelpaa, mutta välillä sitten semmonen "perus" 10-15 minuuttia. Ei kukaan mitään tunnin jyystöä jaksa enkä sitä toivo :D ap
Miten mies itse reagoi nopeaan laukeamiseensa?
Eikö se voi pillua lutkuttaa vaikka kuinka pitkät tovit ennen yhdyntää?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:54"]
[/quote]
[/quote]
Huoh, ei kyse ole orgasmista vaan siitä että pano tuntuu hyvältä fyysisesti ja haluan nauttii siitä hyvästä olota mahdollisimman kauan.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:18"]
Voi ei.. Munkin mies on supernopea, itseasiassa mun kaikki miehet on olleet. Onko oikeasti miehiä jotka jaksaa sen 10min ja yli?
[/quote]
On todellakin! Meillä yhdyntä kestää aina yli vartin :) Ihanaa on nautiskella rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 16:31"]
Eikö se voi pillua lutkuttaa vaikka kuinka pitkät tovit ennen yhdyntää?
[/quote]
Itse en pidä suuseksistä. En saa siitä seksuaalisesti mitään että mies nuolee. Mulle nautinnollinen seksi on yhdyntä ja jos se kestää alle 10 minuuttia, niin en viitsi leikkiin alkaa. En halua olla pelkkä antava osapuoli.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:54"]
[/quote]
[/quote]
No ei todellakaa ole 3 minuuttia mikään normaali aika! Miksi kukaan jaksaisi ottaa vaatteet veke jonkun kolmen minuutin takia. Huh huh.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:29"]
t. Mies 88
[/quote]
Kyllä se netti on vaan täynnä naisten löysin toosien haukkumisketjuja, että ihan samaa toisellakin sukupuolella.
[/quote]
Sehän tosiaan oikeuttaa haukkumisen, kun se on molemminpuolista... Thumbs up...
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 14:16"]
Ap minun mies samanlainen. On ollut aina ja on vieläkin. Suhdetta takana 6 vuotta ja yksi lapsi. Ärsyttäähän se.
[/quote]
Itse en pystyis elään kuus vuotta ilman hyvää seksiä :/