Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

krapulaa vai oksennustauti?

Vierailija
09.11.2014 |

Olin illalla baarissa, yöllä alko oksentelu.
No ei se mitään, mut oksu lentää vieläkin. Ja hieman kuumetta.
Ai että mä teen kuolemaa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimatulehdukseen taitaa liittyä tosi kovaa vatsakipua?
Ainoastaan keuhkojen? Kohalla tuntuu kipua ja on ennenkin tuntunut.
Tupakanpolton oon lopettanut yli vuos sitten.
Ehkä alan vaan olemaan liian vanha (30) juopottelemaan.
Vaikka baaristakin lähin ajoissa, ehkä yhentoista kahentoista aikoihin kotia..enkä juo edes kovin usein.

Vierailija
2/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaksi miestä joilla on ollut haimatulehdus ja molemmat on sanoneet, että koskaan ei ole koskenut niin kovaa aiemmin. Laittaa kuulemma aikuisen miehenkin lähes itkemään, joten sen kyllä huomaa. Tosin kai niitäkin on eriasteisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 07:51"]Haimatulehdukseen taitaa liittyä tosi kovaa vatsakipua?
Ainoastaan keuhkojen? Kohalla tuntuu kipua ja on ennenkin tuntunut.
Tupakanpolton oon lopettanut yli vuos sitten.
Ehkä alan vaan olemaan liian vanha (30) juopottelemaan.
Vaikka baaristakin lähin ajoissa, ehkä yhentoista kahentoista aikoihin kotia..enkä juo edes kovin usein.
[/quote]

Kipu ei välttämättä ole kova

Vierailija
4/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus johtuu vain vääristä juomista

Vierailija
5/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula. Terveisin toinen 30 v joka oksentaa tuntikausia ihan pienestäkin määrästä alkoholia.

Vierailija
6/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan vaan krapula on todennäköisin. Lievä kuume on ihan mahdollista siinä, krapula vatsaoireillahan on sekin tulehdus, akuutti maha-suolikanavan tulehdus. 

Vierailija
7/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo muutamassa päivässä selkene. Lopultakin, mitä väliä ,mikä kyseessä, kunhan ohi menee.

Vierailija
8/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta krapulassa oksentelu ei koskaan oo kestäny näin kauan. Eikä kyllä kuumettakaa tullu krapulan takia.

Vierailija
9/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:02"]Krapula. Terveisin toinen 30 v joka oksentaa tuntikausia ihan pienestäkin määrästä alkoholia.
[/quote]
Eli en ole ainut hyvä :D
Pakko varmaa lopettaa kokonaan kun tää tuskin tulee helpottumaan koskaan :)
Ap

Vierailija
10/11 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:02"]Krapula. Terveisin toinen 30 v joka oksentaa tuntikausia ihan pienestäkin määrästä alkoholia. [/quote] Eli en ole ainut hyvä :D Pakko varmaa lopettaa kokonaan kun tää tuskin tulee helpottumaan koskaan :) Ap

[/quote]

Mulla oli tuossa iässä myös niin että darra tuli olemattoman pienestä eikä valvomistakaan oikein enää jaksanut. Nyt 10 vuotta myöhemmin ei ole enää noita ongelmia ollenkaan. Join viikonloppuna juhlissa 8 isoa olutta, määrä josta nuorempana olisin ollut pää vessanpöntössä pitkälle iltapäivään, ja nyt ei mitään sellaista, vain pieni päänsärky joka lähti buranalla.

Vierailija
11/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimatulehus? Onko vatsakipuja? Voi tulla pienestäkin annoksesta..ja siihen liittyy kuume.

T:sh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi