Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Crosstrainer vai kuntopyörä? Kumpaa suosittelette?

Vierailija
09.11.2014 |

Kotiin ajattelin siis kuntolaitteen ostaa, jota voisi käyttää TV:tä katsellessa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer, tulee laajempi liike koko kehoon

Vierailija
2/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just kuntopyörän. Harrastan myös pyöräilyä, joten ehkä vaikutti valintaan. Kuntopyörä vie myös vähemmän tilaa ja on halvempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer. Hyväkin mahtuu siedettävään tilaan ja on kokovartalon jumppalaite.

Vierailija
4/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer ehdottomasti.

Vierailija
5/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer, ei pääse perse puutumaan

Vierailija
6/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö crosstraineria käyttäessä katsomaan hyvin televisiosta? Minulla oli joskus stepperi ja siinä ainakin alkoi päänsärky jos katsoi televisiosta, kun pää liikkui koko ajan ylös alas. Kuntopyörä oli joskus vuosia sitten, tuota perseen puutumisongelmaa oli kyllä silloin.

t. ap

Vierailija
7/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:15"]

Pystyykö crosstraineria käyttäessä katsomaan hyvin televisiosta? Minulla oli joskus stepperi ja siinä ainakin alkoi päänsärky jos katsoi televisiosta, kun pää liikkui koko ajan ylös alas. Kuntopyörä oli joskus vuosia sitten, tuota perseen puutumisongelmaa oli kyllä silloin.

t. ap

[/quote]

Hyvin pystyy :)

Vierailija
8/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:15"]

t. ap

[/quote]

Hyvin pystyy :)

[/quote]

Kiitos vastauksesta. Minulle tosiaan tuo television katselu on ehdoton vaatimus, menee se aikain nopeammin, kun on jotain mitä katsoa ettei tarvitsee pelkästään liikkua ja tuijottaa seiniä.

t. ap

Vierailija
9/12 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstrainer ehdottomasti! Mulla oli ennen kuntopyörä, mutta kyllästyin siihen ja hankin tällaisen:

http://www.intersport.at/eshop/Fitness/Fitnessgeraete-Gross/Crosstrainer/ENERGETICS-XT-210-Crosstrainer-weiss.html

Tosi hyvä laite, en tosiaan enää vaihtaisi mihinkään kuntopyörään!

Vierailija
10/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:12"]

Crosstrainer, ei pääse perse puutumaan

[/quote]

Perse kyllä kestää polkemista, mutta minulla tahtuu puutua kädet sekä kuntopyörällä ajaessa että oikeasti pyöräillessä. Crosstrainerista ei ole kunnolla kokemusta.

Vierailija
11/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on reilusti ylipainoa eikä polvet ja lonkat tahdo kestää kipeytymättä kävelyä. Kuvittelisin että kuntopyörä rasittaisi vähemmän jalkoja, kun paino on satulan päällä.

Ehkä sitten vielä mielummin tällainen http://www.tunturi.com/product/go-recumbent-30/

Vierailija
12/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin käytettynä crosstrainerin, jossa on erilaisia profiileja, eli kuormitus muuttuu erilaisina sekvensseinä. Nyt käytän ohjelmaa, jossa 15 minuutin aikana tulee kolme kuormitushuippua. Tunti mennä vilahtaa äkkiä, kun polkee profiilin neljä kertaa läpi.

Jos crosstrainerissa liikkuu oikein, niin siinä ei pompita ylösalaisin.

PS. Kuntopyörä on varastossa, tylsä kuin mikä.