Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Jasmin Mäntylällä on hätänä?

Vierailija
09.11.2014 |

http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1288764876370.html

Sairaalloisen huono itsetunto vai jotain pahempaa? Toi mies on viiden vuoden päästä kypsä hautaan. Jotain mätää tässä on.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:05"]

Onpa täällä ikävää arvostelua. Tunnen itsekin läheisesti parin joilla on parikymmentä vuotta ikäeroa, ja eipä tuo kenenkään päätä vaivaa ja onnellinen pari. Ymmärrän senkin, että tuo Jasmin kertoi että viihtyy vanhemmassa seurassa, moni on vähän viisaampi vanhetessaan. Ei rakkaus katso monesti ikää, sukupuolta rotua tai varallisuutta. Veikkaan että moni nainen kuolaa esim. George Clooneya, nuoremmatkin. Kaikki eivät vain ole niin pinnallisia, se sisin on usein se mikä merkitsee. Ihmettelen vain ilkeitä kommentteja, sillä kun tuota naista katsoo niin varmasti saisi kyllä sen ikäisensä ja varakkaan miehen jos haluaisi...

[/quote]

Täs ei oo parikymmentä vaan 32 vuotta ikäeroa. Kun Jasmin syntyi oli Denniksellä jo omia lapsia, koulutus ja ammatti. Oisko sun mielestä normaalia näyttää vaikka 32 vuotiaalle naimisissa olevalle veljellesi vastasyntynyttä ja sanoa, että hei, tässä on sun tuleva vaimo!

Kyllä se rakkaus vaan katsoo ikää. Neljäkymppinen ei voi alkaa suhteeseen 15-vuotiaan kanssa vaikka kuinka rakkaus kukkisi. Clooney on alkanut rupsahtaa ja se on kymmenen vuotta nuorempi kuin tää pappa.

Vierailija
2/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain muistan lukeneeni, että Jasmin ei ole missään tekemisissä isänsä kanssa. Nyt näyttäis isähahmo löytyneen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Yasmin ei vaihda kohta nuorempaan brittiin. Sääli vanhaa ukkoa. :(

Vierailija
4/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suhteessa reilu 30 vuotta vanhempaan mieheen joten aika surullista lukea näitä kommentteja täältä, mutta ei tosiaan mitään uutta.

Kieltämättä Jasmin ja tuo mies näyttää aika epätavalliselta pariskunnalta mutta samassa tilanteessa olevana ymmärrän että ei sille mitään voi jos sattuu todella rakastumaan paljon vanhempaan ihmiseen. Olisi helpompaa toki olla samanikäisen kanssa mutta en itse pystyisi eroamaan ikäeron takia. Kuka tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu mutta me eletään päivä kerrallaan :)

Vierailija
5/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kun me oltiin ravintolassa yhtenä la-iltana miesystävän kanssa, yksi nainen kysyi onko mies mun isä.. ikäeroa se 19 vuotta.

Vierailija
6/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:32"]

Mäkin olen miettinyt. Tuohan on täysin huollettava ja ylläpidettävä. Vaikea kuvitella että vanha koira oppisi enää uusia temppuja. Kamalat hampaat!

[/quote]

Se on mamu. Ne saa.

Vierailija
7/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:09"]

Jos mies on älykäs, mukava ja omistaa hyvän kokoisen kalun niin eiköhän se riitä monelle naiselle :)

[/quote]

Jep, paitsi rahan ahneelle huoralle, joka haluaa elää loisena miehensä siivellä...
[/quote]

Lompakollaloisivathorot-mies!! :) Juurihan eilen kerroit että sellainen olisi unelmiesi nainen mutta et voi sellaista saada. Tänään taas aggressiopäivä?

Vierailija
8/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varattu mies vai perheetön?

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:36"]

Olen itse suhteessa reilu 30 vuotta vanhempaan mieheen joten aika surullista lukea näitä kommentteja täältä, mutta ei tosiaan mitään uutta. Kieltämättä Jasmin ja tuo mies näyttää aika epätavalliselta pariskunnalta mutta samassa tilanteessa olevana ymmärrän että ei sille mitään voi jos sattuu todella rakastumaan paljon vanhempaan ihmiseen. Olisi helpompaa toki olla samanikäisen kanssa mutta en itse pystyisi eroamaan ikäeron takia. Kuka tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu mutta me eletään päivä kerrallaan :)

[/quote]

Vierailija
9/88 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:37"]

En lukenut linkkiä, mutta mulla särähti pahasti korvaan, kun Jasmin joutui lehdessä selittelemään, että "äitini ei päässyt hääjuhlaani (britanniaan) koska hän ei olisi voinut antaa itselleen anteeksi, jos hänen 95-vuotias äitinsä olisi kuollut sillä aikaa." Wtf? Minkälaiselle äidille oman vanhan asiat menevät oman elämää täynnä olevan tyttären asioiden edelle? Että antaa itselleen anteeksi sen, ettei mennyt tyttärensä häihin, koska halusi olla 100% varmuudella paikalla kun oma äiti ehkä (mutta tuskinpa ees) kuolee? 

Kuulosti NIIN pahasti tekosyyltä, että ihan kylmäsi ja Jasminparka lateli sitä totuutena lehdistölle, kuin äidin syy olisi ollut tärkeämpikin, kuin hänen häänsä.

Hyi vittu sanon sellaiselle äidille, sillä jutusta ei mitenkään käynyt ilmi se, että Jasminin mummi olisi todella ollut kuolemassa.

Niin, että sieltä ne kaikki mahdolliset ongelmat kumpuaa. Samoin kun Jasmin itsekin ihmetteli, ettei halua lapsia, mutta ei vaan halua. No en ihmettele yhtään, kun omalle äidille lastaan tärkeämpi on oma äitinsä. Sairasta. Siis saa oma 95-vee äiti tietenkin tärkeä olla, en mä sitä sano, mutta ihan kuin tuossa ei tyttärellä olisi mitään väliä, äidillä vaan. Hyi oksetus. 

Mun isä on samanlainen, siitä omakohtainen tuohtumus. Symppaan Jasminia, toivottavasti on onnellinen!

[/quote]

Minun äidilläni on syöpä. Juuri nyt äiti on tärkein ihminen elämässäni.

Minulla on myös kolme lasta. MITEN sinä et ymmärrä tätä? SE on käsittämätöntä.

[/quote]

Ymmärsit nyt asian väärin. Tuo äidin äiti ei ollut kuolemassa, tuskinpa Jasminkaan niitä hääjuhlia olisi silloin halunnut järjestää. Kirjoitin asiasta myös toiseen ketjuun, että ymmärrän senkin, jos vanhempi ei lapsensa hääjuhliin tule, mutta silloin on oltava hyvä syy, kuten sinulla nyt onkin. 

Vierailija
10/88 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:48"]

Mimmi ei ole kovin välkky, siitä kaikki johtuu.

[/quote]

Tai välkympi kuin koko ketjullinen haukkujia yhteensä. Ymmärtää mikä on olennaista.

Vierailija
11/88 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näyttää sympaattiselta, lämminsydämiseltä, naista arvostavalta, älykkäältä. Kaikin puolin hyvältä ihmiseltä. Nämä ovat luonnollisesti ominaisuuksia, joita ei keskiverto ketjuun vastannut juurikaan arvosta. Miehellä pitää olla lihasta (tai vähintäänkin paljon rahaa jos on vanha) ja ulkonäköä.

Vierailija
12/88 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on jotenkin huvittavaa, kun jotkut jeesustelevat etteivät kaikki ole pinnallisia ja parin arvostelijat välittävät vain ulkonäöstä. Vaikea kuvitella, että samanlaisia kommentteja tulisi jos sukupuolet olisivat toisin päin. Tuntuu että miehiltä hyväksytään pinnallisuus mutta naisilta se on joku synti.

Vierailija
13/88 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota samaa. Olisiko joku isä-kompleksi? Tuo äijä on ruma, keltahampainen ja lihava. Jasmin on kaunis nainen, joka kääntää päät. Nuo näyttää irstaalta ja tekee pahaa. En ymmärrä en. Ei se rakkaus täysin sokea vaan voi olla.

Pointsit siitä Jasminille että kehtaa tuon kanssa julkisesti osoittaa tunteitaan, vaikka pahoja katseita tulee. Itse en kehtaisi liikkua vanhan äijän kanssa käsikädessä.

Vierailija
14/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapula?

Vierailija
15/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:30"]Rahapula?
[/quote]

Todnäk koska tuo mies on ihan köyhä

Vierailija
16/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen miettinyt. Tuohan on täysin huollettava ja ylläpidettävä. Vaikea kuvitella että vanha koira oppisi enää uusia temppuja. Kamalat hampaat!

Vierailija
17/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:30"]Rahapula?
[/quote]

Todnäk koska tuo mies on ihan köyhä
[/quote]
Oisko vaan sitä, että on niin traumatisoitunut avioliitosta homon kanssa ja itsetunnoton ilman koulutusta.

Vierailija
18/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus yllätti heidät molemmat. Niin siellä lukee.

Vierailija
19/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua. Toi kääpä ei ole fyrkkis. Jotain psyykkistä ongelmaa kyllä.

Vierailija
20/88 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää että häntä ei haittaa vaikka isä ei ole elämässään.
No, siinähän sillä on isä nyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme