Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lattemamma blogista

Vierailija
09.11.2014 |

Vaikka pidänkin blogista ihan hirmuisesti niin mietin välillä, että miten tuo jaksaa olla niin perusteellisen "vanhanaikainen" monessa asiassa. Lapsilla aina päässä rusetit ja lelut hyvin harmonisia, eikä kukaan koskaan anna mitään bratz nukkeja ym. mikä ei sovi harmoniaan. Lapset suostuu pukeutumaan äidin valitsemalla tavalla eikä koskaan halua mitään hirvitystä päällensä. Lapset vaikuttavat kaikkiruokaisilta ja syövät aina kaikki äidin tekemät gourmet ruuat mukisematta. Siis oikeasti. Eikö kukaan mieti samaa? Samaa voisi sanoa kaunis pieni elämä blogista. Siis ihanaa elämäähän tuo on ja itsekin kaipaan jotain noin harmonista mutta ei mun tyttäreni suostuisi pitämään mitään isoa rusettia, kun ei muillakaan ole. Niin ja ei pukisi mitään sellaista päällensä mitä ei itse halua. On hyvin itsepäinen tyttö. On aina ollut. Sukulaisetkin tuoneet jo hyvin pienenä lapselle lahjaksi bratz nukkeja ym muuta. Olisin halunnut että olisi leikkinyt vaan kauniilla leluilla. Miten voi elää omaa elämää ja kasvattaa lapsia noin kuplassa tänä päivänä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niillä barbeja, muttei bratzeja ;)

Vierailija
2/5 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mä luulen että aika monen ihanne elämää elää molemmat blogistit mutta harvalle se vaan on mahdollista. Meillä on tyttö saanut barbejakin mutta ei ole koskaan niillä juuri leikkinyt. Meillä on in ollut kaikki pienet eläinhahmot ym tilpehööri. Mutta en ole koskaan ohjeistanut kummeja tai muita sukulaisia että mitä saa tuoda lahjaksi. Joskus on toiveita kysytty ja silloin olen sanonut lasten omia toiveita enkä niitä mitä itse haluaisin lapsen saavan lahjaksi. Olen vaan ihmetellyt että kuin paljon aikaa päivässä nuo blogistit käyttää kaikkien tavaroiden ym. hienojen vaatemerkkien metsästämiseen? 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa tai ihailtavaa on lapsiperhe-elämässä? Ei yhtään mitään.

Vierailija
4/5 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en seuraa tuota blogia, mutta mielestäni on aivan normaalia, että lapsi syö pienestä pitäen kaikkea: se riippuu ihan siitä, mihin lapsen kasvattaa.

Vierailija
5/5 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 17:24"]

en seuraa tuota blogia, mutta mielestäni on aivan normaalia, että lapsi syö pienestä pitäen kaikkea: se riippuu ihan siitä, mihin lapsen kasvattaa.

[/quote]

Niin, se on jännää miten lapset on erilaisia? Onko sitä vaikea kuvitella? Meillä toinen lapsi on syönyt aina kaikkea ja syö edelleen ja toinen on hyvin nirso...hmmm

ap