Tunnusta! Väitätkö keskusteluissa olevasi ammattilainen vaikket olisikaan?
Eli allekirjoitatko vastoin totuutta tekstisi joskus vaikkapa kätilö, sairaanhoitaja, psykologi, lakimies...? Tunnusta pois!
Kommentit (14)
En. Olisi epäeettistä esiintyä hoitajana, vaikkakin vain nimettömänä.
Jos olisin lääkäri tai kauppatieteen maisteri, olisin huomattavasti epäpätevämpi näissä ammattiin liittyvissä asioissa. Lääketiede ja kauppatiede ovat suurilta osin humpuukia. Myös humanistiset tieteet. Lopputulos merkitsee -eivät tittelit, en ole nähnyt mitään hyvää näissä ammattiryhmissä, yhteiskunta pärjäisi hyvin ilman näitä, tai 99% pois. Ilman insinöörejä tai ruokaa emme pärjäisi, jäisi katto pois pään päältä, ja ei olisi sähköä tai vettä. T. mies.
Huvittaa vaan joskus, kun kesken kiihtyneen keskustelun sivusta änkeää joku vastaamaan jollain puolivillaisella, mutta puoliuskottavalta kuulostavalla väitteellä, puolustaen jompaa kumpaa mielipidettä. Allekirjoituksena tietysti tärkeänä t. psykologi tai t. kirjanpitäjä tms. Epäilen itse, että ainakin puolet näistä allekirjoituksista on ihan huuhaata.
En, mutta mies olen joskus ollut. Eikö se nyt tällä palstalla oo aika sama asia kun alan x ammattilainen?
Puolet! Kaikki ei kukaan oikeasti tärkeässä virassa oleva tuhlaa kallista aikaansa tälläiseen. Vain luuhkat voivat tuhlata elämänsä täällä. Muiden täytyy elää.
En, en edes laita asiakeskusteluihin oikeaa ammattipätevyyttäni, koska mielestäni "auktoriteetilla" pönkittäminen ei tee argumentoinnista yhtään sen parempaa, vaan sisältö merkkaa.
(ensimmäinen ja viimeinen kerta ;)) t:lakimies
En ole koskaan esiintynyt minään sellaisena ammattilaisena, jollainen en oikeasti ole.
En tietenkään.
-aina kyseessä olevan asian asiantuntija
En. On huvittavaa kun joku väittää täällä tekstinsä lopuksi olla ties mitä. Samoin se kun joku kertoo mielipiteensä naisista ja loppuun pitää laittaa terveisin mies.
Itse olen terveysalan ammattilainen ja allekirjoitan, jos koen sen aiheen kannalta relevantiksi.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:43"]
En. On huvittavaa kun joku väittää täällä tekstinsä lopuksi olla ties mitä. Samoin se kun joku kertoo mielipiteensä naisista ja loppuun pitää laittaa terveisin mies.
[/quote]
Vielä huvittavampaa kun on kirjoitettu mielipide, ei naisista, vaan ihan vaan jostakin sattumanvaraisesta asiasta ja sitten on loppuun kirjoitettu "T. Mies" ikään kuin mielipiteen totuusarvon ja vakuuttavuuden lisäämiseksi :D
En. Täällä on silloin tällöin kyllä esiintynyt henkilöitä, jotka ovat nähneet jonkun taloushallinnon kurssiesitteen ja esiintyvät sitten ammattilaisina. Olen vetänyt ne täällä aina 6-0 ja pari kertaa kölin alta. Terveisin oikea taloushallinnon ammattilainen, kirjanpitäjä ja palkanlaskija 20 vuoden kokemuksella.